راهنمای خرید روان نویس

0

امروزه روان نویس‌ها خیلی روی بورس آمده‌اند و بسیاری از افراد به جای خرید خوکار از روان‌نویس استفاده می‌کنند (با این حال افرادی وجود دارند که طرفدار پروپا قرص خودکار هستند.)

کاربرد روان‌نویس چیست؟

روان‌نویس یک لوازم التحریر بین خودکار و ماژیک است، این قلم از جوهر روان استفاده می کند. در روان‌نویس‌ها جوهر نسبت به خودکار دیر‌تر خشک می‌شود.
استفاده از روان‌نویس به افرادی که سرعت نوشتن پایینی دارند اصلا توصیه نمی‌شود؛ چرا که اگر با روان‌نویس کند بنویسند، جوهر آن پخش شده و به پشت برگه پس می‌دهد و نوشته شما را به کل خراب می‌کند.
مزایای روان‌نویس نسبت به خودکار

یکی از مزایای روان‌نویس نسبت به خودکار این است که مغزی آن قابلیت تعویض دارد و در صورتی که جوهر آن تمام شود، نیاز نیست آن را مثل خودکار دور بریزید؛ تنها نیاز است مغزی آن را عوض کنید و دوباره از آن استفاده کنید.

باید دقت داشته باشید که خودنویس،نام دیگر روان‌نویس نیست و خودنویس یک ابزار دیگر است که این قلم در خانواده خودکارها قرار ندارد.

مشاهده قیمت و خرید

بهترین مدل روان‌نویس کدام است ؟

یکی از معروف ترین روان‌نویس‌ها که تا اسم روان‌نویس می‌آید افراد یاد آن می‌کنند، روان‌نویس یونی بال است که این روان‌نویس ساخت کشور ژاپن است و از کیفیت خوبی برخوردار است. همچنین یکی از روان‌نویس های معروف دیگر، برند استدلر است که من به شخصه طرفدار آن هستم چون هم کیفیت خوبی دارد هم در بین روان‌نویس های دیگر بازار قیمت بهتری دارد.

قیمت روان‌نویس

قیمت روان‌نویس

 درمورد قیمت روان‌نویس ها باید گفت که:

  • روان نویس ساراسا از برند زبرا قیمتی هشت هزار تومانی دارد.
  • روان نویس معروف استدلر قیمتی ده هزار تومانی دارد.
  • روان نویس بسیار معروف یونی بال قیمتی سیزده هزار تومانی دارد.

خرید روان نویس

حتما قبل از خرید روان‌نویس یک بار نوشتن یا آن را امتحان کنید چرا که خیلی از افراد نمیتواند با آن راحت بنویسند و از خرید آن پشیمان می‌شوند.

همچنین نمی‌توان نکاتی را برای خرید روان نویس دسته‌بندی کرد به علت این که خرید روان‌نویس اولا به تجربه فرد از استفاده از روان‌نویس بستگی دارد و ثانیا به سلیقه فرد کاملا وابسته است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.