خرید عروسک انگشتی

2

عروسک انگشتی یکی از اسباب بازی‌‌‌های بسیار جذاب و محبوب کودکان به خصوص کودکان زیر ۶ سال است که توسط مربی‌‌‌های مهد به کودکان آموزش داده می‌شود.
این اسباب بازی روش خلاقانه ای برای تقویت قوه تخیل کودکان محسوب می‌شود و کودکان با استفاده از عروسک‌‌‌های بند انگشتی اقدام به نقش آفرینی می‌کنند و با کمک بزرگترها و مربیان مهد می توانند یک تئاتر جذاب و دیدنی را ترتیب دهند، بنابراین با خرید عروسک انگشتی می توانید به کودکان خود تئاتر را بیاموزید؛ تئاتر به فرزندان دل بند شما کمک می کند تا درباره زندگی، رفتارها و باور‌‌‌های افراد مطالب بسیار زیادی را یاد بگیرند‌.

بازی با عروسک انگشتی به علت اینکه توسط انگشت خود کودک هدایت می‌شود می‌تواند به قوه تخیل کودک کمک کند.

ما سعی داریم شما را با خرید عروسک انگشتی و تعریف عروسک انگشتی آشنا کنیم.

مشاهده انواع عروسک انگشتی

عروسک انگشتی چیست؟

عروسک انگشتی چیست؟

عروسک انگشتی نوعی از عروسک می باشد که دارای سایز بسیار کوچک و به اندازه بند انگشت است.

انواع عروسک‌‌‌های انگشتی در بازار موجود هستند و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود عروسک‌‌‌های گوناگون و رنگارنگ را خریداری کنند.

بازی با عروسک‌‌‌های انگشتی به رشد و تقویت بینایی نوزاد سرعت می دهد و استفاده از عروسک‌‌‌های مختلف در رنگ‌‌‌های زیبا و جذاب برای کودک هیجان انگیز است.

عروسک‌‌‌های انگشتی به شکل حیوانات، خانواده و میوه ها در بازار موجود هستند.

مزایای استفاده از عروسک‌‌‌های انگشتی

ممکن است افراد به دنبال عروسک هایی با ویژگی‌‌‌های بسیار پیچیده و مدرن برای کودکان خود باشند اما غافل از اینکه وسایل دیجیتال و پیچیده امروزی ذهن و چشم فرزند شما را خسته و عملکرد مغز فرزندتان را مختل می سازد.
در صورتی که عروسک انگشتی یک اسباب بازی کوچک بسیار ساده است که با کم ترین ابزارها و هزینه ها ساخته می شود و سبب رشد فکری و خلاقیت در فرزند دل بند شما می شود.

بازی‌‌‌های کامپیوتری جای هیچ گونه خلاقیتی را برای فرزندان شما باقی نمی گذارند، عروسک‌‌‌های بند انگشتی سبب می شود تا کودک شما بیش از پیش متوجه دنیای درون خود شود و باعث می شود تا کودک خود را با این بازی مفید و ساده سرگرم کند.

قیمت عروسک انگشتی

انواع مدل‌‌‌های عروسک‌‌‌های بند انگشتی

انواع مدل‌‌‌های عروسک‌‌‌های بند انگشتی

عروسک‌‌‌های بند انگشتی با توجه به شخصیت‌‌‌های محبوب کارتونی ساخته می شوند و مواد و جنس‌‌‌های آن ها متفاوت می باشند، می توان آن ها را با مواد مختلفی ساخت به عنوان مثال می توان این عروسک ها را با کاغذ تهیه کرد اما عروسک تهیه شده از کاغذ عمر و دوام طولانی را نسبت نوع پارچه ای خود ندارند و نوع پارچه ای لطیف تر است و انعطاف بیشتری را دارد.

عروسک‌‌‌های بند انگشتی را می توان با کاموا درست کرد و با کمک چسب و یا دوخت به هم متصل کرد پس از دوخت یک فضایی داخل آن ایجاد می شود که انگشت درون آن قرار می گیرد و فرد با تکان دادن آن اقدام به خلق یک داستان و یا روایت می کند.

این عروسک ها باید استاندارد باشند تا به راحتی انگشت درون آن قرار گیرد.

خرید عروسک بند انگشتی

برای خرید این نوع اسباب بازی می توانید به اسباب بازی فروشی ها و یا لوازم التحریر ها مراجعه کنید.

قیمت عروسک بند انگشتی

قیمت عروسک بند انگشتی

عروسک بند انگشتی نسبت به انواع دیگر عروسک ها قیمت کمتری را به خود اختصاص داده است و قیمت آن بستگی به کیفیت و جنس آن دارد.

با خرید عروسک بند انگشتی می توانید اوقات خوشی را در کنار فرزندانتان سپری کنید، شما می توانید بسیاری از مفاهیم تربیتی و آموزشی را هم زمان با سرگرمی به کودک خود انتقال دهید.

خرید عروسک انگشتی

2 نظرات
  1. لوازم تحریر ایرانی می گوید

    بسیار زیبا

  2. لوازم تحریر می گوید

    عروسک بندانگشتی عروسک های خوبی هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.