راهنمای خرید فشارسنج خون

0

یکی از معضل‌های جامعه‌ی امروزی ما فشارخون بالا بیشتر مردم است و این فشارخون بالا حتی در بین جوانان هم به چشم می خورد. مصرف دخانیات، چاقی، مصرف الکل، کم تحرکی و عوامل ژنتیکی و خانوادگی از عوامل ایجاد فشارخون بالا و خرید لوازم پزشکی برای چک کردن آن است. گرچه عوامل ژنتیکی ارثی است ولی بقیه ی عوامل با رعایت مسائل بهداشتی و انجام ورزش های روزانه می توان کنترل کرد و به راحتی از شر فشارخون بالا و دیگر بیماری های ناشی از آن جلوگیری کرد. یکی از لوازم بهداشتی که می توان از این بیماری مطلع شد و آن را کنترل کرد، خرید دستگاه فشارسنج خون است.

مشاهده قیمت فشار سنج

انواع دستگاه های اندازه گیری فشار خون

انواع دستگاه های اندازه گیری فشارخون

فشارسنج جیوه ایی

این فشارسنج از دقت بالایی برخوردار است و ماندگاری طولانی دارد. البته به دلیل داشتن مواد سمی و وزن سنگینش کاربرد آن رو به کاهش است.

فشارسنج عقربه ایی

این وسیله با فنری که در خود دارد می تواند می تواند عقربه فشارسنج را جا به جا کند و فشارخون شما را نشان دهد. برای فهمیدن ضربان قلب هم باید حتما از گوشی پزشکی استفاده کرد. این وسیله قابل حمل است ولی دقت جیوه ایی را ندارد.

فشارسنج دیجیتال

 یکی از وسیله های کاربردی برای اندازه گیری فشارخون شما است. با مانیتور که دارد می توانید فشارخون خود را ببینید بدون اینکه از گوشی پزشکی برای فهمیدن ضربان قلب خود استفاده کنید؛ همچنین برای افراد ناشنوا این بهترین وسیله برای تعیین فشارخون شان است. خطا های انسانی در این وسیله کم تر از سایر فشارسنج هاست و در دو نوع مچی و بازویی در داروخانه ها موجود است. با توجه به مزیت های گفته شده پیشنهاد ما این وسیله است؛ به دلیل اینکه نیاز به مهارت خاصی برای استفاده از آن نیست.

مشاهده انواع فشار سنج

بهترین اندازه فشار خون طبیعی چقدر است ؟

بهترین اندازه فشار خون طبیعی چقدر است ؟

اندازه ی طبیعی فشار خون  ۱۴۰/۹۰ است که در ورزشکاران، بیماران دیابتی و بیماران قلبی ممکن است تغییر کند بنابراین برای فهمیدن فشارخون مناسب سن شما مراجعه به یک متخصص  و مشورت با او ضروری است تا از بیماری های ناشی از آن جلوگیری کرد.

خرید انواع فشار سنج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.