راهنمای خرید لاک پاک کن

0

لاک پاک کن یکی از متداول ترین لوازم آرایشی است که در کیف هر خانم پیدا می شود. دو نوع پاک کننده ناخن وجود دارد: استونی و غیر استونی.
پاک کردن لاک با خرید لاک پاک کن استونی خیلی متداول تر است اما همه ما می دانیم که استون حاوی بوی خشنی بوده و بسیار اشتعال آور است.
استون به عنوان یک حلال، قادر به تجزیه پلاستیک است و ساختار آن می تواند دلیل بسیار خوبی برای این موضوع باشد که چرا پاک کننده‌های استونی به خوبی لاک ها را پاک می کنند.

هر دو نوع لاک پاک کن استونی و غیر‌استونی را می توان در هر فروشگاه دارویی یا زیبایی پیدا کرد. اگر پوستی حساس و شکننده دارید از یک پاک کننده غیر استونی استفاده کنید. استون باعث خشکی و تحریک شدگی پوست می شود اما آکریلیک ها یا ژل های ناخن حاوی استون سریع ترین و بهترین نتیجه را می دهند. پیدا کردن یک لاک پاک کن مناسب برای ناخن ها نه تنها به فرایند برداشتن لاک کمک می کند بلکه بر وضعیت ناخن ها نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

مشاهده قیمت انواع لاک‌پاک‌کن

بهترین لاک پاک کن بازار کدام است ؟

بهترین لاک پاک کن بازار کدام است ؟

  • سالی هانسن یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مارک های مراقبت از ناخن و زیبایی ناخن است. این شرکت محصولی به نام ‘Sally Hansen Kwik off Moisturizing Nail Polish Remover for Dry Brittle Nails’ دارد که شامل یک ماده پاک کننده لاک ناخن نیز هست. کار با این محصول بسیار ساده است و مبتنی بر حرکت چرخشی انگشتان دست بر روی این پاک کننده می باشد. این محصول نوآورانه برای همه خانم های شاغل به علت سهولت در کاربرد پیشنهاد می شود.
  • برند دیگری که با ارائه راه حلی آسان در بازار فعال است، کارا می باشد. این محصول در بسته های دستمال مرطوب، عطرهای مختلفی دارد. می توان آنها را به راحتی در کیف خود قرار داد و در ضمن کوچکترین رنگ را می توان به راحتی از گوشه گوشه ی ناخن پاک نمود. خوب است بدانید که در هر بسته، ۳۰ عدد دستمال مرطوب قرار داده شده است.

خرید لاک‌پاک‌کن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.