راهنمای خرید نوار بهداشتی

0

نوار بهداشتی یکبار مصرف حاوی مواد شیمیایی و سموم است که این مساله برای محصولاتی که نزدیک واژن و در یکی از حساس ترین قسمتهای بدن قرار می گیرند، بسیار عجیب است. در حال حاضر نوارهای بهداشتی ارگانیک از پنبه ارگانیک ساخته می شوند (پنبه یکی از محصولات پاشیده شده در جهان است و ردپای این سموم دفع آفات را می توان در محصول نهایی یافت) و با پراکسید هیدروژن (به جای کلر) سفید شده اند. اما چگونه بهترین خرید نوار بهداشتی را مانند دیگر لوازم بهداشتی انجام دهیم؟

مشاهده قیمت نوار بهداشتی

راهنمای خرید نوار بهداشتی

عوامل موثر در خرید نوار بهداشتی

عوامل موثر در خرید نوار بهداشتی به شرح زیر می‌باشد:

  • ضخامت: ارزانترین نوارها معمولاً ضخیم تر هستند و در زیر شلوار جین (تنگ) دیده می شوند. به علاوه آنها مربع شکل هستند. قدرت جذب نوار های ارزان تر محدود است و باید بیشتر تعویض شوند.
  • بالها: بال ها و نوارهای چسبنده در کناره های بالشتک این محصول، برای زنانی که فعالیت روزمره شان زیاد است؛ بسیار مناسب است. اگر بیشتر روز خود را به پیاده روی، دویدن یا دوچرخه سواری می گذرانید، ممکن است نوار بهداشتی حرکت کند. بال ها (تا شده و به زیر شورت می چسبند) به ثابت ماندن نوار کمک می کنند.
  • شکل و اندازه: نوار بهداشتی در اندازه های مختلف ارائه می شود.
  • عطر: برخی از برند ها رایحه هایی را به نوار بهداشتی خود اضافه می کنند تا بوی بد دوره قاعدگی شما را پوشانند. اما مراقب باشید: پوست اطراف واژن شما بسیار حساس است و عطرها از مواد شیمیایی ساخته شده اند که هنگام استفاده از پدهای معطر می توانند به راحتی وارد واژن شما شوند.
  • لنت های قابل شستشو: این نوع از نوار بهداشتی، در انگلیس، بلژیک و هلند بسیار رایج نیست؛ اما در کانادا و ایالات متحده بسیار محبوب است. برخلاف لنت های یکبار مصرف که از پلاستیک و سایر مواد شیمیایی ساخته شده اند، پد های قابل شستشو با دوام بوده و ساخته شده از پنبه هستند.

خرید نوار بهداشتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.