خرید همزن برقی

0

همزن یکی از لوازم خانگی و وسایل آشپزخانه می باشد که کاربرد و انواع متفاوتی دارد. برای شما پیش آمده است که بخواهید کیکی را بپزید و نیاز به یک همزن داشته باشید و به همین منظور انتخاب یک همزن مناسب میتواند در این کار به شما کمک شایانی کند.

چه آشپز تازه کار باشی و چه یک حرفه ای، برای انجام کار های آشپزخانه و آماده سازی بعضی از غذا ها به یک همزن خوب نیاز دارید. به جای اینکه در آشپزخانه خمیر کلوچه را با دست ورز دهید یا خامه و سفیده تخم مرغ را مدت ها با دست هم بزنید، از یک همزن برقی استفاده کنید. همزن ها به دو شکل برقی و دستی هستند که در ادامه بررسی می کنیم.

مشاهده قیمت و خرید

انواع همزن کدام هستند ؟

انواع همزن کدام هستند ؟

در کل دو نوع همزن وجود دارد: همزن دستی و همزن برقی.
همزن های دستی مانند همزن مسطحی ، همزن دو در یک ، همزن خمیر ، همزن بالونی و همزن دندانه دار.
همزن دستی : همزن های دستی برای کار های سبک مثل خامه زدن، مخلوط کردن مایه کیک، له شدن سیب زمینی، خمیر های نازک و… طراحی شده اند، نسبت به همزن برقی قیمت کمتری دارند. فضای کمی را اشغال می کنند. شما می توانید مسیر حرکت همزن و ضرب و شتم ها کنترل کنید و در هر کاسه ی بزرگ یا کوچک استفاده کنید.

همزن برقی : همزن برقی به دو دسته کاسه دار و همزن بدون پایه غیر کاسه دار تقسیم بندی می شوند. همزن برقی معمولی  دسته دارد و شما باید دسته ی همزن را بگیرید و آن را داخل مواد بچرخانید. همچنین به وزن همزن دقت کنید، چرا که در این همزن ها وزن باید مناسب و سبک باشد تا خسته نشوید. جنس تیغه ای همزن از پلاستیک، کروم یا استیل است که استیل ضد زنگ از پلاستیک با کیفیت تر و با دوام تر خواهد بود. در همزن های برقی کاسه دار علاوه بر موارد گفته شده باید به جنس کاسه هم توجه کنید. جنس کاسه ی این نوع همزن ها از استیل یا پلاستیک است. استیل به دلیل مقاومت در ضربه کمتر دچار خط و خش می شود و عمر بالاتری نسبت به کاسه ی پلاستیکی خواهد داشت، بنابراین استیل انتخاب مناسب تری نسبت به پلاستیک می باشد. نکته مهم دیگر هنگام انتخاب همزن برقی توجه به توان الکتریکی و میزان انرژی مصرفی دستگاه است. هرچه توان همزن بیشتر باشد سریعتر و راحت تر مواد غذایی را مخلوط می کند و در استفاده های طولانی مدت کمتر دچار آسیب نمی شود.

مشاهده قیمت و خرید

مهمترین ویژگی‌هایی که  باید برای خرید همزن به آن توجه کرد

برای خرید یک همزن به ویژگی های زیر توجه کنید:

سرعت همزن

در خرید یک همزن به سرعت آن نیز توجه کنید. همزن ها با توجه به کارکردشان به چند نوع سرعت تقسیم بندی میشوند. ولی در کل همزن هایی با پنج سرعت یا بیشتر باعث میشود کنترل بیشتری روی ماده غذایی مخلوط شونده داشته باشید.

وزن همزن

داشتن یک همزن با وزن مناسب باعث میشود دست شما در طول طولانی مدت خسته نشود.
همزنی که سروصدای کمتری دارد را انتخاب کنید.
اگر دوست ندارید همزن را در دست خود گرفته و کار کنید همزن کاسه دار تهیه کنید تا مواد غذایی را در کاسه آن ریخته و با روشن شدن شروع به همزدن کند.
در خرید همزن های کاسه دار توجه داشته باشید که در بعضی از مدل ها تیغه به ته کاسه نمیرسد و برای مواد غذایی کم حجم مناسب نیست به همین منظور به این نکته توجه داشته باشید.

تعداد تیغه ها

به تعداد تیغه ها و کاربرد آنها توجه داشته باشید.
مثلا شاید شما بخواهید از همزن برای ورز دادن خمیر استفاده کنید به همین منظور داشتن یک تیغه خمیر لازم است.
داشتن یک موتور قوی ، داغی کمتر ، داشتن یک محافظ برای تیغه که مواد غذایی به بیرون نپاشد ، حجم کاسه ، مصرف انرژی و… برای خرید یک همزن دقت کنید.
در کل اگر شما در خانه وقت خود را صرف کیک یا شیرینی و… میکنید خرید یک همزن برای شما لازم است.

قیمت خرید همزن چقدر است ؟

قیمت همزن ها بین حدودا ۲۰۰ ت تا حدودا ۷ میلیون تومان قابل خرید است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.