راهنمای خرید پد الکلی

0

هدف از خرید پد الکلی، از بین بردن باکتری ها و میکروب های مضر است. انواع مختلفی از پد الکلی برای انتخاب وجود دارد. هم اکنون نیز با توجه به فراگیر شدن بیماری های ویروسی، استفاده از پدهای الکی رواج بیشتری یافته اند. جالب تر اینکه در مورد مراقبت از بدن، آنتی بیوتیک زاسیون از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. در این راستا دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و پد های الکلی بعنوان لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم پزشکی، ابزاری ایده آل برای استفاده در خانه یا هنگام مسافرت هستند. یافتن دستمال مرطوب متناسب با نیازهای ما و در نهایت در حفظ سلامتی ما موثر است.

مشاهده قیمت پد الکلی

انواع مختلف پد الکلی

انواع مختلف پد الکلی

 انواع مختلفی از پد های الکلی وجود دارد که می توانیم انتخاب کنیم و هر کدام برای شرایط خاصی مناسب هستند:

  • هدف استفاده: آیا می خواهید از خرید پد الکلی برای ضد عفونی زخم های احتمالی استفاده کنید؟ آیا می خواهید دستان خود را پاک و تمیز کنید؟
  • تعداد دفعات استفاده: عامل مهم دیگری که باید هنگام انتخاب پد الکلی مناسب برای شما در نظر گرفته شود، دفعات استفاده است. استفاده های متعدد از پد های الکلی سخت ترین پوست را خشک می کند و باعث سوزش و خارش پوست می شود. به خاطر داشته باشید که الکل، حتی اگر داخل یک پاکت یا بسته محبوس یا نگهداری شود؛ در نهایت خشک خواهد شد. در ضمن به تاریخ انقضای پد های الکلی توجه کنید.

پد های الکلی دو نوع دارد:

  1. پد الکلی بنزالکونیوم: پد های BZK فاقد الکل هستند. BZK ها معمولاً برای تمیز کردن بریدگی ها و مناطق اطراف آن استفاده می شوند تا از بروز عفونت جلوگیری کنند. این پد های الکلی در از بین بردن ویروس ها ، قارچ ها ، پروتوزوا و باکتری ها موثر هستند.
  2. محلول ید پوویدون: ید پوویدون یک ضد عفونی کننده بسیار موثر است که بیشتر اوقات برای آماده سازی پوست قبل از جراحی استفاده می شود. می توانید پد های الکلی را بدون نسخه خریداری کنید تا به عنوان محلول کمک های اولیه در درمان بریدگی و زخم استفاده شود. توجه داشته باشید که پد الکلی BZK و پوویدون ید محلول های خوبی برای مراقبت از زخم، تمیز کردن عمومی ارائه می دهند.

خرید پد الکلی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.