راهنمای خرید پرزنتر بی سیم

0

چگونه بهترین پرزنتر را برای خرید انتخاب کنیم؟

حتماً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید جلوی جمعی سخنرانی کنید و هر آنچه که در چنته دارید را به معرض نمایش بگذارید. چه معلم باشد و چه دانشجو، سخنرانی در جمع و بیان ایده ها برایتان بسیار مهم خواهد بود. اگر نتوانید آنچه که در ذهن دارید را به درستی به مخاطبان تان ارائه کنید خیلی زود توجه شان را از دست خواهید داد. پس برای جلب توجه شان به یک سری ابزارها نیاز دارید. یکی از ابزارهایی که کمک تان می کند ارائه بی نظیری داشته باشید پرزنتر است.

پرزنترهای بی سیم به گونه ای ساخته شده اند که حمل آسانی دارند و زمانی که می خواهید درباره موضوعی بحث کنید به راحتی می توانید آن ها را با خود به این طرف و آن طرف ببرید. دیگر لازم نیست در طول حرف زدن هایتان، به سراغ لپ تاپ بروید و جمع را هم سرگردان کنید. حالا به راحتی می توانید در هر بخشی از صحنه که هستید به جایی از متن اشاره کنید، تصویری را نشان دهید یا چیزی را تغییر دهید. همه این مزایا دست به دست هم می دهند تا شما بهترین ارائه عمرتان را داشته باشید.

به هنگام خرید پرزنترهای بی سیم باید یک سری موارد را هم مدنظر داشته باشید. گزینه های زیادی در بازار هست که هر کدامشان ویژگی ها و مشخصات خاصی دارند و قیمت هایشان هم بر اساس همین مشخصات متفاوت است. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که به هنگام خرید پرزنتر چه مواردی را باید در نظر بگیرید؟ در این مقاله بهتان کمک می کنیم بهترین پرزنتر عمرتان را بگیرید و در سخنرانی ها مثل یک الماس بدرخشید.

مشاهده قیمت پرزنتر بی سیم

 چرا باید از پرزنترهای بی سیم استفاده کنیم؟

خوب دلایل زیادی برای خرید یک پرزنتر بی سیم وجود دارد. بیایید چند مورد از این دلایل را با هم مرور کنیم.

 نیازی به استفاده از کابل نخواهید داشت

تا به حال برایتان پیش آمده است که به خاطر مشکلات کابلی، ارائه تان نیمه تمام بماند؟ خوب با خرید پرزنترهای بی سیم می توانید در وقت و انرژی تان صرفه جویی کنید و دیگر نگران شلوغی و کثیف کاری دور و بر رایانه تان نباشید.

می توانید از روی هر دستگاهی ارائه تان را نشان دهید

این روزها هر کسی را که ببینید مشغول کار با گوشی هوشمندش است. حتی بچه های کم سن و سال هم به اندازه بزرگ ترها از کار با موبایل لذت می برند. دیگر آن روزها که مجبور بودید برای نشان دادن ارائه تان رایانه به همراه داشته باشید گذشته است. به لطف پرزنترهای بی سیم حالا می توانید از روی هر دستگاهی ارائه تان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

می توانید با چند نفر به طور همزمان همکاری کنید

به لطف پرزنترهای بی سیم حالا می توانید به راحتی و در چشم بر هم زدنی با دوستان تان همکاری کنید.

 می توانید فاصله بیشتری از رایانه یا دستگاه تان بگیرید

شاید باورتان نشود اما برخی از مدل های پرزنتر بی سیم در بازار هستند که می توانند فاصله ۹۰ متری را هم پوشش دهند. این نوع پرزنترها برای سالن های سخنرانی بزرگ که حضار زیادی در آن حضور دارند بهترین و ایده آل ترین گزینه محسوب می شوند.

به هنگام خرید پرزنتر بی سیم چه معیارهایی باید مدنظر داشته باشیم؟

به هنگام خرید پرزنتر بی سیم چه معیارهایی باید مدنظر داشته باشیم؟

سوال خوبی است. همانطور که قبلاً نیز بیان کردیم مدل های مختلف و متنوعی از این پرزنترها در بازار هست که با کمی گشت و گذار متوجه می شوید که رنج قیمت شان هم متفاوت است. همین تنوع باعث سردرگمی در خرید می شود و موجب می گردد مشکلات زیادی پیش رویتان قرار بگیرد. برای اینکه فرآیند خرید پرزنترهای بی سیم را برایتان راحت تر کنیم یک سری معیار را کنار هم جمع کرده ایم تا بر اساس آن ها بهترین انتخاب تان را داشته باشید.

پرزنتر شما باید کار کند

شاید این معیار بیش از حد ساده به نظر برسد اما مهم تر از آن چیزی است که فکرش می کنید. به هنگام خرید پرزنتر اولین و مهم ترین نکته ای که باید مدنظر داشته باشید این است که دستگاه شما توانایی کار با هر بخشی را داشته باشد.

باید ساده باشد

اگر زیاد حرفه ای نیستید و دوست ندارید با فناوری های مختلفی دست و پنجه نرم کنید به سراغ خرید دستگاه هایی بروید که راه اندازی شان به تنظیمات زیادی نیاز ندارند. در برخی از مدل ها مجبور خواهید بود ارتباط وای فای یا بلوتوث تان را روشن کنید تا بتوانید ارائه تان را از روی رایانه به درستی به پایان برسانید.

استفاده از آن باید راحت باشد

زمانی که پرزنتر بی سیم را به دست می گیرید باید حس راحتی و آرامش را تجربه کنید. شما که نمی خواهید در طول ارائه تان یک وسیله نامانوس به دست بگیرید؟ ( مثل زمانی که یک تکه آجر در دست تان است! ). پس به سراغ خرید پرزنترهایی بروید که به دست گرفتن و کنترل شان ساده و راحت است.

قیمت خرید پرزنترهای بی سیم

بر اساس مدل دستگاهی که انتخاب می کنید هزینه ای که باید بابت خرید این پرزنترها پرداخت نمایید هم متغیر خواهد بود. مدل های زیادی برای پرزنترها وجود دارد که هر کدام شان مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. گران قیمت ترین و بهترین مدلی که در حال حاضر در بازار وجود دارد متعلق به شرکت لاجیتک است. هزینه خرید پرزنترهای بی سیم لاجیتک به سه میلیون هم می رسد. اگر مشکل بودجه دارید می توانید از گزینه های ارزان تر هم استفاده کنید.

خرید پرزنتر بی سیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.