خرید پیراهن مردانه

0

پیراهن از لباس های محبوب و بسیار متنوع مردان می باشد. این پیراهن معمولا برای تیپ های رسمی و مجالس مناسب است ولی میتواند برای تیپ اسپورت نیز مناسب باشد. در ادامه اطلاعات بسیار مفیدی از این لباس به شما میدهیم.
ویژگی ها و جنس پیراهن مردانه:
پیراهن از قانون خاصی پیروی نمیکند و انواع مختلفی دارد و باید شما با توجه به سلیقه خودتان آن را انتخاب کنید. پیراهن مردانه در جنس های نخی و پشمی ، الیاف مصنوعی ، ابریشمی و… ساخته میشوند.
پارچه های نخی و پنبه ای با دوام ، جذب رطوبت کافی ، براحت شسته میشوند و…
پیراهن ها با جنس الیاف مصنوعی قطعا نمیتوانند جای پیراهن های پنبه ای را بگیند اما قیمت پایین تری نسبت به پیراهن های پنبه ای دارند. در مقابل چین و چروک مقاوم هستند. اگر بودجه کمی دارید میتوانید از پیراهن های الیاف مصنوعی با ترکیب نزدیک ۵۰ درصد استفاده کنید.
پیراهن های ابریشمی نیز ظاهر شفاف و جذاب ولی قیمت بالایی دارند.
انواع پیراهن مردانه:
پیراهن آکسفورد ، رسمی یا مجلسی ، هاوایی ، کتان ، فنانل ، اداری ، آستین کوتاه ، جین ، لینن و یقه دیپلمات و… ازانواع پیراهن می باشد.
پیراهن ها معمولا در رنگ ها ، مدل یقه یا آستین ، طرح روی لباس یا روی آستین یا یقه ، میزان جذاب بودن یا گشاد بودن ، جنس روی آن ، تعداد دکمه ها و… متنوع هستند.
پیراهن آکسفورد برای مراسم عروسی و جلسات کاری مهم.
پیراهن هاوایی معمولا آستین کوتاه و سینه باز می باشد و برای آب و هوای گرم مناسب است.
پیراهن کتان ضخیم می باشد ولی برای مواقعی که آب و هوا نه زیاد سرد و نه خیلی گرم است مناسب است.
پیراهن فنانل به دلیل ضخیم بودن برای مناطق سرد مناسب است و برای موقعیت های رسمی مناسب نیست.
پیراهن جین با یک تیشرت سفید یا روشن نیز ست میشود و تیپ کژوال را با هم میسازند. پیراهن جین هیچوقت از مد نمیفتد و یک گزینه عالی است.
پیراهن لینن به دلیل داشتن پارچه ای مناسب و سک برای روز های گرم تابستان مناب است.
نکته: طرح های روی پیراهن معمولا ساده است ولی میتواند چهار خونه ، طرح های شکل اشیاء مختلف ، رنگ ساده یا لی مانند و… باشد همچنین میتواند جیب دار نیز باشد.
پیراهن باید ویژگی های زیر را داشته باشد:
دکمه یقه را بته و اگر اندازه دو انگشت خالی ماند مناسب است.
آستین های پیراهن باید اندازه شان به قدری بلند باشد تا بتوانید دکمه های سردست را براحتی باز یا بسته کنید و همین طور اگر دستتان را بالا بردید آستین از قسمت ساعد نباید پایین بیاد و انقدر کوتاه نباشد تا آستین به اندازه ۱ سانتی متر بالاتر از مچ قرار بگیرد.
سرشانه پیراهن متناسب با روی شانه باشد و تمایلی به پایین و گردن نداشته باشد و..
در کل پیراهن ها از محبوب ترین لباس های مردان می باشد و مزیت آن این است که برای هر سنی مناسب است و مدل ها و انواع مختلفی دارد.
قیمت: حدودا۵۰ هزار ت تا ۲۵ ملیون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.