خرید کت پاییزه و زمستانه زنانه

0

در پاییز و زمستان به دلیل تنوع در انتخاب تیپ ها و لباس های متنوع همواره گزینه هی متنوعی در مقابل خانم ها وجود دارد که یکی از متنوع ترین انتخاب ها کت پاییزه و زمستانه می باشد. کت ها انواع زیادی دارد که تقریبا تمام سنین را پوشش میدهد.
انواع کت:
داشتن یک کت چرمی عالی میتواند یک گزینه ی عالی برای کمد لباس شما باشد که تقریبا برای هر سنی و تیپ های اسپرت نیز مناسب است. کت های چرمی را در صورت سرد بودن هوا میتوان با سویشرت و هودی ست کرد و همچنین میتوانید در صورت تمایل به استایل غیر رسمی زیر کت تیشرت بپوشید.
کت ملوانی یا اورکت دو یا سه دکمه ای برای خانم ها می تواند یک انتخاب مهم و جذاب باشد و برای محل کار ، مهمانی و بیرون و… مناسب است. این کت را میتوان با شلوار جین نیز پوشید. سرمه ای ، مشکی و سبز ارتشی از بهترین رنگ های این کت می باشند.
اورکت های پشمی که قیمت بالایی دارند ولی شما را در روز های سرد گرم تر نگه میدارد و برای مکان های رسمی مناسب هستند. رنگ های خاص این کت میتوان ملوانی ، زغالی یا شتری باشد.
کت های جین نیز برای تیپ های اسپرت و غیر رسمی و مخصوصا جوانان نیز مناسب است. این کت برای روزهای بسیار سرد مناسب نیست. برای رسمی شدن تیپ میتوانید این کت را با شلوار پارچه ای و بلوز یقه گرد ست کرد همچنین میتوانید این کتا ها را با تی شرت های یقه گرد و شلوار های جین ست کرد.
کت تک پشمی ، بارانی ، یا اسپرت ، بلیزر و… از دیگر انواع کت ها می باشند.
جنس کت ها:
در کل کت ها میتوانند از جنس های متنوع از جمله: پشم گوسفند ، سرگ ، ترمه ، فلانل ، فرسکو ، هرینگبون ، کتانی و… ساخته شده باشند که هر جنس میتواند با توجه به نیاز شما تهیه شود.
نکات:
کت بلیزر بین کت رسمی و کت رسمی قرارداد و با شلوار ، کفش پاشنه بلند و تاپ مشکی ست کرد همچنین میتوان آن را با یک تیشرت سفید یا دامن نیز ست کرد.
ست کردن کت جین با کمربند باریک ولی باید کت جین شما کمی گشاد باشد.
ست کت جین با شلوار کتان و ست کردن کت جین کوتاه با شلوار کتان.
در خرید کت ها به تعداد دکمه ، یقه دار بودن ، بلندی یا کوتاهی ، داشتن انواع جیب ، میزان گرمایی و… توجه کنید.
قیمت کت زمستانه و پاییزه زنانه: حدودا ۹۰ تا ۱۰  ملیون ۶۰۰ ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.