خرید کفش زنانه

0

همواره خانم های درگیر خرید کفش مناسب خود بوده اند. انتخاب یک کفش مناسب میتواند از بروز مشکلاتی از جمله کمر درد ، پا درد و مشکلاتی از این قبیل جلوگیری کند.
انواع کفش زنانه:
در کل کفش ها از نظر پاشنه به دو نوع پاشنه بلند و پاشنه کوتاه تقسیم بندی میشوند. البته پاشنه بلند نیز با توجه به اندازه پاشنه متفاوت می باشند.
کفش ها شامل کفش اسپرت ، راحتی ، چکمه ای ، پامپ ها ، پامپ جلوباز ، مجلسی و… باشند.
کفش ها از نظر بند میتوانند انواعی داشته باشند: برخی کفش ها بند هایی دارد که مانند کمربند به دور قوزک پا یا مچ پا بسته میشوند ، برخی بند های معمولی دارد ، برخی بدون بلند می باشند و…
صندل و انواع آن نیز میتوانند نوع دیگری از کفش ها نیز باشند.
در خرید کفش به نکات زیر توجه کنید:
جنس (بهترین جنس چرم و ضعیف ترین جنس پلاستیکی می باشد ، البته هر کفش پلاستیکی بد نیست).
اندازه پاشنه: کمر و پا درد ها در بیشتر اوقات بستگی به اندازه پاشنه دارد. کفش های پاشنه بلند باعث میشوند که پا زودتر پیچ بخورد. سعی کنید کفش پاشنه بلندی بخرید که پاشنه آن کمتر از یک سانت باشد.
ساق کفش: کفش هایی که ساق بلند دارد معمولا برای ورزش و پیاده روی مناسب است زیرا مانع از خستگی و پیچ خوردگی و انحرف پا میشوند.  برای کودک ها بهتر است که از کفش پاشنه بلند استفاده کنید.
سایز مناسب: اگر سن شما بالاتر از ۲۰ سال است باید بدانید که استخوان های شما دیگر رشد نمیکند و لازم نیست کفش بزرگ بخرید تا بعدا اندازه شما شود ، البته اگر بیشتر از ۱۰ کیلوگرم چاغ شوید ممکن است کفشی با سایز بزرگ تر نیاز داشته باشید که البته چاغی شما روی  پنجه کفش تاثیر میگذارد و نه سایز کفش.
همچنین به فرم پا خود ، اندازه پنجه کفش ، خشکی یا نرمی کفش ، شرایط (مهمانی ، ورزش و…) و آب و هوا و… توجه کنید.
نکات:
سعی کنید روز اول به مدت ۱۰ دقیقه کفش خود را بپوشید تا شکل نخست آن تا مدتی حفظ شود (همچنین میتوانید از قاب مخصوص کفش برای ثابت ماندن شکل ظاهری آن استفاده کنید)
واکس زدن را فراموش نکنید.
کفش تنگ یا خیلی گشاد نخرید.
در بیشتر مواقع اندازه پا چپ و راست دو سه سانتی متر متفاوت است بنابراین ملاک سایز کفش را برای پای بزرگ تر بگذارید.
در آخر خانم ها همواره در خرید کفش حساسیت به خرج میدادند و این یک امری عادی هست بنابراین سعی کنید نکاتی را رعایت کنید تا از بروز مشکلاتی جلوگیری کند.
قیمت: ۲۰ تا ۱۴۶ ملیون ۵۰۰ ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.