خرید کمربند لاغری

0

کمربندهای لاغری هنگامی که با ورزش و تمرینات منظم همراه هستند، تأثیرات مطلوبی را به همراه دارند. فشرده سازی ناشی از کمربند، بدن را در حین تمرین در موقعیت خاصی نگه می دارد، که باعث می شود ورزش موثرتر باشد چرا که  بافت چربی فشرده شده به طور موثر سوزانده می شود. عمده ترین کاربرد کمربندهای لاغری اصلاح وضعیت بدن است. کمربند هنگامی که به دور کمر پیچیده می شود، کمر را مستقیم و قائم نگه می دارد و اجازه نمی دهد فرد آن را جمع کند یا خم شود. کمربندهای لاغری معمولاً از Neoprene ساخته می شوند که شامل یک پارچه الاستیک است و به شما اجازه می دهد آن را با توجه به سایز و حرکات مختلف روزمره تنظیم کنید. سایر مواد موجود در کمربند لاغری از اسپندکس و نایلون استفاده ساخته شده تا الاستیک بوده و استفاده از آنها آسان باشد.

مشاهده قیمت و خرید

راهنمای خرید کمربند لاغری

راهنمای خرید کمربند لاغری

مواردی که در هنگام خرید کمربند لاغری باید به آن ها توجه داشت

  • اندازه: کمربندهای لاغری در اندازه های مختلفی موجود هستند. معمولاً کمربندها دارای نمودار اندازه هستند و می توانید کمربند مناسبی را بر اساس این نمودار انتخاب کنید.
  • مواد: توصیه می شود که کمربند لاغری را مستقیماً روی پوست قرار دهید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کمربند لاغری انتخابی، برای پوست شما خشن یا تحریک کننده نیست.
  • دوام: کمربندهای لاغری باید حداکثر دوام یا ماندگاری را داشته باشند. زیرا شما باید از آنها برای مدت طولانی استفاده کنید.
  • شکل بدن: زنان و مردان شکل بدنی مختلفی دارند. افراد قد کوتاه و قد بلند هم همین طور. بنابراین باید از شکل اندام خود آگاه باشید و متناسب با آن کمربند لاغری را انتخاب کنید.
  • فشرده سازی: برای داشتن شکمی کاملاً تخت، تهیه کمربند لاغری با اندازه مناسب و مخصوص شما، بسیار ضروری است.
  • هدف: کمربندهای لاغری دو نوع هستند. یکی کمربند محکم و دیگری کمربند سبک. کمربندهای محکم از نئوپرن ساخته شده اند و برای تمرینات ورزشی مناسب هستند. کمربندهای لاتکس یا کمربندهای سبک وزن برای پوشاندن نقص های بدن در هنگام پوشیدن لباس تنگ به کار می رود.
  • سهولت استفاده و شست و شو: استفاده از تمام کمربندهای لاغری ساده است اما تفاوت در دستورالعمل شستشو وجود دارد. همه کمربندهای لاغری قابل شستشو در ماشین نیستند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.