خرید کوله پشتی زنانه

0

کوله پشتی یکی از وسایلی می باشد که تقریبا برای هر انسانی لازم می باشد زیرا کاربرد های متفاوتی دارد. زنان نیز با توجه به شرایط ها و کارهایشان نیز لازم است یک کوله پشتی مناسب تهیه کنند.
تفاوت کوله پشتی زنانه و مردانه:
اکثرا فکر میکنند تفاوتی به کوله پشتی زنانه و مردانه نیست ولی اینطور نیست.
تفاوت فقط مختص به ظاهر و رنگ نیست.
کوله پشتی ها مردانه معمولا وزن بار اکثرا روی شانه ها است ولی در کوله پشتی های زنانه اکثرا وزن بار روی اطراف کفل است زیرا کفل زن ها از مردان بزرگ تر است. البته توجه داشته باشید که خانم های نیز میتوانند از کوله پشتی های مردانه نیز استفاده کنند ولی باید شرایط جسمی و بدنی خود را نیز در نظر بگیرند مثلا اگر شانه های پهن و تنه ای بلند دارید میتوانید از کوله پشتی های مردانه نیز استفاده کنید ولی اگر کفلی متوسط تا پهن دارید ممکن است احساس ناراحتی کنید. در حالت کلی کوله پشتی های زنانه نسبت به مردانه کوچک تر بوده.
نکته:
بعضی از کوله پشتی ها قابلیت تنظیم شدن دارند و شما میتوانید آن را با توجه به شرایط و فرم بدنی تان تنظیم کنید و مزیت این کوله پشتی ها این می باشد که اگر میخواهید از یک کوله پشتی چند نفره استفاده کنید مناسب است.
انواع کوله پشتی:
کوله پشتی پیاده روی ، کوهنوردی ، دوچرخه سواری ، کار ، مدرسه ای ، دانشجویی و…
در خرید کوله پشتی به نکات زیر توجه کنید:
اندازه و ظرفیت آن:
گنجایش ۲۰ تا ۵۰ لیتر برای سفر یک الی دو روزه _ ۵۰ تا ۶۰ لیتر برای ۲ یا ۳ شبه_ ۶۰ تا ۸۰ لیتر برای ۲ تا ۵ روز_ بالای ۸۰ لیتر برای بیشتر از ۵ روز مناسب است.
زیپ مناسب ، دی پک یا همان کوله پشتی کوچک که میتوان آن را از کوله پشتی بزرگ جدا کنید ، برند و قیمت مناسب ، جنس مناسب ، محافظت از وسایل درونی ، زیبایی ، مقاومت در برابر آب ، اگر میخواهید برای کوه نوردی یا مسافرت استفاده کنید توجه داشته باشید که باید قسمت های مختلف مانند قسمتی برای غذا یا آب و وسایل جانبی داشته باشد و…
جنس:
چرم: برای محل کار مناسب و زیبا هستند.
پلی استر: مقاومت و دوام بالا ، در برابر اکثر مواد شیمیایی واکشن نشان نداده و زود خشک میشوند ، براحتی چروک نمیشوند و سبک و محکم هستند
کریاس کتان ، پارچه نایلونی و… از دیگر جنس های کیف هستند.
نکته:
اگر کوله پشتی شما زیاد بزرگ باشد یا به نسبت بالاتنه شما کوچک باشد ، تعادل اتفاق نخواهد افتاد و منجر به کمر درد یا واژگون شدن شما و مشکلاتی از این قبیل خواهد شد پس به اندازه و گنجایش آن حتما توجه کنید.
در آخر کوله پشتی یکی از وسایل لازم برای خانم ها می باشند که در شرایط های مختلف متفاوت هستند و شما سعی کنید با توجه به نیاز هایتان و اولویتشان تهیه کنید.
قیمت: حدودا بین ۴۰ تا ۵ ملیون ۷۰۰ ( قیمت ۵ ملیون ۷۰۰ با تخفیف بوده و بدون تخفیف آن ۷ ملیون ۶۰۰ت)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.