زیر لیوانی تبلیغاتی

0

میدانید که دادن هدایای تبلیغاتی به مشتریان تاثیر بسیار زیادی بر ماندگاری نام برند و شرکت شما در ذهن آن ها دارد و باعث میشود که مشتریان و مردم با دیدن آن در مکان های مختلف، درباره برند شما صحبت کنند. اما نکته ی مهم اینجاست که هدیه ای که به مشتری میدهید کاربردی باشد و بتوان از آن استفاده کرد. زیرا اگر هیچ کاربردی نداشته باشد ممکن است مشتری پس از دریافت آن را دور بیندازد.
یکی از هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه و کاربردی که برای تبلیغ نام برند و شرکت خود میتوانید به مشتری خود هدیه دهید، زیر لیوانی تبلیغاتی است. زیر لیوانی تبلیغاتی یک هدیه کوچک است که در مکان های مختلف کاربرد دارد و در زندگی روزمره از آن استفاده میشود.

چرا زیر لیوانی تبلیغاتی؟

کاربرد زیر لیوانی تبلیغاتی برای پاکیزه نگه داشتن محیط است و جلوه و زیبایی خاصی به میز کار شرکت یا هر مکان دیگری میبخشد و باعث بالا رفتن کلاس کاری شما میشود. تقریبا در همه ی محیط های کاری، چای و انواع نوشیدنی و دمنوش ها سرو میشوند و برای همه ی آن ها زیر لیوانی کاربرد بسیاری دارد، به همین دلیل است که زیر لیوانی مورد توجه بسیاری از افراد قرار میگیرد و باعث میشود افراد مختلف حین نوشیدن، متوجه لوگو و نام برند شما شوند و درباره آن صحبت و پرس و جو کنند. همچنین در جلسات مختلف کاری، با قرار دادن زیر لیوانی شکیل و جذاب خود بر روی میز توجه بسیاری از افراد مهم را به شرکت خود جلب میکنید و باعث میشود نام شرکت شما در ذهن آن ها بدرخشد. به همین دلیل زیر لیوانی تبلیغاتی میتواند هدیه تبلیغاتی بسیار مناسبی باشد.

چگونه یک زیر لیوانی تبلیغاتی خوب طراحی کنیم؟

زیر لیوانی تبلیغاتی شما بهتر است آنقدر جذاب باشد که توجه همه مشتریان را به خود جلب کند و دوست داشته باشند از آن استفاده کنند.

رنگ آمیزی منحصر به فرد و جذاب میتواند زیر لیوانی شکیل و جذابی برای شما رقم بزند.

همچنین شکل خاص آن میتواند در جلب توجه مشتریان تاثیر زیادی بگذارد. به عنوان مثال میتوانید شکل زیر لیوانی خود را با توجه به شرکت و یا محصول خود انتخاب کنید. اشکال مختلفی که میتوان استفاده کرد شامل طرح برگ، گل، توپ فوتبال یا والیبال یا هر چیز دیگری که مرتبط با محصول یا شرکت خودتان باشد.

همچنین در صورت امکان میتوانید به جای چاپ نام برند یا شرکت خود بر روی زیر لیوانی تبلیغاتی، خود زیر لیوانی را شبیه به لوگوی شرکت خود طراحی کنید و با این کار شکل بسیار خاص و جذابی برای آن بسازید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.