کارت ویزیت لاکچری

0

کارت ویزیت لاکچری و خاص یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع چاپ کارت ویزیت به شمار می آید. اغلب مزون ها در کنار سفارش ساک دستی آماده و جعبه آماده اغلب کارت ویزیت لوکس و لاکچری نیز سفارش می دهند. کارت ویزیت لوکس و لاکچری به آنها کمک می کند که مشتریان خود را ترغیب به خرید بیشتر کنند و به آنها نشان دهد که برند خاصی را برای سفارش های خود انتخاب کرده اند.

سفارش کارت ویزیت لاکچری ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

انواع کارت ویزیت لاکچری و خاص کدام است ؟

این جمله یکی از مهم ترین و بهترین جملاتی است که می توانید از مشتری خود بشنوید. بنابراین نوع جنس کارت ویزیت اینجا اهمیت پیدا می کند.کارت ویزیت خاص و لاکچری تنها یک کارت ساده نیست بلکه نوع کسب و کار شما را در کمتر از چند ثانبه به مخاطب معرفی می کند.

برای همین است که طراحی و نوع کارت ویزیت اهمیت بیشتری پیدا می کند. شما به هر اندازه ای که به کسب و کار خود اهمیت می دهید کارت ویزیت خلاقانه و شیک تری سفارش خواهید داد. در واقع کارت ویزیت به بیان ساده، سریع و کامل بیان گر نوع کسب و کار شما خواهد بود. در ادامه به انواع کارت ویزیت لاکچری و خاص اشاره شده است :

  • کارت ویزیت لاکچری و خاص شیشه ای
  • کارت ویزیت لاکچری و خاص کاغذی
  • کارت ویزیت لاکچری و خاص شیشه ای طلاکوب
  • کارت ویزیت لاکچری و خاص فابریانو لب طلا
  • کارت ویزیت لاکچری و خاص پی وی سی طلاکوب
  • کارت ویزیت لاکچری و خاص کتان طلا برجسته
  • کارت ویزیت لاکچری و خاص لنزی
  • کارت ویزیت لاکچری و خاص برش خاص
  • کارت ویزیت لاکچری و خاص سلفون لنزی
  • کارت ویزیت لاکچری و خاص کرافت
  • کارت ویزیت لاکچری و خاص شیشه ای هفت رنگ
  • کارت ویزیت لاکچری و خاص اشنباخ

سفارش کارت ویزیت لاکچری ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

مهم ترین تاثیرات کارت ویزیت لاکچری و خاص چیست؟

کارت ویزیت لاکچری تاثیر مستقیم در جلب نظر و معرفی برند ما به مخاطبین ما هستند که تاثیر بسیار زیادی در فروش خواهند داشت. به همین دلیل است که انتخاب کارت ویزیت خاص و متفاوت بسیار مهم است که هم کیفیت مناسبی داشته باشد و هم اینکه بسیار جذاب و متفاوت باشد. این کارتها می تواند از نوع کاغذ، نوع قالب، نوع چاپ، نوع طراحی متفاوت باشد.

کارت ویزیت خاص و لاکچری مشتریان شما را شگفت زده می کند مخاطبین شما با دریافت این نوع از کارت آن را مانند سایز کارت های معمولی دور نمی اندازد و نزد خود نگه می دارد. چاپ کارت ویزیت لاکچری اعتبار برند شما را افزایش میدهد.این روزها با توجه به تنوع گسترده و ويژگی های مختلف کارت ویزیت باعث به وجود آمدن طرح های متنوع در بازار چاپ شده است.

سفارش کارت ویزیت لاکچری ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

چرا کارت ویزیت لاکچری مهم است ؟

کارت ویزیتی که ما به مشتریان ارائه می کنیم بازتاب کیفیت و اعتبار کسب و کار ماست . به همین دلیل باید به دنبال جذاب ترین و بی نظیر ترین نوع کارت ویزیت باشیم. شما عزیزان میتوانید برای پیشرفت و معرفی هرچه بهتر برندتان طراحی و چاپ کارت ویزیت لاکچری خودتون رو به تیم ما بسپارید و با خیال آسوده هرجای دنیا که باشید آن را درب محل با گارانتی تحویل بگیرید .

چاپ کارت ویزیت لاکچری و خاص چگونه انجام می شود؟

برای چاپ کارت ویزیت لاکچری ممکن است از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده شود که با توجه به محدودیت ها تحریم ها و کمبود امکانات بسیاری از این کارت ها وارداتی هستند و از متریال گران قیمتی استفاده شده .

کارت ویزیت لوکس این روز ها محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده به همین دلیل ما آن را پیشنهاد می کنیم هرچه کارت ویزیت شما جذاب تر باشد افراد بیشتری رو به سمت کسب و کار شما جذب میکند به همین سادگی .

طراحی کارت ویزیت لاکچری و خاص چگونه انجام می شود؟

با توجه به این که کارت ویزیت لوکس هزینه بیشتر نسب به کارت ویزیت معمولی دارد باید دقت کنید در طراحی اون خطایی نداشته باشید البته تقریبا هر جنس کارت ویزیت خاص طراحی متفاوتی با نوع دیگر آن دارد که شامل نوع چینش فونت/ کنتراس رنگی / رنگ جنس کارت ویزیت / طرح و تصاویر انتخابی / استفاده از فویل طلاکوب / نحوه جاگذاری لوگو / خروجی مناسب و …متفاوت است که حتما قبل از طراحی آن اگر از سمت شما باشد حتما نیاز به مشاوره دارید .

توجه داشته باشید که در کارت ویزیت های لوکس نباید زیاده روی کرد این جنس ها هرچه ساده تر باشند زیبایی بیشتر دارند بهتر است فونت به کار رفته ساده و رسمی باشد اینجوری تاثیر بیشتری روی مخاطب دارد البته باز هم به سلیقه شما بستگی دارد .

بله کارت ویزیت لاکچری رو دست کم نگیرید کارت ویزیتها از قدرتمندترین ابزار بازاریابی برای صاحبان مشاغل هستند. کارت ویزیت خاص باعث ماندگاری برند در ذهن مشتریان می شود این رو بهتون قول میدم .

شاید اینطور به نظر برسد که توسعه فن آوری شیوه ارتباط ما با دنیا تغییر کرده. که البته تاحدودی درست هست با اینکه اکنون بیش از نیمی از جمعیت جهان از اینترنت و بیشت از ۳ میلیارد نفر از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند به نظر میاد که کارت ویزیت خاص دیگر کاربرد ندارد. اما این اشتباه است به طور مثال در آمریکا روزانه ۲۷ میلیارد کارت ویزیت چاپ می شود ؟

انواع کارت ویزیت لاکچری و خاص کدام است؟

کارت ویزیت لاکچری و خاص فابریانو لبه طلاکوب

کارت ویزیت لاکچری و خاص فابریانو لبه طلاکوب رو می توان به عنوان جذاب ترین و متفاوت ترین نوع کارت ویزیت لوکس معرفی کرد. ضخامت این کارت ۹۰۰ میکرون است ( کارت لمینت ۳۰۰ میکرون است ) کاغذ آن از فابریانو ( کاغذ محصول ایتالیا ) و چاپ آن دورو طلاکوب است.

فابریانو دورطلا با استفاده از فویل خاص طلا روی لبه های خارجی این محصول طلا انجام می شود. کارتی که شما و برندتان را فوق حرفه ای و متفاوت نشان می دهد. این محصول دور طلا در سمینار و نمایشگاه ها هم شما را متفاوت و متمایز با دیگران نشان خواهد داد. توجه داشته باشید که امکان چاپ روی این کارت وجود ندارد و تنها می توان این محصول رو به شکل طلاکوب سفارش داد.

ويژگی فابریانو لبه طلا

وجه تمایز این نوع کارت لوکس زمانی است که به شکل دسته ای روی هم قرار بگیرد لبه های طلایی آن شبیه به شمش طلا می شود که فوق الاده چشم نواز است. این امر باعث می شود تا بینندگان و مخاطب بیشتر جهت دریافت کارت فابریانو دورطلا مشتاق شود.

مدت زمان زیاد این محصول و دیگر محصولات وارداتی به دلیل این هست که تولید ایران نبوده و پس از سفارش از کشور ترکیه یا چین وارد کشور و تحویل مشتری می شود.

کارت ویزیت لاکچری و خاص پی وی سی طلاکوب و نقره کوب

کارت ویزیت پی وی سی طلاکوب و نقره کوب خاصیت نیمه شفاف دارد که البته نیمه شفاف بودن آن با نیمه شفافیت کارت شیشه ای متفاوت است و کمتر ترانس پرنت دارد. ( این نوع نیمه شفاف رو برفکی هم میگن ) جنس این محصول همانطور که از نامش پیداست از نوعی پلاستیک با نام PVC تولید می شود و کاغذ یا مقوا نیست. همین امر باعث می شود کارت پی وی سی ضد آب باشد و مقاومت بسیار عالی داشته باشد و به این زودی ها خراب نشود، این یک ويژگی بسیار مهم برای کارت ویزیت است.

چاپ روی PVC طلاکوب و نقره کوب

خدمات چاپ طلاکوب روی این نوع کارت پی وی سی به جذابیت و زیبایی کارت بسیار کمک می کند.

امکان چاپ رنگی روی این محصول وجود ندارد و تنها باید طلاکوب یا نقره کوب روی این محصول انجام داد. و با توجه به خاصیت شیشه ای بودن این محصول سفارش تنها به شکل ۱ رو انجام می شود.

کارت ویزیت لاکچری و خاص پی وی سی متالایز

کارت متالایز با ظاهری جذاب و آینه ای چشم هر بیننده ای رو به خودش جذب می کنه این کارت خاص و لاکچری همانطور که از عکس مشخص هست حالت آینه ای با وضوح بالایی دارد به طوری که شما تقریبا با جزییات می توانید خودتون روی روی اون مشاهده کنید :).

چاپ روی PVC متالایز

امکان چاپ رنگی روی متالایز وجود دارد و می توان این محصول رو دورو نیز چاپ کرد. نوع ورق متالایز این بیزینس کارت طلایی و نقره ای است که با توجه به سلیقه شما می توانید انتخاب کنید.

کارت ویزیت لاکچری و خاص پی وی سی متالیک

کارت پی وی سی متالیک ساخته شده از جنس PVC بسیار جذاب و لاکچری است. همانطور که از عکس مشخص است بافت شنی مانند خاصی دارد. حالت اصلی پی وی سی نقره ای است و شما می توانید این کارت رو ۲ رو با قابلیت چاپ رنگی طراحی و سفارش دهید.

این کارت هم ضخامت خوبی دارد و مانند تمامی کارت های PVC ضد آب است و مقاومت بسیار خوبی دارد. ضخامت بسیار خوب این کارت که ۷۰۰ میکرون می باشد باعث شده مشتریان زیادی پیدا کند، درواقع ضخامت پی وی سی متالیک دقیقا همانند کارت پرسنلی است از این رو برخی به این محصول کارت پرسنلی نیز می گویند.

کارت ویزیت لاکچری و خاص پی وی سی نیمه شفاف رنگ خاص

کارت ویزیت پی وی سی نیمه شفاف رنگ خاص دقیقا مشابه کارت PVC طلاکوب و نقره کوب است که بالا اشاره شد با این تفاوت که خدمات فویل کوبی روی اون به جای طلا و نقره از رنگ خاص استفاده می شود.

همانطور که اشاره شد این محصول قابلیت چاپ تنها یک رنگ را دارد امکان چاپ روی این محصول وجود ندارد.

کارت ویزیت لاکچری و خاص پی وی سی نیمه شفاف یووی برجسته

پی وی سی نیمه شفاف با یووی برجسته نیز از سری کارت های خاص، یونیک و لاکچری هست که شاید کمتر جایی اون رو دیده باشید. جنس متریال این کارت دقیقا مشابه پی وی سی طلاکوب هست با این تفاوت مهم که شما می توانید روی اون چاپ رنگی داشده باشید ( البته ۱ رو ) و اون قسمت هایی رو که دوست دارید برجسته کنید.

نوع برجستگی این کارت با کارت های عمومی ساده مثلا لمینت برجسته متفاوت است و برجستگی قابل توجهی دارد. این نوع جنس هم وارداتی هست و مدت زمان تحویل کمی طولانی اما ارزش صبر را دارد. شما با داشتن این جنس کارت مشتریان خود را مجذوب خود خواهید کرد و این نشان می دهد که چقدر به کسب و کار خود اهمیت می دهید.

کارت ویزیت لاکچری و خاص نیمه شفاف طلاکوب

پس چه بهتر که به سراغ کارت ویزیت های برویم که اطمینان داریم مخاطب قطعا ان را نگه میدارد نه اینکه بعد از مدتی اون رو به سطل زباله می اندازد .

انواع کارت ویزیت لاکچری و خاص برای مشاغل مختلف کدام است ؟

کارت ویزیت لاکچری وکالت

کارت ویزیت لاکچری وکالت برای این شغل پرمخاطب بسیار مهم است از آنجایی که همه روزه افراد بسیاری جهت رفع مشکلات خود به وکلا رجوع میکنند بسیار مهم است که با ارائه این نوع از کارت ویزیت لوکس نام و برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنیم.

وکلا با توجه به تعداد زیاد مراجعین همواره درمعرض دید تمامی افراد جامعه هستند و اگر می خواهید که مراجعین خود را از دست ندهید بهترین انتخاب کارت ویزیت لوکس و ماندگار است.

کارت ویزیت لاکچری پوشاک

کارت ویزیت لاکچری پوشاک از آنجایی بسیار مهم است که بیان گر اهمیت برند و فرشنده پوشاک است هرچه کارت ویزیت ارائه شده به مشتتری خاص تر باشد محصول ارائه شده و برند پوشاک شما اعتبار بیشتری خواهد داشت.

ارائه کارت ویزیت خاص مشتریان شما را شگفت زده میکند و باعث میشود کارت را نزد خود نگه دارند و شما مشتریان خود را بیشتر حفظ کنید و این یعنی فروش بیشتر.

بنابر این با سفارش کارت ویزیت خاص برای فروشندگان پوشاک بهترین انتخاب خواهد بود تا شما را از رقبایتان متمایز کند و مشتریان بسیار بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

کارت ویزیت لاکچری املاک

کارت ویزیت خاص لاکچری برای املاک بهترین انتخاب است ازآنجایی که همه روزه مشاورین املاک مراجعین بسیار دارند و این مراجعین به طور حتم به رقبای شما هم مراجعه می کنند بسیار مهم است کارتی به آنها بدهیم که بسیار متفاوت باشد و با دریافت آن نزد خود نگه دارند.

این امر به برندسازی و خاص جلوه دادن شما کمک شایانی میکند با ارائه این کارت های ويژه به مشتریان ويژه همیشه نام و نام برندتان در ذهن مشتری می ماند. این یکی از بهترین راه های تبلیغات است، تبلیغاتی که می دانید قطعا بدون پاسخ و بازدهی نخواهد بود.

اکنون با انتخاب این کارت خود را از رقبا و سایر همکارن متمایز کنید. نمونه های متنوعی جمع آوری شده تا شما قدرت انتخاب بیشتری متناسب با سلیقه خود داشته باشید.

مزایای ارائه کارت ویزیت لاکچری و خاص چیست؟

  • ارائه یک کارت لوکس به مشتری جایگاه بسیار ويژه ای از برند شما در ذهن مشتری ایجاد می کند.
  • کیفیت در این نوع از کارتها با توجه به قیمت بیشتر به نسبت کارتهای معمولی بسیار مهم است. برای اینکه شما مشتریان با خیالی آسوده خرید کنید ما تمامی این محصولات را گارانتی می کنیم تا با خیالی آسوده محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

طراحی و مشاوره رایگان برای کارت ویزیت لاکچری و خاص چگونه انجام می شود؟

همچنین مشاوره و طراحی این نوع کارت ها کاملا رایگان خواهد بود پس با خیال راحت انتخاب کنید.

طراحی کارت ویزیت حرفه ای لاکچری و خاص چگونه انجام می شود؟

همانطور که میدانید کارت های ویزیت برای ارائه اطلاعات تنها یک کسب و کار و شرکت نیست، نیازی نیست حتما فروشنده یا مدیر شرکت باشید تا برای خود کارت ویزیت تهیه کنید. حتی اگر به طور شخصی کار می کنید باید به فکر طراحی کارت ویزیت و انتخاب کارت شکلی و مناسب برای خود باشید

کارت ویزیت یونیک لاکچری و خاص چگونه انجام می شود؟

کارت ویزیت یونیک نیاز به ایده و خلاقیت دارد می توانید برخی از نمونه های این کارت های لوکس را در سایت پرینترس مشاهده کنید و از آن ها ایده بگیرید.

کارت ویزیت رایگان لاکچری و خاص چیست؟

مشتریان عزیز با سفارش هریک از کارت ویزیت های خاص ما از ۱۰۰۰ عدد کارت ویزیت رایگان سلفون مات یا براق سایز ۹ در ۶ دورگرد هدیه بگیرید.

شما می توانید جهت حمل و هدیه کارت ویزیت های لوکس و لاکچری از ساک دستی آماده استفاده کنید.

قیمت کارت ویزیت لاکچری و حرفه ای چقدر است ؟

قیمت کارت ویزیت لاکچری و حرفه ای بسته به نوع جنس، زمان تحویل و تعداد آن متغیر است. برخی از کارت های ویزیت از ۱۰۰ عدد تا ۱۰۰۰ عدد متفاوت است.

با توجه به این که اکثر کارت ویزیت های خاص و لاکچری ما وارداتی از دیگر کشور ها می باشد و قیمت این محصولات به دلار محاسبه می شود ( همانطور که قطعا می دانید قیمت دلار هیچ زمان در کشور عزیز ما ثابت نیست ). بنابر این ارائه یک لیست قیمت ثابت بسیار دشوار است.

ارسال رایگان کارت ویزیت لاکچری و حرفه ای چگونه است؟

بله در ادامه خدمات هرچه بهتر در جهت رضایت مشتریان ارسال کارت ویزت هم برای شما چه در تهران و چه در شهرستان رایگان می باشد .

کارت ویزیت لاکچری میتواند مشتریان شما را شگفت زده می کند و اعتبار ويژه ای به کسب و کار شما می دهد. اگر میخواهد در هنگام ارائه کارت ویزیت به مشتری آن را دور نیندازد و تا مدت ها ان را نزد خود نگه دارد اقدام به چاپ کارت ویزیت متفاوت و خاص چشم هر بیننده ای رو محو تماشای آن کنید.

سفارش کارت ویزیت لاکچری و حرفه ای چگونه است؟

سفارش کارت ویزیت خاص چندان سخت نیست کافی است با مشاورین ما تماس بگیرید یا در شبکه های اجتماعی مانند واتس آپ پیام بدین و اگر نمونه طرحی دیدین که مورد پسند شما بوده برای ما بفرستید ما در اسرع وقت به آن پاسخ خواهیم داد و از مشاوره رایگان ما در جهت انتخاب و سفارش کارت ویزیت خاص برخوردار شوید.

با توجه به قیمت های نسبتا بالا این نوع کارتها طبیعی است که مشتری انتظار داشته باشد محصولی متناسب با سلیغه خود و بدون عیب و نقص دریافت کنید و ما این خواسته شما رو برآورده خواهیم کرد.

سفارش کارت ویزیت خاص در حقیقت ما را یاری می کند تا توجه به سمت کسب و کار ما جلب شود و از این طریق خود را حرفه ای تر نشان دهیم. در واقع کارت ویزیت خاص جز ابزارهایی هستند که هویت برند ما را شکل می دهند.

بهترین کارت ویزیت لاکچری و حرفه ای کدام است؟

برای انتخاب هرچه بهتر کارت ویزیت حرفه ای با ما در ارتباط باشید تا در مورد انتخاب صحیح کارت ویزیت حرفه ای شما را راهنمایی کنیم. در حقیقت انتخاب صحیح در نوع جنس کارتها و اهمیت طراحی رو آن تاثیر مستقیم روی برند شما دارد و نشان می دهد چقدر برای کسب و کار خود ارزش قائل هستید.

و قطعا مشتریان شما متوجه این موضوع می شوند که این ارزش کالایی که شما ارائه می دهید را در نظر مشتری بیشتر می کند. در نتیجه در انتخاب کارت ویزیت حرفه ای تردید نداشته باشید ( اگر بودجه این کار را دارید ). تصور کنید کارت ویزیت بسیار ساده سلفونی یا لمینت و یا کارت فابریانو طلاکوب هرکدام را مخاطب خود بدهید یکجور از کسب و کار شما برداشت خواهد داشت و این کاملا طبیعی است.

صادقانه بگم شاید یک کارت ویزیت لاکچری کسب و کار شما را تضمین نکند اما مطمئنا در شکل گیری و برداشتن یک قدم محکم برای کسب و کار بسیار مهم است.

بنابر این زمان آن رسیده روی کارت ویزیت های خلاقانه سرمایه گذاری کنید . اجازه بدهید مخاطب شما با دیدن کارت ما میخکوب شوند نه اینکه از گرفتن آن امتنا کنند.


۱۰۰ مدل کارت ویزیت لاکچری و خاص


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.