راهنمای خرید کرم رفع ترک پا

0

خرید کرم رفع ترک پا که از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی به شمار می آید زمانیکه پاهای صاف دچار ترک خوردگی و خشکی می شوند، احساس خارش و درد به فرد دست می دهد که اصلا خوشایند نیست، مورد کاربرد قرار می گیرد. گاهی این پسته پوسته شدن به حدی زیادی می شود که حتی پوشیدن کفش هم برای فرد سخت و طاقت  فرسا خواهد شد. اگر شرایط به اندازه کافی شدید شد، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. در غیر این صورت از کرم رفع ترک پا استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید

نکات لازم برای انتخاب کرم رفع ترک پا 

نکات لازم برای انتخاب کرم رفع ترک پا 

تقریبا تمام کرم های رفع ترک پا اوره را در ترکیبات را خود دارند. اوره به رفع سریع پوسته های پا کمک می کند و برای پاشنه هایی که در اثر پوسته پوسته شدن بسیار خشک و خشن شده است بسیار مفید است.

آلوئه ورا علاوه بر فواید و مزایای فراوان پوستی که همه آشنایی داریم می تواند حتی در درمان ترک پا هم موثر باشد. کرم های حاوی آلوئه ورا می توانند باعث کاهش درد و التهاب ترک های پا شوند. همچنین این ماده خواص مرطوب کنندگی هم دارد.

لانولین یکی دیگر از ترکیبات کرم رفع ترک پا است که باعث حفظ رطوبت می شود. همچنین با داشتن خاصیت هیدراتاسیون باعث کاهش پوسته ها خواهد شد.

کرم هایی که ترکیبات عسل، روغن زیتون و اکسید روی برای افرادی که مشکل دیابتی دارند، می تواند یک انتخاب خیلی خوب باشد. همچنین شما می توانید در خانه مقداری عسل را با آب مخلوط کرده و به مدت ۱۵ دقیقه پاهای خود را درون مخلوط آب و عسل قرار دهید تا بدون استفاده از کرم رفع ترک پا از ترک های پوستی خلاص شوید. البته این کار را باید هر چند روز یک بار در هفته انجام دهید.

اسید گلیکولیک باعث لایه برداری پوست های مرده موجب می شود و قسمت های پوسته پوسته را از بین می برد. کرم های حاوی این اسید می تواند سریع تر کف پا شما را بهبود ببخشند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.