راهنمای خرید ژل آبرسان

0

صورت شما به طور طبیعی روغن یا سبومی تولید می کند که مقدار آن در افراد مختلف متفاوت است. برخی از سبوم ها خوب هستند چرا که کمک می کند تا آب پوست حفظ شود؛ اما وقتی پوست شما خشک باشد لکه و شکستگی بر روی آن ایجاد می شود. برای شستن صورت (یا دست ها) و جلوگیری از بین رفتن سبوم پوستی، می توانید از لوازم آرایشی و بهداشتی، ژل آبرسان استفاده کنید.
آسیب پوست اغلب زمانی اتفاق می افتد که پوست شما فاقد چربی و آب  باشد. احتمالاً در زمستان که آب و هوا به طور کامل خشک شود، خشکی بیشتری مشاهده می کنید. در موارد شدید، خشکی پوست می تواند منجر به ترک خوردن و خونریزی شود. این علائم معمولاً مربوط به بیماریهای پوستی است که شایعترین آنها اگزما و پسوریازیس است.

مشاهده انواع کرم آبرسان

خرید ژل آبرسان؛ مناسب برای پوست

خرید ژل آبرسان؛ مناسب برای پوست

ژل آبرسان را معمولاً می توان به عنوان لوسیون، روغن، پماد یا کرم مشاهده کرد. مرطوب کننده خود را بر اساس نوع پوست خود برگزینید. هنگام استفاده از ژل آبرسان باید احساس شادابی بر روی پوست داشته باشید.

انواع پوست های چرب با ژل های آبرسان بدون روغن که دارای اسید هیالورونیک و گلیسیرین هستند؛ بسیار خوب عمل می کنند. به علاوه استفاده از ژل های روغنی خودداری کنید تا احساس سنگینی و درخشش پوست را به حداقل برسانید.

کسانی که مبتلا به بیماری هایی مانند اگزما هستند لوسیون ها و مرطوب کننده های حاوی کره، روغن جوجوبا یا روغن نارگیل برایشان نتایج بهتری را دربر خواهد داشت. برای یک پوست کاملاً خشک هم به دنبال ژل آبرسانی حاوی مثل اوره، اسید لاکتیک، اسید هیالورونیک، دی متیکون، لانولین یا روغن معدنی باشید.

برای پوست های خیلی حساس از ژل های آبرسان حاوی موادی مانند رتینوئیدها ، آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و بتا هیدروکسی اسید (BHA) پرهیز کنید.

اگر پوست شما نه خیلی چرب است و نه خیلی خشک، خوشحال باشید چرا که پوست شما در دسته بندی نوع معمولی قرار دارد. کافیست از ژل آبرسان خنثی، سبک و بدون چربی استفاده کنید. همچنین بیشتر مرطوب کننده های ساخته شده برای پوست های طبیعی حاوی روغن های سبک یا مواد تشکیل دهنده سیلیکون مانند سیکلومتیکون هستند.

مشاهده قیمت خرید کرم آبرسان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.