بهترین و پرفروش‌ترین برندهای اسپیکر بلوتوثی در ایران

0

انتقال داده از طریق سیم، قیمت ارزان فناوری بلوتوث سرعت انتقال اطلاعات در بلوتوث، برتری بلوتوث در مقابل تکنولوژی مادون قرمز، عدم تداخل امواج بلوتوث با دیگر امواج اتوماتیک بودند، کم مصرف بودن .

کاربردهایی همچون: ایجاد شبکه بی سیم بین کامپیوتر و محیط ایجاد ارتباط بی سیم با دستگاه های ورودی و خروجی زیادی در تلفن های سلولی داشته است، که آنها را قادر ساخته که به کامپیوتر و بسیاری دیگر از دستگاه‌ها وصل شوند ،انتقال فایل بین گوشی ها جایگزین کردن ارتباط سریال سیمی در دستگاه های اندازه گیری و آزمایش. مناسب برای ابزارهای پزشکی و سایر کمک شنوایی و کنترل از راه دور جزء مزایا و کاربرد های اساسی یک دستگاه اسپیکر بلوتوث می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید اسپیکر بلوتوثی جی بی ال

خرید اسپیکر بلوتوثی جی بی ال

یک شرکت آمریکایی تولید کننده تجهیزات صوتی الکترونیکی است که در سال ۱۹۴۶ تاسیس شده است.محصولات اصلی شرکت بلندگو و تجهیزات همراه آن است . دو بخش مستقل در داخل این شرکت وجود دارند. جی بی ال کانسومر و جی بی ال پرو فشنال محصولات این شرکت تقویت کننده الکترونیکی بلندگو  میباشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید اسپیکر بلوتوثی تی ان جی

 اسپیکر بلوتوث قابل حمل تولید شده است  به دلیل طراحی صنعتی و حجم صدا و عمر باتری بسیار ستایش شده استو یک بلندگوی مناسب با قابلیتهای فراوان در فضای باز است. این اولین بار در ۲۰۱۳ معرفی.شد و در ادامه فروش در ایالات متحده و اروپا بعد از آن ماه است. این اسپیکر بلوتوث را به عنوان نسخه بازنگری شده مدل یو ای معرفی کرد. مدلهای جدید ویژگی های ضد ابرت داشته و ۲۵ درصدافزایش در حجم صدا و شعاع محدوده و بی سیم از دیگر مشخصات آن است.

مشاهده قیمت و خرید


خرید اسپیکر بلوتوثی سونی

خرید اسپیکر بلوتوثی سونی

کمپانی سونی یک شرکت ژاپنی می باشد که پیشتاز در ساخت دیسک های بلو-ری در عین حال دستگاه های پخش ضبط و کپی بلو-ری فعال است .این شرکت در سال ۲۰۰۱ با شرکت سوئدی اریکسون برای تولید گوشی‌های تلفن همراه تحت نام سونی اریکسون قرارداد  نوشت.

شرکت سونی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون‌های آخرین سیستم در جهان میباشد. سونی همچنین در سال ۲۰۱۵ بهترین گوشی هوشمند جهان را معرفی نمود که بسیار زبانزد گردید در شانزدهم آوریل بدون مراسم خاصی پرچمدار جدید خود را در چین رونمایی کرد .که برای اولین بار در این گوشی از دوربین دوگانه استفاده شده است شرکت سونی یکی از موفق ترین محصولات خود در زمینه موبایل کامپیوتر و تجهیزات همراه را به نام خود کرده است از محصولات این شرکت می توان به لوازم الکترونیکی نیمه رسانه ها، رسانه‌های گروهی، سرگرمی های الکترونیکی ،سخت افزار کامپیوتر و کنسول بازی های ویدیویی اشاره نمود.

مشاهده قیمت و خرید


خرید اسپیکر بلوتوثی تسکو

تسکو یک برند کاملاً ایرانی می باشد. کاربران ایرانی  این برند را با هندزفری هدفون و اسپیکر های این شرکت می شناسند .اما برای خیلی از افراد و کاربران سوال پیش می‌آید که آیا این شرکت یک وارد  کننده چینی میباشد یا یک تولید کننده ایرانی؟

بهتر است اشاره کنیم به شرکت توسن سیستم شرق که با نام تجاری تسکو در بازار فعالیت می‌کنند در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد این شرکت ایرانی ابتدا در زمینه واردات تجهیزات فناوری فعال بود اما به مرور و با استقبال کاربران اقدام به افتتاح خط تولید محصولات خود را نمود امروزه بسیاری از محصولات برند تسکو در داخل کشور ساخته می شوند و گارانتی اختصاصی تسمو را یدک می‌کشند.

در ابتدا تجهیزات کامپیوتری تولید می کرد اما با گسترش اهداف خود به بخش لوازم جانبی موبایل و دیگر دستگاه‌های دیجیتال ورود کرد محصولات این شرکت به لحاظ ماهیت خود در قیاس با سایر برندهای لوازم جانبی کامپیوتر موبایل و دیجیتال جایگاه ویژه خود را دارند طراحی زیبا قیمت مناسب و کیفیت بالا شعار  موسسان شرکت تسکو برای محصولات خود در نظر گرفتن قیمت هدست بلوتوث های تسکو نسبت به رقبای خارجی ارزان‌تر است این در حالی است که کیفیت این هسته ها بسیار بالا است و می‌تواند با نمونه‌های خارجی رقابت کند عمده محصولات اسپیکر و هندزفری می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید اسپیکر بلوتوثی مارشال

 شرکت بریتانیایی طراح و تولید کننده انواع مپلی فایر است. آمپلی فایر های ساخته شده توسط شرکت مارشال به ویژه آمپلی فایرهای گیتار مارشال یکی از شناخته ترین و جا افتاده ترین در این صنعت است. مرکز اصلی شرکت مارشال در میلتون کینز گلستان واقع شده است ،محصولات این شرکت اساساً انواع آمپلی فایر ساز و قطعات موسیقی می باشد.

در ابتدا مارشال امپلی فایر خود را از روی مدل‌های آمپلی فایرهای فندر  کپی می کرد اگرچه خیلی زود آنها توانستند مدل‌های ویژه خود را به بازار عرضه کنند ،که اتفاقا مورد توجه بسیاری از هنرمندان که به دنبال صدای سنگین تر و پر حجم تر می‌گشتند واقع شد و اکنون پس از گذشت زمانی در حدود نیم قرن همچنان بعضی مدل های اولیه مارشال طرفداران مخصوص به خود را دارد و در حال حاضر مارشال جای پای خود را کاملا محکم در بازار مخصوص آمپلی فایر و اسپیکر حس می‌کند.

مشاهده قیمت و خرید


خرید اسپیکر بلوتوثی کینگ استار

کمپانی در سال ۲۰۰۵ در کشور تایوان در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتری،دیجیتال و ماژول های حافظه فعالیت خود را آغاز کرد .تین برند برای کیفیت عالی در محصولات تولیدی توجه ویژه ای  میکند و این یکی از نقاط مثبت این کمپانی.است که توانسته در این بازار پر رقابت وارد شود تا یک جایگاه مناسب را بدست بیاورد .   در بخش ماژول های حافظه این کمپانی توانسته قدرتمندترین ظاهر شود.و محصولات متنوع و با کارایی عالی را تولید نماید.هدف کارشناسان کینگ استار این است که خالق قابلیتهای جدید و خاص در محصولاتشان باشند با برند خود را در سراسر بازارهای جهانی معروف نمایند.

مشاهده قیمت و خرید


خرید اسپیکر بلوتوثی انکر

شرکت فناوری چینی میباشد که دفاتری در سیاتل واشنگتن و شنزن دارد و به طراحی توسعه و فروش لوازم الکتریکی مصرفی مشغول است .

استیون یانگ این شرکت را پس از ترک پست خود در گوگل  سال ۲۰۱۱ تاسیس کرد، این شرکت در درجه اول برای شارژ همراه و کابل های شارژر شناخته می‌شد ،که در بازار کشورهای غربی به طور مستقیم از طریق وبسایت منطقه آمازون برای فروش محصولات خود در دسترس است. محدوده فعالیت آسیا ،آمریکای شمالی و اروپا میباشد. محصولات این شرکت شامل شارژ همراه کابل شارژر usb و اسپیکر بلوتوث می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید اسپیکر بلوتوثی شیائومی

برند شامی در تولید گوشی‌های هوشمند با ارائه امکانات زیاد و قیمت مناسب توانسته در سال‌های اخیر مشتریان زیادی جذب خود کند از محصولات موفق این شرکت می توان به رید می اس تو که در می سال ۲۰۱۸ معرفی شد، که از آن به عنوان پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۱۸ یاد می‌شود.

امسال نیز ما معرفی اولین گوشی که صفحه نمایش آن تا پشت گوشی ادامه دارد قرار است سهم بزرگی از بازارهای بزرگ دنیا را به خود جذب کند و امروز جزو بهترین گوشی های جهان به شمار می آید. شیائومی توانسته بهترین گوشی‌های هوشمند را از نظر طراحی اندروید و دوربین بسازد ..

که کاربران زیادی را به خود جذب می کند . شرکت شیائومی متعلق به بخش خصوصی است که در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینه طراحی توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند برنامه های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است.

مشاهده قیمت و خرید


خرید اسپیکر بلوتوثی ایکس پی پروداکت

کمپانی ایکس پی پروداکت، اگر بخواهیم آن را درست‌تر بخوانیم باید بگوییم ایکس پی-پروداکت یکی از شرکت‌های ایرانی است که محصولاتی در زمینه تجهیزات کامپیوتری و موبایل و لوازم دیجیتال تولید می کند .

این برند ایرانی بر کیفیت عالی در محصولات تولیدیش ، توجه ویژه می‌کند و این یکی از نقاط مثبت این کمپانی است، که توانسته در ایران بازار پر رقابت، یک جایگاه مناسب را به دست بیاورد محصولات این کمپانی شامل اسپیکر ،مونوپاد میکروفون، گیم پد،  شارژرها ،کامپیوتر ،کیبورد، کابل ،کاور و غیره می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


 خرید اسپیکر بلوتوثی میفا

شاید فیفا برای شما نامی آشنا و برندی معتبر نباشد و اطمینان لازم را جهت خرید به آن نداشته باشید ،ولی باید بگوییم با وجود اینکه این برند نامی آشنا در بحث صدا نیست ولی به جرات می توان گفت که  نظر شما بعد از استفاده از محصولات آن کاملاً عوض می شود .

برند می فا با استیکرهایی شناخته شده است استیکر های قابل حمل بسیار با کیفیت و قدرتمند که می‌تواند به آزاد شما و دوستانتان را شاد و سرشار از موسیقی بسازد .این شرکت  یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات  صدا برای استفاده در فضای باز است این برند  شبکه فروش گسترده‌ای در بیش از ۵۰ کشور جهان شامل آمریکا آلمان، اسپانیا دانمارک، به دیگر کشورها است.

مفهوم محصولات شرکت میفا از ایالات کالیفرنیا گرفته شده است که آفتاب گرم ساحل فستیوال های موسیقی و گردهمایی و مهمانی ها جلوه زیادی دارند شرکت میتا همیشه در طراحی و تولید محصولات خود از شعار صدای روح پیروی کرده است و مراحل سنگین و پیاپی رفع اشکال را برای تمام محصولاتش در نظر گرفته است این شرکت با به کارگیری تکنیکهای آنالیزی شبیه‌سازی شنوایی انسان را به حداکثر رسانده و تجربه گوش دادن به موسیقی بسیار با کیفیت را به کاربرانش ارمغان داده.

مشاهده قیمت و خرید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.