بهترین و پرفروش‌ترین برند کارتخوان و رم ریدر در ایران سال ۹۹

0

رم ریدر نوعی حافظه برای ذخیره سازی موقت اطلاعات رایانه می باشد به داده های ذخیره شده اجازه می‌دهد تا مستقیماً در مرحله دسترس قرار بگیرد. در مقابل دیگر رسانه های ذخیره داده هارد دیسک ها سی دی ها و دی وی دی ها و نوارهای مغناطیسی و حافظه‌ای ابتدایی که  در آن اطلاعات را به خاطر محدودیت بی مصرف مینمود،در این طراحی به صورت بسته نگه نمی دارد و قابلیت دسترسی و امکان جابجایی و همچنین استفاده از فضای بیشتری را به کاربران خود می دهد.

مشاهده قیمت و خرید

بهترین و پرفروش‌ترین برند کارتخوان و رم ریدر در ایران سال ۹۹

بهترین و پرفروش‌ترین برند کارتخوان و رم ریدر

کارتخوان و رم ریدر سایوتیم

شرکت سایوتیم، در سال ۲۰۰۲ با رویکرد صنعتی کردن تکنولوژی و تکیه بر افزایش کیفیت محصولات جانبی دیجیتال به وجود آمد.

این برند متعلق به کشور چین میباشد و در زمینه لوازم جانبی موبایل  فعالیت می‌کند. محصولات سایوتیم  با تولید کارت خوان ها و هاب ها پله پله شناخته شد و اعتماد مشتریان را به خود جلب کرد این برند جزو بهترین برندها در این زمینه در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ بوده است ، با موفقیت برند سایوتیم و تلاش‌های مداوم برند لدنیو  در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد که روی تولید شارژ همراه ،کابل، شارژر ها و دیگر لوازم جانبی کالایی دیجیتال متمرکز شده است برند سایوتیم   به دنبال اصل کیفیت بالا الگوی فناوری و پدید آوردن و کیفیت لوازم جانبی می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

کارتخوان و رم ریدر ایکس پی پروداکت

کمپانی ایکس پی پروداکت، اگر بخواهیم آن را درست‌تر بخوانیم باید بگوییم ایکس پی-پروداکت یکی از شرکت‌های ایرانی است که محصولاتی در زمینه تجهیزات کامپیوتری و موبایل و لوازم دیجیتال تولید می کند .

این برند ایرانی بر کیفیت عالی در محصولات تولیدیش ، توجه ویژه می‌کند و این یکی از نقاط مثبت این کمپانی است، که توانسته در ایران بازار پر رقابت، یک جایگاه مناسب را به دست بیاورد محصولات این کمپانی شامل اسپیکر ،مونوپاد میکروفون، گیم پد،  شارژرها ،کامپیوتر ،کیبورد، کابل ،کاور و غیره می باشد.

 مشاهده قیمت و خرید

کارتخوان و رم ریدر ایکس پی

شرکت xp یک نام آشنا برای اکثر افرادی است که از کامپیوتر و لوازم جانبی آن استفاده می کنند، این شرکت با تنوع بسیار بالا در محصولات در کنار کیفیت مطلوب و قیمت مناسب توانسته است بخش قابل ملاحظه‌ای از بازار این محصولات را در اختیار خود بگیرد.

محصولات این کمپانی شامل انواع موس و کیبورد بی سیم، موس و کیبورد بی سیم، اسپیکر، هدفون، حافظه های کارت خوان، می باشد.

که شما می توانید این محصولات را به راحتی و با اطمینان خاطر از  بازار تجهیزات جانبی خریداری نمایید. سطوح تنوع و دایره قیمت محصولات این شرکت در حدی وسعت دارد که شما در میان بسیاری از انتخابات فراوان قرار می‌دهد ،کیفیت و قیمت مناسب این تولیدات نیز در کنار ویژگی پیشین به عنوان مهم‌ترین علت‌های شهرت و محبوبیت این برند در بازار گشته است.

مشاهده قیمت و خرید

کارتخوان و رم ریدر تسکو

باز هم بازار تجهیزات جانبی موبایل و کامپیوتری از برند درخشان ایرانی حمایت کرده و آن را در سر راس محصولات خود قرار داده است.

همانطور که می دانید،تسکو  یک برند کاملاً ایرانی می باشد کاربران ایرانی برند تسکو را با محصولاتی همچون؛ هدست هدفون و اسپیکر هایی که تولید کرده می شناسند .

آیا محصولات شرکت تسکو وارد شده از چین می باشد یا تولید کارخانه‌های داخلی ؟

برای آشنایی با ین کمپانی  و محصولات آن بهتر است یک معرفی اولیه از این کمپانی داشته باشیم .شرکت توسن سیستم شرق که با نام تجاری تسکو شروع به کار کرد در سال ۸۱ برند خود را معرفی نموده این کمپانی در واردات تجهیزات فناوری فعالیت می نمود. ابتدای کار، به صورت یک واردکننده عمل میکرد، ولی بعد اقدام به افتتاح خط تولید محصولات شخصی خود را نمود و امروزه می توان با افتخار گفت بیش از ۵۰ درصد تولیدات این شرکت و محصولات این شرکت تولید داخلی خود   شرکت تسکو میباشد و با گارانتی اختصاصی تسکو تولید و عرضه می‌شود. شرکت تسکو ابتدا تنها خط تولید تجهیزات کامپیوتری را در دست داشت اما به مرور خط تولید دیگری را برای لوازم جانبی موبایل و دستگاه های دیجیتال افتتاح نمود.

محصولات تسکو به لحاظ کیفیت قابل قیاس با لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و دیجیتال از برندهای دیگر نیستند و همیشه جایگاه ویژه خود را حفظ نموده از این رو کاربران بعد از شناخت این برند و استفاده از محصولات با کیفیت آن استقبال بی نظیری را از این برند نمودند .یکی از دلایل عمده این امر، طراحی زیبا قیمت مناسب و کیفیت بالا میباشد. همچنین باید متذکر شد که این سه کلمه شعاری است که موسسان شرکت پسکو برای محصولات خود در نظر گرفته اند.

کارتخوان و رم ریدر ارلدام

امروزه شاهد پیشرفت زیادی در امر تکنولوژی در جهان می باشیم همانطور که میدانید تکنولوژی نقش بسیار زیادی را در زندگی همه ما بازی می‌کند و می‌شود گفت تا حد زیادی با زندگی روزمره همه ما گره خورده است و هر شخصی بسته به نوع نیاز ش با این امر به گونه‌ای سر و کار دارد.

از همین رو هر شخصی نیاز دارد تا تجهیزات فراوانی را با انواع برندها وارد بازار جهانی شده درخواست کند و به دلیل فراوانی و گوناگونی زیاد برندها ، در بخش تکنولوژی آشنایی نسبتی با انواع برندها داشته باشد. باید توجه کرد که تمامی برند ها معتبر و قابل اطمینان نیستند و همچنین مطابق با نیاز  کاربر نیست و نمی تواند خواسته هر شخصی را از دیوایس خریداری شده براورده کند.

شما اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید شناخت از برند در خرید تجهیزات است و ما در اینجا به معرفی یکی از محبوب ترین و معروف ترین برند ها به شما کمک میکنیم، تا خرید خوب و مطمئنی داشته باشید.

برند الدرام ، یکی از بهترین و محبوب ترین برند های چینی در بازار تجهیزات همراه است این برند دارای محصولات گوناگون و همچنین قیمت مناسب میباشد. کیفیت بالای محصولات این برند، کاربران زیادی را به خود جلب نموده است .

این کمپانی در سال ۲۰۰۳ در چین تاسیس شد این کمپانی محصولات مختلف را به بازار عرضه کرده از جمله ؛شارژر ، بی سیم،  مبدل،  پایه نگهدارنده، هدفون،  هندزفری و غیره  تمامی محصولات در بازار های جهانی بر اساس کیفیت و قیمت مناسب کاملاً شناخته شده میباشد .

در صورتی که به دنبال یک برند خوب و معتبر و محبوب میگردید، ما این برند را به شما معرفی می کنیم.

مشاهده قیمت و خرید

کارتخوان و رم ریدر وریتی

 شرکتی نوظهور در بازار آی تی ایران ،شرکتی با نام وریتی، این شرکت نوظهور با توجه به اینکه چندین سال است شروع به کار کرده و عمده محصولات و تمرکز فروش خود را بر کشورهای آسیای مرکزی قرار داده است .

ابتدا با تولید فلش مموری و کارت حافظه با تنوع بالا و طراحی زیبا و همچنین قیمت مناسب و اقتصادی به یکی از برندهای پرفروش در زمینه حافظه در ایران تبدیل شد این شرکت یک شرکت انگلیسی است که در لندن در سال ۲۰۰۵ تولید شد. بعد از تثبیت حضور خود با قیمت های مقرون به صرفه در بازار حافظه وارد حوزه پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر نیز شد.

هم اکنون محصولات شامل پاوربانک ،کابل و کارت حافظه با برند وریتی در بازار وارد می‌کند و پیشرفت رو به رشدی را دارد. از جمله محصولات دیگر مربوط به کامپیوتر که توسط این کمپانی تولید می گردد ،می توان موس، کیبورد، هدست، هدفون و دانگل های وایرلس اشاره نمود.

پاوربانک ،هندزفری، کابل های  تبدیل و فلش مموری،  ازدیگر محصولات این کمپانی به شمار می‌رود البته اگر تنوع بیشتری می خواهید، حتماً فلش مموری های خود را به شما نشان می دهد فلشهای که با طرح های عروسکی ،فانتزی ،مدرن و کلاسیک و حتی کارتونی از جذاب ترین محصولات این شرکت به شمار می‌روند.

مشاهده قیمت و خرید

کارتخوان و رم ریدر ای دیتا

شرکت ای دیتا یکی دیگر از شرکت های خارجی در بازار ایران می باشد، همانطور که از نام این شرکت پیداست محصولات این شرکت توسط بازرگانان وارد ایران می‌شود.

این شرکت یک شرکت انگلیسی می باشد که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد و کار خود را بر اساس راه حل های برتر حافظه تا زندگی مشتریان از لحاظ دیجیتالی توانا کند. این شرکت با دو شعار حرفه‌ای بودن و کمال گرا بودن، محصولاتشان را به برجسته ترین محصولات در زمینه طراحی کارت های حافظه تبدیل کرده است.

این شرکت با متوسل شدن به پشتیبانی و امکانات فنی و همچنین به وسیله امکانات پیشرفته تولیدی خدمات مشتری مداری توانسته به یکی از بهترین تولید کنندگان حافظه ماژول های Dram,  فلش usb کارتهای حافظه ،درایو های ssd، و هارد اکسترنال، تبدیل شده.

همچنین حرفه ای بودن و نوآوری و همچنین کیفیت محصولات و خدمات آن باعث شده است که بتواند این شرکت در بازار رقابتی امروز، بازار را به دست گرفته و جایی برای سخن گفتن داشته باشد.

همچنین می‌توان به استانداردهای محصولات این شرکت  و همچنین می‌توان به نوآوری و توسعه مداوم محصولات تولید شده بر اساس انتظار مشتری و دریافت جوایز بین‌المللی شناخته شده اشاره کرد .

از جمله جایزه های دریافت شده: جایزه ملی نقره ای در تایوان و جایزه طراحی خوب ژاپن و جایزه طراحی قرمز در آلمان اشاره نمود.

مشاهده قیمت و خرید

کارتخوان و رم ریدر دیتالایف

در حال حاضر تمامی افراد در حال استفاده از تکنولوژی انواع لوازم و محصولات مربوط به آن هستند، این امر دیگر به یک نسل خاص یا جوانان اختصاص ندارد.

در عصر حاضر افراد در تمامی رده های سنی از افراد مسن تا خردسال با تبلت، لپ تاپ و متعلقات آنها دست به گریبان هستند.

به همین دلیل تقاضا برای خرید محصولات از این قبیل بسیار زیاد می باشد و چه بهتر که قبل از تهیه این محصولات درباره برندها و اعتبار و کیفیت آنها بررسی نمایید.

شرکت دیتا لایف یکی از شرکت هایی است که دارای برند منحصر ت با ویژگی‌های خاص ‌خود می باشد. این برند دارای محصولاتی از جمله کابل های شارژ ،کارت ، فلش و کارت حافظه و غیره می باشد .این شرکت لحاظ کیفیت و قیمت به صرفه و اقتصادی می باشد در نتیجه می‌توان گفت قسمتی از بازار این محصولات را به دست گرفته است.

مشاهده قیمت و خرید

کارتخوان و رم ریدر انرجایزر

شرکت انرجایزر یکی از شرکت های بسیار قدیمی و نام آشنا در ایران می باشد. این شرکت ، یک شرکت آمریکایی می باشد، که ابتدا کار خود را با باتری های قلمی و باتری های نیم قلم به صورت برند به بازار ایران شناساند، و هم اکنون  بیش از دو دهه است که در ایران ا نام این برند آشنا هستیم.

این کمپانی یک برند آمریکایی می باشد که به صورت تخصصی در زمینه تجهیزات ذخیره سازی انرژی مثل باتری فعالیت می‌کند .

نام این شرکت از مترادف اولین نوآوری در جهان و فناوری در حال ظهور برگرفته شده است. این کمپانی کار خود را در ابتدا با تولید انواع شارژر و باتری های قدرتمند به بازار معرفی کرد و از آنجایی که بسیار استاندارد بالا و کیفیت خوبی را در محصولات خود داشت، توانست جایگاه بسیار خوبی را برای خود در بازار رقابتی به دست آورد. این شرکت در سال ۱۹۸۰ تاسیس شد هم اکنون محصولات این شرکت در بیش از ۱۶۰ کشور جهان به چشم میخورد.

محصولات شارژی و باتری این شرکت به قدری قوی است که شما در هر زمان و هر مکانی با سریعترین سرعت می توانید دستگاه خود را شارژ کنید و دیگر نگران تمام شدن آن نباشید. امروزه این کمپانی خط تولید خود را در بخش های دیگری از تجهیزات و وسایل جانبی موبایل راه اندازی نموده است.

مثل: پاور بانک ها ،هارد های اکسترنال، حافظه های جانبی، فلش مموری و محصولات متنوع و باکیفیتی دیگر، که انها  را روانه بازار کرده است و می توان به جرات گفت یکی از قدرتمند ترین کمپانی های حال حاضر میباشد .پاور بانک های این کمپانی از پرفروش ترین محصولات این برند در دنیا به حساب می‌آید .زیرا این پاور بانک ها مجهز به شارژ سریع میباشد ،بسیار پر قدرت و پرفروش می‌باشد جالب است بدانید بیشتر پاوربانک های این کمپانی قابلیت شارژ همزمان دو تا سه دستگاه را دارند و به راحتی پشتیبانی می کند یعنی شما در آن واحد می توانید گوشی تبلت و دوربین عکاسی خود را شارژ نمایید.

مشاهده قیمت و خرید

کارتخوان و رم ریدر ونوس

تعداد شرکت های تولید کننده لوازم جانبی دیجیتال که محصولاتی با قیمت ارزان روانه بازار می‌کنند کم نیست، اما در این میان نام یک برند خوش می درخشد.

ونوس کمپانی تولید کننده لوازم و تجهیزات دیجیتال است که به دلیل قیمت کم و کیفیت بالای محصولات شد در کشور ایران نامی برای خود دست و پا کرده است، از میان محصولات متنوع کمپانی ونوس می توان به محصولاتی نظیر موس، کیبورد، استیکر، کابل محافظ برق ،هدست و هدفون های متنوع اشاره کرد.

برچسب قیمتی که برای محصولات ونوس در نظر گرفته می‌شود که ناشی از کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب است در واقع یکی از از مهمترین دلایلی که باعث شد ، در عرض چند سال جای خود را در قلب کاربران ایرانی باز کند همین قیمت پایین و کیفیت بالای محصولاتش بود.

مشاهده قیمت و خرید

کارتخوان و رم ریدر یو گرین

در سال ۲۰۰۸ شرکت راه اندازی خط تولید خود شروع به کار در بازار صنایع دیجیتال نمود. این کمپانی با تولید محصولاتی بسیار با کیفیت در کنار ظاهری متفاوت و زیبا توانست محبوبیت فراوانی را در بازارهای جهانی به دست آورد.

این شرکت بزرگ با در نظر داشتن نیازهای جامعه محصولات فراوان را روانه بازار کرد  که به سرعت نیز وارد زندگی بسیاری از ما شده است محصولات این کمپانی بزرگ شامل انواع کابل قابل شارژ و شارژر موبایل و شارژر دسته بازی کنسول، نگهدارنده موبایل و نگهدارنده کابل، انواع ابزار تبدیلهای صوتی و تصویری در کنار کابلهای صدا و تصویر VGA,HDMI,AUX و غیره میباشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.