راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب

0

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که دستگاه حضور و غیاب در چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد و استفاده از آن چه فایده‌ای دارد؟ این دستگاه یکی از راه‌های تشخیص سریع حاضرین و همچنین شرکت‌ کنند گان است. برای اینکه بتوانید از این دستگاه کاربردی استفاده کنید باید با توجه به شرایط و همچنین نیاز شرکت و یا کارگاه خود آن را تهیه کنید. نمونه‌های زیادی از این محصول در بازار موجود می‌باشد که بهترین آن‌ها با استفاده تحقیق و جستجوی شما بدست می‌آیند. اما ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نکاتی آشنا کنیم که در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید آن‌ها را رعایت کنید.

مشاهده دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب و انواع آن

اگر از آن دسته از افرادی هستید که قیمت را در خرید در اولویت قرار می‌دهید، باید بگوییم که مناسب‌ترین دستگاه برای حضور و غیاب که قیمت به نسبت پایین‌تری هم نسبت به بقیه داشته باشد، دستگاه‌های کارتی است. در مورد گران‌ترین نوع این دستگاه‌ها هم می‌توان به دستگاه‌های تشخیص چهره اشاره کد که البته دقیق‌ترین نوع هم است.

از معایبی که در استفاده از دستگاه‌های کارتی وجود دارد می‌توان به فراموشی کارت و یا همچنین سوء استفاده از کارت‌های دیگران اشاره کرد. البته ساده بودن کار با این نوع دستگاه‌های حضور و غیاب باعث شده تا محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کند. در دستگاه‌هایی که به صورت اثر انگشت و یا بیومتریک هستند این مشکلات وجود ندارد. به این صورت که می‌توان به راحتی با استفاده از هویت شخصی، حضور خود را اعلام نمود.

اگر بخواهیم که از یک دید دیگر به این نوع دستگاه‎‌های حضور و غیاب نگاهی بیندازیم، متوجه سرعت آن‌ها خواهیم شد. عملکردی که دستگاه‎های کارتی دارند بسیار پایین است و به این منظور صف‌های طولانی برای کارت کشیدن تشکیل می‌شود. پس شما باید با توجه به اینکه چقدر پرسنل در اختیار دارید خرید دستگاه حضور و غیاب را انجام دهید و همچنین تعداد این دستگاه را نیز هرچه بالاتر ببرید، تشخیص هویت سریع‌تر انجام خواهد گرفت.

ظرفیت دستگاه حضور و غیاب، یک امتیاز مثبت

ظرفیت دستگاه حضور و غیاب، یک امتیاز مثبت

نکته دیگری که حائز اهمیت است این است که شما باید در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب، ظرفیت آن را هم در نظر داشته باشید. در دستگاه‌های بیومتریک یا همان اثر انگشتی دو حافظه وجود دارد. یک حافظه برای این است که ترددها را ثبت کند و یکی دیگر نیز مسئول ثبت اثر انگشت‌ها است.

اگر می‌خواهید که حافظه دستگاه بهتر عمل کند، باید از یک باطری خوب نیز استفاده کنید. وجود باطری‌هایی از نوع UPS یکی از نکاتی است که باید جدی و مورد توجه واقع شود. در هنگام قطع برق این باطری هیچ آسیبی نمی‌بیند، در کنار آن نیز حافظه دستگاه می‌تواند اطلاعات را بدون هیچ مشکلی ذخیره و ثبت نماید.

خرید دستگاه حضور و غیاب

مواردی که گفته شد، باید در هنگام خرید یک دستگاه حضور و غیاب به آن دقت کنید. در کنار این موضوع، باید در انتخاب دستگاه مورد نظر گارانتی آن را نیز مورد بررسی قرار دهید. قیمت محصول مورد نظر بر اساس پیشرفته بودن آن‌ها متغیر خواهد بود.

خرید دستگاه حضور و غیاب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.