فولدر چرمی تبلیغاتی

0

فولدر چرمی تبلیغاتی یک انتخاب مناسب برای هدایای تبلیغاتی می باشد. فولدر چرمی در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام کاربرد متفاوتی نیز دارد. زمانی که به دنبال هدایای تبلیغاتی هستید انتخاب های زیادی پیش روی خود دارید که یکی از بهترین و مناسب ترین این انتخاب ها فولدر و مخصوصا از نوع چرمی آن است.

فولدر (به معنی نگهدارنده یا پوشه) برای نگهداری مدارکی استفاده می شود که معمولا در یک موقعیت خاص به آنها نیاز دارید. برای مثال زمانی که به یک جلسه کاری رفته اید می توانید از یک فولدر چرمی که دارای بخش نگهدارنده مدارک و یادداشت است استفاده کنید.

اگر شما قصد تبلیغ برای شرکت خود را دارید فولدر چرمی تبلیغاتی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد، این فولدر ها نمایی شیک و لوکس دارند و برای اکثر افراد نیز بسیار کاربردی هستند و می توانند به یکی از آیتم های استفاده روزانه آن ها تبدیل شوند. هرچه هدیه ی تبلیغاتی که در نظر می گیرید پر استفاده تر باشد، احتمال دیده شدن برند شما و در نتیجه افزایش مخاطبان شما بیشتر است.

انواع فولدر چرمی تبلیغاتی

انواع فولدر چرمی تبلیغاتی

این فولدر های چرمی معمولا در ابعاد A4 و A5 وجود دارند. برخی از این فولدر ها دارای یادداشت چسبیده هستند و معمولا با تمام شدن برگه های یادداشت استفاده آن ها به عنوان یادداشت بی معنی می شود، بنابراین بهتر است فولدری تهیه کنید که امکان شارژ برگه یادداشت را دارد. معمولا این فولدر ها یا به صورت کلاسوری هستند که می توانید برگه های یادداشت متناسب با ابعاد آن ها را داخل آن ها قرار دهید، یا دارای بخشی هستند که می توانید دفترچه یادداشت را در آن تعبیه کنید.

در بعضی از مدل ها می توانید از یک سمت فولدر به عنوان تخته شاسی استفاده کنید. همچنین بعضی از فولدر ها دارای خودکار هستند و معمولا در اکثر آن ها نیز جای خودکار تبلیغاتی تعبیه شده است. فولدر ها با توجه به ظرفیتی که برای برگه و مدارک دارند معمولا به صورت دکمه ای، آهنربایی و یا زیپی قابل سفارش هستند.

چاپ متن و لوگو روی فولدر چرمی تبلیغاتی

برای چاپ متن و لوگو روی فولدر تبلیغاتی خود می توانید از چاپخانه ها کمک بگیرید. اگر طرح خاصی مد نظر دارید می توانید با چاپخونه قرارداد امضا کنید تا طرح مورد نظر شما را در تیراژ بالا به همراه لوگوی شرکت شما چاپ کنند. برای تعداد کم نیز می توانید از مراکز چاپ و برش لیزری و یا چاپ چرمی کمک بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.