دفتر یادداشت تبلیغاتی

0

اگر میخواهید نام برند یا محصول و شرکت خود در ذهن مشتریان و همکارانتان ماندگار شود، بهترین کاری که میتوانید انجام دهید استفاده از هدایای تبلیغاتی کوچک و بسیار کاربردی است. حتما از کاربرد های بسیار زیاد دفترچه یادداشت تبلیغاتی با خبر هستید. کاربردهایی مانند نوشتن متن های کوتاه، یادآوری کارهای ریز و درشت، اطلاع رسانی به یک دوست و هزاران کاربرد دیگر با استفاده از دفترچه یادداشت انجام میشود.

با چاپ کردن نام شرکت خود بر روی دفترچه یادداشت و شعار شرکت خود در تمامی صفحات آن میتوانید یک ابزار بازاریابی قوی و موثر بسازید. به دلیل کاربردی بودن دفترچه یادداشت، این ابزار به عنوان یک هدیه تبلیغاتی بسیار قدرتمند شناخته می‌شود، زیرا با هدیه دادن این دفترچه یادداشت به همکاران و مشتریان خود کاری میکنید که نام برند شما مدام در جلوی چشم آن ها قرار بگیرد. زیرا در هر مکانی میتوانند از آن استفاده کنند و همیشه همراهشان باشد.

دلیل دیگری که دفترچه یادداشت تبلیغاتی جزو ابزار های تبلیغاتی قدرتمند است این است که دفترچه یادداشت ها ابزاری هستند که به رنج سنی خاصی محدود نمی شوند و توسط طیف گسترده ای از افراد، در هر جایگاه و موقعیتی استفاده می شود. از کودکان و نوجوانانی که در مدارس و آموزشگاه ها از آن ها استفاده می کنند گرفته تا معلم ها، کارمندان و مدیرانی که از این دفترچه ها برای یادداشت برنامه های خود استفاده می کنند. حتی با پیشرفت بسیار تکنولوژی و وجود ابزار دیجیتال و گوشی های همراه و کامپیوتر ها هنوز هم دفترچه یادداشت های تبلیغاتی جایگاه خود را حفظ کرده اند.

انواع دفترچه یادداشت تبلیغاتی

انواع دفترچه یادداشت تبلیغاتی

تنوع زیادی در سایز، طراحی، چاپ، نوع صحافی و … وجود دارد. هر شرکت با توجه به موارد استفاده و میزان بودجه می تواند این محصول را تولید کند. دفترچه یادداشت ها میتوانند بر اساس کاربرد انواع و شکل های متفاوتی داشته باشد که برخی از مدل های آن را نام میبریم :

  • دفترچه یادداشت جلد پلاستیکی
  • دفترچه یادداشت جلد مقوایی
  • دفترچه یادداشت جلد طلقی
  • دفترچه یادداشت جلد پارچه ای
  • دفترچه یادداشت جلد چرمی
  • دفترچه یادداشت دکمه دار
  • دفترچه یادداشت رومیزی
  • دفترچه یادداشت سیمی
  • دفترچه یادداشت کوچک و جیبی
  • دفترچه یادداشت نوع سالنامه ای

یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی باید چگونه باشد؟

پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین نوع دفترچه، نوع سیمی آن است. چون تا شدن آن بسیار راحت است. پس اگر به فکر تولید این محصول تبلیغاتی هستید بهتر است نوع سیمی آن را انتخاب کنید.
البته که در این بین کیفیت چاپ و طراحی دفترچه یادداشت ها نباید نادیده گرفته شود. زیرا محصولی که کیفیت پایینی دارد نمیتواند معرف خوبی برای محصول یا برند شما باشد و حتی ممکن است آنقدر ها هم کاربردی نباشد.
رنگ بندی زیبا و دلنشین روی جلد و کاغذ های دفترچه یادداشت مهم است.
فراموش نکنید که نوع کاغذ انتخابی برای دفترچه یادداشت های تبلیغاتی نیز میتواند تاثیر به سزایی در بهبود کیفیت آن داشته باشد.
چاپ کردن آرم و شعار شرکت خود در تمام صفحات دفترچه یادداشت بصورت تک رنگ تاثیر زیادی بر معروف شدن نام برند شما دارد.

مزایای دفترچه یادداشت تبلیغاتی چیست؟

مزایای برندسازی دفترچه های یادداشت

ارائه دفترچه یادداشت های مارک دار در کسب و کار شما می تواند باعث افزایش بهره وری شده و بستری برای نمایش نام تجاری شما به مخاطبان بیشتری شود.

وقتی صحبت از تمرینات برندسازی و ابزارهای تبلیغاتی می شود که تصمیم می گیرید برای شرکت خود استفاده کنید، اغلب انتخاب های زیادی برای دانستن اینکه چه چیزی برای کسب و کار شما مناسب است، وجود دارد. از جاکلیدی تبلیغاتی گرفته تا سررسید تبلیغاتی، اولین چیزهایی که ممکن است هنگام انتخاب اقلام مارک دار به آن فکر کنیم، چه برای کارمندان و چه به عنوان هدایا، معمولاً مواردی هستند که کمترین تأثیر را دارند اما حداکثر هزینه را ارائه می دهند. اما راه دیگری برای انتقال پیام شما وجود دارد: با دفترچه یادداشت های مارک دار با کیفیت بالا و قابل تنظیم. دفترچه یادداشت ‌های تجاری شخصی‌ سازی ‌شده، یک برداشت همه‌ کاره و منحصر به‌ فرد از برند شرکت، روشی چشم ‌گیر و عملی برای تبلیغ کاری که انجام می ‌دهید، ارائه می ‌کنند.

در اینجا ۶ مزیت نوت بوک های چاپی سفارشی آورده شده است:

برای همه ی سلیقه ها می باشند

صرف نظر از ایده شما، وقتی صحبت از دفترچه یادداشت سفارشی به میان می آید، هر چیزی ممکن است. هر آنچه را که می خواهید بدون محدودیت اضافه کنید و آن را به برند شخصی خود متمایز کنید. وقتی چیزی را شخصی می ‌کنید، احساسی ‌تر می ‌شود و به شما این فرصت را می ‌دهد که دفترچه ‌ای بسازید که هیچ کس دیگری ندارد.

تبلیغات رایگانی هستند

داشتن یک لوگو واضح یا نام تجاری قابل تشخیص در جلوی دفترچه شما نه تنها آن را برای شرکت حرفه ای می کند، بلکه همیشه اولین چیزی است که مردم هنگام دریافت یا دیدن آن، روی میز شما می بینند. به احتمال زیاد، این دفترچه یادداشت ها تقریباً روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و برند شما را به چیزی تبدیل می ‌کنند که در ذهن دیگران باقی می‌ماند و احتمالاً تجارت بیشتری را به درب شما خواهد آورد.

مقرون به صرفه می باشند

دفترچه یادداشت ها عموماً گران نیستند، در واقع این یکی از ارزان‌ترین افزودنی‌ هایی است که می ‌توانید برای شرکت خود بسازید و هزینه ‌های رایگان، آسان و مقرون به صرفه را برای شما به ارمغان می ‌آورد. خرید عمده نیز می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود و بعداً سفارش بیشتری را برای شما آسان تر کند.

کیفیت خوبی دارند

انتخاب یک کاغذ کمی گران ‌تر نشان می ‌دهد که تجارت شما باید جدی گرفته شود. دفترچه یادداشت های ارزان در خانه خوب هستند، اما شرکت شما در نهایت شایستگی، باید حرفه‌ای بودن خود را در همه‌ چیز به نمایش بگذارد، با فرصت ‌های برندسازی تا جایی که می ‌توانید آن ها را گسترش دهید تا تأثیر همیشگی برند خود را بر مردم به حداکثر برسانید. دفترچه یادداشت های سفارشی هرگز کیفیت را به خطر نمی اندازند و برای ارائه در دفتر بسیار پیچیده تر هستند.

اهمیت استفاده از دفترچه یادداشت تبلیغاتی چیست؟

دفترچه یادداشت تبلیغاتی در طیف وسیعی از رنگ ‌ها، اندازه‌ ها، مواد و مدل ‌ها عرضه می ‌شوند، و برای همه ی سلیقه ها وجود دارند. این به شما امکان می دهد تا گزینه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه لوگو شما را تعریف می کند و به طور موثر بازاریابی می کند.

تحقیقات مشخص کرده اند که اگر مطالب آموزشی و یا لیست کارهای خود را را یادداشت کنید، آن ها را بهتر به خاطر می ‌آورید. در این تحقیقات ، دانش‌آموزانی که از یادداشت ‌های قدیمی استفاده می کردند، در مقایسه با کسانی که از طریق لپ‌تاپ یادداشت‌ برداری می ‌کردند، بهتر به خاطر می ‌آوردند. همچنین ثابت شده است که بچه ها از نوشتن یادداشت های فیزیکی بهتر از مطالعه روی تخته سفید یاد می گیرند. پس این به چه معناست؟ این بدان معناست که هنوز نباید دفترچه های قدیمی مدرسه خود را حذف کنید، آن ها هنوز هم راه حل موثرتری برای مطالعه و انجام بهترین نتایج در امتحانات هستند. پس فریب نخورید و فکر نکنید مردم از یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی استفاده نمی کنند.

چرا دفترچه یادداشت تبلیغاتی چاپ کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا کسب ‌و کار شما ممکن است بخواهد دفترچه ‌های یادداشت سفارشی ‌شده را انتخاب کند، از تبلیغات رایگانی که می ‌تواند فراتر از نمایشگاه ‌ها و رویداد‌ها ارائه کند تا گزینه ‌ای برای آوردن برند شما به هر کجا که می ‌روید. چه نوت ‌بوک ‌های سفارشی را به ‌عنوان یک هدیه برای مشتریان خود در نظر بگیرید، چه به عنوان یک کالای داخلی برای تیم ارزشمند خود، نوت‌ بوک‌ های تبلیغاتی با مارک تجاری می ‌توانند راه‌ حلی را ارائه دهند که به همان اندازه کاربردی و جذاب باشد. در اینجا فقط چند روش وجود دارد که برند شما می تواند از معرفی نوت بوک های سفارشی بهره مند شود.

یک نوت بوک ساده می تواند تاثیری ماندگار بر مشتریان شما بگذارد. با سودمندی که یک دفترچه یادداشت به ارمغان می‌آورد، افزودن لمسی از شخصی ‌سازی می ‌تواند به برند شما کمک کند تا تاثیر اولیه خوبی بر جای بگذارد، و همچنین به کارمندان یا مشتریان شما نمایشی بادوام، حرفه ‌ای و مفید از برند شما ارائه دهد. ما نمی‌ توانیم به جذابیت مکانی با طراحی خوب و با کیفیت برای نوشتن همه یادداشت‌ های مهم خود شک کنیم، به خصوص اگر سفارشی باشد و با ما صحبت کند.

برند خود را در هر جا، همراه خود ببرید

برخلاف شکل ‌های دیگر تبلیغات، مانند لیوان‌ ماگ تبلیغاتی یا تقویم رومیزی، قابل حمل بودن یک دفترچه یادداشت، یک مزیت بزرگ برای تمرین‌ های برندسازی است. از نشستن پشت میزتان گرفته تا شرکت در جلسات داخلی گرفته و بازدید از رویدادها یا نمایشگاه های تجاری و حتی شرکت در کنفرانس ها، یک دفترچه یادداشت می تواند در خط مقدم توجه شما باشد. و به این ترتیب، برای دیگران نیز قابل مشاهده خواهد بود.

اینجاست که طراحی سفارشی عالی با تولید نوت ‌بوک‌ های شخصی‌ شده به زیبایی تمام شده با پوششی که توجه را به خود جلب می‌ کند، مفید واقع می ‌شود. ارتقای عالی ارزش شرکت شما هم برای کارکنان و هم برای مشتریانش، انتخاب یک نوت بوک با کیفیت می‌ تواند ارزش‌ های برند شما را منعکس کند و کسی که نمی ‌خواهد به عنوان یک کسب‌ و کار شناخته شود که چیزهایی با کیفیت عالی تولید می ‌کند.

اگر به دنبال راه ایده آلی برای معرفی برند خود هستید، نوت بوک های سفارشی انتخابی عالی هستند. حتی در سایز A5 کوچکتر، فضای زیادی برای طراحی تخیلی با محدودیت های بسیار کمتر سایر محصولات تبلیغاتی وجود دارد که به شما امکان می دهد در نحوه استفاده از فضا خلاق باشید. با طراحی پررنگ و متن واضح، برند شما به راحتی از چند متر دورتر قابل شناسایی است.

ساده و در عین حال موثر برای ارتقاء هستند

در مقایسه با سایر اشکال برندسازی، یک دفترچه یادداشت با طراحی خوب نیز هنگام استفاده در یک محیط عمومی یا حتی در هنگام گفتگو و ملاقات با مشتریان، احساس مزاحمت نمی کند. این به سادگی نگاهی جذاب به آنچه کسب و کار شما می تواند ارائه دهد، بدون فشار اقلام تبلیغاتی واقعی که توجه بینندگان را می طلبد، ارائه می دهد. برای هر چیزی، از نمایشگاه ‌ها و رویدادها گرفته تا کنفرانس ‌ها، توانایی تبلیغات فراتر از غرفه یا منطقه‌ تان به شیوه ‌ای بدون فشار می ‌تواند یک امتیاز اضافی باشد.

دفترچه یادداشتی که زیر بازوی کسی قرار می گیرد، در کافه تریا خط خطی می شود یا به سادگی از یک کیف هدیه در یک نمایشگاه خارج می شود، می تواند به سرعت باعث شود که سایر مشتریان در جستجوی وسایل رایگان با کیفیت خوب به شما مراجعه کنند که کاربرد عملی برای آن ها دارد. جاکلیدی ها را در این مواقع فراموش کنید، یک دفترچه یادداشت ارزش ماندگاری دارد که همیشه در ذهن مشتریان بالقوه شما چیز خوبی است و قطعا ایده ای است که می خواهید کسب و کارتان با آن همراه شود.

به عنوان یک ابزار تبلیغاتی یا هدایایی برای رویدادها و یا در کنفرانس ها، کاربردی بودن نوت ‌بوک‌ های تبلیغاتی نیز بر رویدادهای جذاب ‌تر اما با ماندگاری کمتر، پیروز می ‌شود. فکر کنید لوازم التحریر دارای اثر موج دار هستند. اگرچه استفاده فوری از نوت بوک ممکن است آشکار نباشد، با گذشت زمان، هر نوت بوک مارک دار راه خود را به میز، جلسه، یا رویدادی فراتر از کسب و کار شما باز می کند و هر روز توسط افراد بیشتری دیده می شود. این استراتژی برندسازی بلند مدت برای ارتقای کسب و کار شما به عنوان چیزی که برای مشتریان شما مفید و کاربردی است، ایده آل است.

بهره وری را در محل کار تشویق کنید

نوت‌ بوک‌ های شخصی‌ شده فقط یک ایده عالی برای اهداف تبلیغاتی یا هدیه نیستند، بلکه می ‌توانند با استفاده هوشمندانه از برندسازی، راه بسیار خوبی برای ارتقای بهره‌وری در سراسر دفتر باشند. استفاده از نوت بوک برای یادداشت برداری در جلسات، نوشتن اطلاعات در خارج از دفتر یا ایجاد لیست کارهای روزانه، همگی می توانند سطوح بیشتری از بهره وری را برای روز کاری فراهم کنند. این نه تنها منجر به نیروی کار مولدتر می شود، بلکه منجر به کارکنان شادتر و سازمان یافته تر نیز می شود.

دفترچه یادداشت های شخصی سازی شده، لوازم التحریر مارک دار ایده آل برای قرار دادن روی میز هستند. مانند نمایش ‌ها و کنفرانس ‌ها، حضور آن ‌ها نشان ‌دهنده تبلیغات یا بازاریابی طاقت ‌فرسا در فضایی نیست که می ‌توان آن را فضای شخصی یک فرد روی میز آن ‌ها در نظر گرفت. در عوض، محصولی با کیفیت بالا ارائه می‌کند که می ‌تواند به عنوان راهی برای نشان دادن افتخار به شرکتی باشد که در آن کار می ‌کنند، و همچنین یک افزودنی عملی به گردش کارشان استفاده شود.

نوت ‌بوک ‌های تبلیغاتی نه تنها در هنگام هدیه دادن کالاهای مارک دار به کارمندان، آن حس شخصی را ارائه می ‌دهند، بلکه سطح مراقبت از کارمندان شما را نیز نشان می‌ دهند. با یک دفترچه یادداشت با کیفیت عالی که می توانند بارها و بارها از آن استفاده کنند، ارزشی را که برای کارکنان قائل هستید را نشان می دهید. اقلام یا محصولات ارزان قیمت احتمالاً با نظرات مثبت کمتری روبرو خواهند شد، اما یک کالای کاربردی و جذاب ارزش بسیار بیشتری دارد.

ممکن است با معرفی رایانه ها و سایر فناوری ها در محل کار احساس شود که کاغذ در مورد کار روزانه منسوخ شده است. این ممکن است برای کاغذ بازی درست باشد، اما در مورد استفاده از لوازم التحریر قطعاً اینطور نیست. نوت ‌بوک ‌ها از ترجیح شخصی گرفته تا ابزار بهره‌ وری پیشرفته، بزرگ ‌تر از همیشه هستند، با تمرکز بر سبک، کاربردی بودن و کیفیت، وقتی صحبت از قلم می‌شود.

دفترچه یادداشت ها به راحتی چاپ سفارشی می شوند. روی این ابزارهای تبلیغاتی چاپ عالی عمل می کند، زیرا روکش های نوت بوک دارای سطح صاف بزرگی هستند، بنابراین برای به دست آوردن یک روکش با کیفیت بالا مقرون به صرفه است. چاپ نقطه ای مانند چاپ ۱ رنگ یا ۲ رنگ از طریق چاپ پد یا چاپ سیلک اسکرین انجام می شود. و اگر می خواهید یک چاپ رنگی نامحدود داشته باشید، اکنون گزینه های زیادی برای چاپ دیجیتال با قیمت مقرون به صرفه موجود است.

چرا دفترچه یادداشت تبلیغاتی بهترین ابزار بازاریابی تبلیغاتی برای برند شما است؟

۱. آیتم تبلیغاتی مقرون به صرفه

امروزه به لطف قابل حمل بودن فناوری، می توانیم یادداشت هایی را روی تلفن های همراه خود بگذاریم. با این حال، بسیاری از ما موافقیم که استفاده از دفترچه یادداشت احساس متفاوتی دارد. به همین دلیل است که هرگز نمی توانید با نوت بوک های مارک سفارشی اشتباه کنید.

این نسبتا مقرون به صرفه است و وقتی صحبت از سفارشی سازی می شود، مطمئناً گزینه های عالی زیادی دارید. این دفترچه یادداشت های چرمی خاص دارای روکش چرم PU است و نام تجاری روی آن ها برای جذابیت براق و مینیمال در مواد حک می شود. چرم PU همان زیبایی شناسی را با قیمت بسیار مقرون به صرفه تری ارائه می دهد.

۲. یک کالای ارزشمند برای هر مشتری

برخی ممکن است متوجه شوند که یادداشت های دست نویس هنوز بهتر از هر فناوری موجود است. یک تحقیق نشان داد که نوشتن با دست به فرد کمک می کند تا اطلاعات را بهتر پردازش کند، بیشتر به خاطر بسپارد و حتی سریعتر از تایپ کردن، فکر کند. مطالعات همچنین نشان داد که املای فرد را بهبود می بخشد. با این اوصاف، نوت بوک سفارشی هنوز و همیشه جایگاه ویژه ای در زندگی روزمره افراد خواهد داشت.

۳. سفارشی سازی آسان اما در بازاریابی بسیار موثر است

مجموعه ای از دفترچه یادداشت های سفارشی برای خرده فروشی، هدایای شرکتی و هدایای تجاری به مشتریان، وجود دارد. با دفترچه یادداشت ‌ها، فضای وسیعی برای برندسازی و گزینه‌ هایی برای سفارشی‌ سازی دارید. می توانید از تامین کنندگان بخواهید که لوگو یا جزئیات برند شما را در جلو و یا پشت دفترچه یادداشت قرار دهند. در مورد دیدن لوگو خود در هر صفحه از نوت بوک چطور؟ اکنون این امکان وجود دارد که نام تجاری شما سخاوتمندانه در هر زاویه ای از این محصول کلاسیک دیده شود.

۴. مناسب برای هر صنعتی

وقتی می گوییم هر صنعتی، منظورمان این است که هر صنعتی می تواند به طور موثر از دفترچه یادداشت ها استفاده کند تا تأثیر قابل توجهی بر مشتریان خود داشته باشد. دوستداران چای شیر دوست دارند در حالی که نوشیدنی های مورد علاقه خود را می نوشند، روزنامه نگاری کنند. یک کارمند سخت کوش اگر لیست کارهای خود را در دفترچه ای که یک هدیه شرکتی یا یک کالای تبلیغاتی دفتر است بنویسد، احساس خوبی دارد. تمام صنایع را نام ببرید و هر کاربر نهایی از این دفترچه یادداشت تبلیغاتی با آرم شما قدردانی خواهد کرد.

۵. مناسب برای هر گروه سنی

دفترچه یادداشت ها این جذابیت جهانی را دارند. این یکی از مزایای این کالای مارک دار تبلیغاتی است. این برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان عالی است.

این بدان معناست که بازاری برای چنین ایده محصول تبلیغاتی وجود دارد. و شما می خواهید از آن بهره ببرید.

۶. ایده آل برای هر نوع رویداد

چه یک کنفرانس، یک وبینار یا یک مسابقه، دفترچه یادداشت ها به عنوان کالای رویداد عالی هستند. با توجه به اینکه از چرم ساخته شده است، شرکت کنندگان مطمئنا از آن لذت خواهند برد. علاوه بر این، آن ها دید طولانی مدت، پس از پایان رویداد را تضمین می کنند.

به عنوان یک محصول تبلیغاتی، دفترچه یادداشت برند، دارای ارزش و تاثیر ماندگاری است. برخلاف رسانه های تبلیغاتی سنتی، یک نوت بوک می تواند برند شما را به روشی ظریف تر تبلیغ کند. حتی زمانی که برندی روی جلد تبلیغ می شود، مصرف کننده را برای خرید فوری محصول تحت فشار قرار نمی دهد، در عوض هر بار که از نوت بوک استفاده می شود، پیامی را در ذهن او حک می کند. در نتیجه مردم تمایل بیشتری به حمایت از برند در دراز مدت دارند، زیرا آشنایی باعث ایجاد اعتماد می شود.

۷. دفترچه یادداشت مارک دار برای برند شما صحبت می کند

با دفترچه یادداشت چرمی مارک دار، نام تجاری خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید. به دلیل مواد مورد استفاده مانند چرم، عالی به نظر می رسد، اما صرفا اینطور نیست. یک محصول با کیفیت بالا نشان دهنده طول عمر بیشتر است یک مطالعه توصیه می کند که یک کالای تبلیغاتی باید یک سال یا بیشتر دوام داشته باشد. بگذارید یک نوت بوک ساده برای سال ها برای تصویر شما صحبت کند.

به طور خلاصه حتی در میان دیجیتالی شدن، کاغذ هنوز مثل همیشه مورد تقاضا است. نوت بوک های مارک دار می توانند توجه بازار امروز را به خود جلب کنند. مصرف کنندگان قطعاً دوست دارند یک محصول تبلیغاتی ماندگار را دریافت کنند تا در زندگی روزمره خود گنجانده شود و یک یادگاری دائمی ارائه دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.