راهنمای خرید آرنج بند طبی

0

آرنج بند طبی می تواند یک وسیله کمکی برای ورزش های سخت و یک روش عالی برای کاهش التهاب یا تورم باشد. اما سوال اساسی زمانی مطرح می شود که مشخصات یک آرنج بند مناسب چیست؟ ما به کمک شما آمده ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را در هنگام خرید داشته باشید. آرنج بند های طبی، برای جلوگیری از آسیب دیدگی و پیچ خوردگی در ورزش هایی مثل فوتبال، بسکتبال، کراس فیت و سالن بدن سازی به کار می روند.

مشاهده قیمت و خرید

خصوصیات یک آرنج بند طبی مناسب

راهنمای خرید آرنج بند طبی خصوصیات یک آرنج بند طبی مناسب

  • آرنج بندهای راحت و در عین حال کارآمد از مهاربندهای نئوپرن و نایلون نرم حاوی یک پد ژل بر روی آرنج و استفاده می کنند تا کاملا بر روی آرنج شما محکم شود.
  • بریس سرما درمانی آرنج بند طبی می تواند آرنج شما را بعد از ۲۰ دقیقه التهاب و درد ورزشکاران را کاهش دهد. جنس این بریس ها ۷۵٪ نئوپرن و ۲۵٪ نایلون است تا انعطاف پذیر و راحت باشد.
  • بریس آرنج بند، با فشار بر عضله بازو برای کاهش درد ناشی از بازی های تنیس مناسب است. برای این کار، ناحیه عضلانی را به سادگی پیدا کرده و بریس را به دور آن بپیچید. مواد بافتی مناسب موجب تحرک مناسب آرنج ها خواهد شد. همچنین این بریس قدرت تنفس و دوام عضلات را بیش از پیش افزایش می دهد.
  • یک آتل جدا کننده در آرنج بند طبی، به شما امکان می دهد تا میزان فشار مهاربند را تنظیم کنید. این آتل باعث پشتیبانی و تسکین دردهای ناشی از بیماری هایی از جمله درد تاندونیت ، آرنج تنیس ، عصب اولنار، آرنج گلف باز، درد، کشیدگی، پیچ خوردگی و خستگی می شود. همچنین برای بهبودی پس از جراحی یا جلوگیری از آسیب های ورزشی ایده آل است.
  • ترکیبی از آستین و بریس در کنار هم فشار مضاعف و احتباس گرما را برای درمان کامل آرنج تنیس فراهم می کنند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.