خرید زیر نشیمن طبی

0

بسیاری از ما مجبوریم به دلیل پیشرفت تکنولوژی ساعت های زیادی را در اداره برای کار بنشینیم و یا حتی هنگام رانندگی در ترافیک ساعت های طولانی پشت فرمان باشیم. این نشستن های طولانی مدت علاوه بر آن که باعث چاقی و اضافه وزن می شود می تواند بیماری های دیگری را هم به همراه خود بیاورد. برای مواجه نشدن با این بیماری ها و یا حتی برای درمان برخی از آنها می توان از زیر نشیمن طبی استفاده کرد تا فشار واردهه به ستون فقرات و کمر شما را کم کند.

مشاهده قیمت و خرید

انواع زیر نشیمن طبی

انواع زیر نشیمن طبی

زیر نشیمن های بادی قابلیت کم و زیاد شدن دارند ولی باعث گرم شدن و عرق کردن بدن می شوند. با قیمت متوسط نسبت به بقیه ی زیر نشیمن های موجود در بازار بر خوردار است. زیر نشمین اسفنجی برای افرادی که مشکل حاد یکی از بهترین انتخاب هاست. از فوم هوشمند ساخته می شود و مثل زیر نشیمن اسفنجی باعث عرق کردن بدن نمی شود. بعضی از زیرنشمین های طبی از الیاف ویسکوز ساخته می شود که اشکال مختلفی دارد. این زیر نشیمن بعد از مدتی نازک می شود و کارکرد خود را از دست می دهد. همچنین این زیر نشین قیمت پایین تری نسبت به بقیه ی زیر نشیمن ها دارد. همچنین برای زنان باردار به دلیل فشار وارده به کمر و کسانی که عمل های جراحی می کنند بهتر است از زیر نشیمن طبی هوشمند استفاده کنند. این محصول برای نشستن های طولانی مدت گزینه ی مناسبی است و در محیط کار و منزل هم می توان از آن استفاده کرد. همچنین به دلیل شکل خاصی که دارد درد های عضلانی را کاهش می دهد و موجب می شود فشار کمتری به دنبالچه وارد شود. این نوع از زیر نشیمن علاوه بر موارد گفته شده قابل شستشو می باشد و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است.

از لحاظ قیمت هم زیر نشیمن ها با توجه به الیاف به کار رفته و اندازه قیمت های مختلفی دارند. اگر شما برای بیماری می خواهید زیر نشیمن طبی تهیه کنید بهتر است قبل از خرید از پزشک نوع زیر نشیمن را بپرسید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.