خرید اسباب بازی سگ

0

سگ های حیواناتی شیطون و بازیگوش هستند و عاشق جویدن هستند به همین منظور اگر شما این حیوان را دارید باید زمانی را برای بازی کردن با این حیوان بگذانید. قطعا دیدن بازی کردن سگ جذاب است ولی باید وقتی را صرف بازی کردن با سگ خود کنید.

مشاهده قیمت و خرید

وسایل مناسب برای بازی کردن با سگ

وسایل مناسب برای بازی کردن با سگ

توپ: خرید یک توپ جهت بازی کردن با سگ بهترین وسیله برای سگ می باشد و تقریبا تمام سگ ها به این بازی علاق دارند. همچنین ویژگی این وسیله این میباشد که بدون هیچ زحمتی میتوانید با سگ خود بازی کنید.
دیسک و بومرنگ: این وسیله به دلیل اینکه سرعت و جهتشان مدام تغییر میکند باعث هیجانی شدن و یک بازی چالشی نیز محسوب میشود.
عروسک: عروسک هم یک اسباب بازی مناسب و سرگرم کننده برای سگ می باشد و سگ آن ها را با خود حمل میکنند یا هنگام خواب بغل میکنند ولی بعد از مدتی ممکنه سگتون عروسک رو خراب یا پاره کنه.
اسباب بازی های کشیدنی یا تاگ که با این وسیله ها میتوانید طناب کشی با سگتون ترتیب بدید.
وسایل دیگر از جمله اسباب بازی دندونی برای توله سگ ها به دلیل خارش لثه به دلیل دندان در آوردن ، عروسک های صدا دار ، اسباب بازی های طنابی ، استخوان و در کل اسباب بازی هایی که سگ شما را فعال کند و بتواند آنرا بجویید از دیگر اسباب بازی مخصوص سگ می باشد.
اسباب بازی هوشمند هم مانند استخوان هوشمند که میتوان با اپلیکیشن موبایل آن را در صورت دوری از سگ یا تنهایی سگ کنترل کنید نیز یک اسباب بازی مناسب می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

اسباب بازی سگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد

اولین چیزی که باید توجه کنید سن و سال سگ است. اگر توله سگ دارید باید به دلیل خارش لثه اسباب بازی دندونی برای آن خریداری کنید.
شما باید با یک تیر چند نشان بزنید ، میتوانید با خرید اسباب بازی های جایزه ای ، فکری ، پازل و… هم سگتان را سرگرم کنید هم از نظر هوشی و ذهنی سگتان را کنترل کنید.

نکاتی درمورد داشتن اسباب بازی سگ

توجه داشته باشید که خرید یک اسباب بازی میتواند از وسایل خانه شما نیز محافظت کند زیرا سگ بازیگوش و بسیار پر انرژی است.
چند وقت یکبار اسباب بازی ها را شسته و تمیز کنید. اگر سگ کوچکی دارید نباید اسباب بازی های کوچک خریداری کنید زیرا خوردن آن ها ممکن است برای سگتان خطرناک باشد.
در اخر جهت خوشحالی و شاداب شدن سگ میتوانید اسباب بازی هایی را جهت بازی با آن تهیه کنید و توجه داشته باشید که با سگتون هم هم بازی بشین.
قیمت اسباب بازی سگ حدودا بین ۱۵ تا ۱۵۰ ت می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

بهترین اسباب بازی سگ ۲۰۲۰ کدام است ؟

امروزه انواع مختلفی از اسباب بازی‌های سگ در بازار وجود دارد که انتخاب کردن را برای ما دشوار می‌کند. بنابراین برای خرید بهترین اسباب بازی سگ که مناسب هم باشد، از کجا شروع کنیم؟ آیا برای جنبه سرگرمی آن را نیاز داریم یا آموزشی؟

همه صاحبان حیوانات خانگی وقتی برای اولین بار به فکر خرید یک اسباب بازی هستند با این سؤال‌ها روبرو می شوند و یافتن پاسخ برای آن دشوار است.

گزینه‌های اسباب بازی سگ تقریبا بی پایان است، بنابراین انتخاب اسباب بازی برای سگ شما می‌تواند بسیار زیاد باشد. در این مقاله، ما یک راهنمای ساده برای کمک به شما در انتخاب اسباب بازی‌های سگ جمع‌آوری کرده‌ایم.

چگونه بهترین اسباب بازی را برای سگتان تشخیص دهید ؟

بسیاری از دارندگان حیوانات خانگی نمی‌دانند که اسباب بازی‌هایی در بازار وجود دارد که نه تنها سگ آنها را خوشحال می كند، بلکه وی را به چالش می‌كشد و به پیشرفت مهارت‌های او كمک می‌كند.

بازی و جویدن رفتارهای طبیعی سگ است. اگرچه برخی از سگ‌ها بیش از سایرین این رفتارها را از خود نشان می‌دهند، اما باید گفت که اسباب بازی‌های سگ برای همه سگ‌ها جزء وسایل ضروری محسوب می‌شود. در حقیقت، مشکلات رفتاری وقتی ایجاد می‌شوند که سگ‌ها بستر مناسبی برای دنبال کردن غرایز خود نداشته باشند.

در حال حاضر طیف وسیعی از اسباب بازی وجود دارد، اما هر سگ اسباب بازی خاص خودش را ترجیح می‌دهد. علاوه بر این، اسباب بازی‌های مختلف برای سگ‌های مختلف مفید هستند.

بعضی از سگ‌ها خیلی به بازی‌ها و ورزش علاقه دارند، بنابراین اسباب بازی‌هایی که نیاز به دویدن و تعقیب دارند بهترین اسباب بازی برای آنهاست.

سگ‌های دیگر به خصوص سگ‌های کوچک‌تر، حیواناتی هستند که بیشتر اوقات در خانه‌اند و ممکن است اسباب بازی‌هایی را دوست داشته باشند که نیازی به حرکت زیاد آنها نداشته باشد.

برخی از صاحبان سگ، تعداد زیادی اسباب بازی خریداری کرده‌اند، اما بلااستفاده مانده و گوشه‌ای از خانه خاک می‌خورد؛ زیرا سگ‌شان اسباب بازی‌هایی را که آنها انتخاب کرده‌اند، دوست ندارد.

هر سگ شخصیت متفاوتی دارد و شما باید سعی کنید آن اسباب بازی را متناسب با این شخصیت پیدا کنید. پیدا کردن اسباب بازی مورد علاقه سگ شما ممکن است مدتی طول بکشد و بازی کردن نیز ممکن است زمان زیادی ببرد. با این حال، اگر او چندین گزینه را انتخاب کند، خیلی چیزها را سریع‌تر یاد می‌گیرد.

انواع اسباب بازی سگ

توپ‌ها؛ اسباب بازی مورد علاقه سگ

ثابت شده که توپ گزینه مورد علاقه سگ‌ها است. توپ برای هر سگی که دوست دارد بازی کند، یک اسباب بازی ضروری است. اگر سگ شما جوان یا نوجوان است، یک توپ نرم و مخملی یا توپی شبیه تنیس برای او انتخاب کنید. اما اگر سن سگ شما بالاست توپی که بدنه خارجی سفت‌تری دارد را انتخاب کنید.

هنگام انتخاب توپ برای سگ خود، توپی را انتخاب كنید كه به اندازه كافی بزرگ باشد تا سگ شما بتواند بدون بلع تصادفی آن را حمل كند، اما به اندازه‌ای باشد كه به راحتی آن را در دهان نگه دارد.

به طور کلی، از نگهداری توپ تنیس در اطراف خودداری کنید تا سگ‌تان آن را نجوید. باور کنید یا نه، مواد موجود در توپ تنیس می‌توانند باعث ریزش دندان‌های او شود. به علاوه، قطعات جویده شده در صورت بلع می‌تواند منجر به خفگی یا انسداد دستگاه گوارش شود.

دیسک یا هر اسباب بازی که بتوان از آن را پس گرفت

سگ‌هایی که عاشق توپ و بازیِ رفتن و آوردن هستند، نیز تمایل دارند از دیسک‌ها و سایر اسباب بازی‌های پس گرفتنی استفاده کنند. دیسک‌ها نسبت به توپ این مزیت را دارند که قابل جهت دهی و تغییر سرعت هستند. این تنوع می‌تواند سگ شما را به چالش بکشد و از کسالت او جلوگیری کند.

اسباب بازی طنابی

این اسباب بازی‌ها طنابی دارند که سگ شما می‌تواند آن را گاز بگیرد. می‌توانید انتهای دیگر اسباب بازی را نگه دارید و جنگ را با او آغاز کنید. سگ‌ها عاشق این اسباب بازی‌ها هستند؛ چراکه یک بازی ذاتی در آنهاست.

اسباب بازی‌های پُر شده

این اسباب بازی‌ها نرم هستند، به این معنی که آنها بی خطرند و از دهان سگ شما محافظت می‌کنند. آنها را می‌توان در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف یافت.

بسیاری از سگ‌ها اسباب بازی‌های مخملی را دوست دارند. آنها مانند نوزادان خود، این جسم نرم را حمل می‌کنند و مانند طعمه آنها را پاره می‌کنند. هنگام بازی با اسباب بازی‌های مخملی، سگ خود را تحت نظر داشته باشید تا او را از بلع مواد داخل آن منع کنید، چراکه می‌تواند منجر به انسداد دستگاه گوارش او شود.

اسباب بازی‌های جویدنی

بعد از رشد دندان، طبیعی‌ست که سگ‌ها بخواهند همه چیز را بجوند. خرید اسباب بازی‌های جویدنی برای سگ به شما این اطمینان را می‌دهند که او به جای جویدن مبل یا تختخواب، چیزی بی خطر را گاز می‌گیرد.

این اسباب بازی‌ها در اشکال مختلفی در بازار وجود دارند؛ مانند چوب، طناب، استخوان، به شکل حیوانات، حلقه و غیره.

بعضی از سگ‌ها قدرت زیادی در جویدن دارند، در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند. این اسباب بازی‌ها از دوام مختلفی برای مطابقت با قدرت جویدن سگ شما برخوردار هستند.

اسباب بازی با محفظه تشویقی

این اسباب بازی‌ها دارای یک محفظه تشویقی برای سگ شماست که می‌توان آن را با وسایل مورد علاقه سگ تان پُر کرد. سگ شما باید بفهمد که چطور این ظرف را باز کند تا به وسیله مورد علاقه خودش برسد. این کار سرگرم کردن او را برای ساعت‌ها تضمین می‌کند. او انقدر تلاش می‌کند تا در نهایت به هدف خود برسد.

اسباب بازی‌های پازلی

پازل‌ها اسباب بازی‌هایی هستند که قدرت مغز سگ شما را به چالش می‌کشند و به تحریک آن کمک می‌کنند. این نوع از اسباب بازی برای سگ، می‌تواند هم فیزیکی باشد و هم الکترونیکی. آنها هماهنگی سگ شما را آموزش می‌دهند و همچنین به رشد غرایز او کمک می‌کنند.

این نوع از اسباب بازی سگ‌ها حاوی محفظه یا مکانیسم‌هایی هستند که مواد غذایی را پنهان می‌کنند و به سگ شما یاد می‌دهد که نحوه رسیدن به غذا را تشخیص دهد.

مزایای اسباب بازی برای سگ‌ها چیست؟

حوصله سگ‌ها خیلی زود سر می‌رود که این موضوع می‌تواند تأثیر منفی بر سلامتی آنها بگذارد. در صورت عدم ورزش کافی، ممکن است آنها سست و کج خلق شوند، یا می‌توانند انرژی زیادی داشته باشند که نمی‌دانند چه کاری انجام دهند. این انرژی اضافی می‌تواند به رفتارهای مخرب یا منفی منجر شود. اسباب بازی‌های سگ‌ها به جلوگیری از این عواقب کمک می‌کند.

یک اسباب بازی خوب ذهن سگ شما را تحریک خواهد کرد، این امکان را به او می‌دهد تا از غرایز طبیعی خود استفاده کند، خواه او را به تعقیب یا جستجو وادار کند، یا از او بخواهد تا یک معما را حل کند.

همچنین این فعالیت‌ها سگ را سرگرم می‌کند، بنابراین او ضمن لذت بردن، داشتن زندگی سالمی نیز خواهد داشت. مانند انسان‌ها، سگ‌ها نیز بازی را دوست دارند؛ اسباب بازی‌ها راهی مناسب برای سرگرم شدن و آموزش دادن به آنهاست.

انواع بازی‌ها برای سگ شما کدام است ؟

حتما در ابتدا خودتان با او بازی کنید تا سگ شما بتواند به اسباب بازی عادت کند و به او یاد دهید که چگونه حداکثر تفریح را از آن به‌دست آورد.

پرتاب یک وسیله و درخواست از سگ برای آوردن آن، یک بازی خیلی خوب برای سگ است. این کار به سگ شما می‌آموزد که به دستورات گوش دهد و همچنین مهارت‌های حرکتی او را بهبود می‌بخشد.

طناب کشی هم یک بازی کلاسیک دیگر است که با اسباب بازی‌های طنابی انجام می‌شود. این بازی به سگ شما اجازه می‌دهد از تمام قدرت بدن خود استفاده کند.

اسباب بازی‌های پازلی و تشویقی با اشکال مختلفی ارائه می‌شوند. آنها مهارت‌های هماهنگی و حل مسئله سگ را بهبود می‌بخشند. به سگ خود اجازه دهید این بازی‌ها را به تنهایی کشف کند، زیرا هر سگی راه حل مورد نیاز خود را پیدا می‌کند.

امنیت را در خرید اسباب بازی‌ برای سگ در نظر بگیرید

انتخاب اسباب بازی برای سگ‌ها متناسب با او خیلی مهم است. اگر سگ شما کوچک باشد، یک اسباب بازی بزرگ مناسب او نخواهد بود.

اگر نتواند اسباب بازی را به دندان بگیرد یا آن را به حرکت درآورد، برای او خیلی جالب نخواهد بود! اگر سگ بزرگی دارید، یک اسباب بازی که برای سگ‌های کوچک طراحی شده است، می‌تواند برای او خطرناک باشد.

همچنین هنگام انتخاب اسباب بازی باید به سلامتی سگ خود نیز توجه کنید. مواد اولیه ساخت اسباب بازی را بررسی کنید و ببینید آیا مناسب سگ شما است یا خیر.

به عنوان مثال، سگ‌هایی که دارای پوزه حساس هستند، ممکن است با اسباب بازی‌های پلاستیکی تشویقی اذیت شوند؛ چراکه این اسباب بازی‌ها نیاز به جویدن و پیچ خوردن دارند تا باز شوند تا مواد تشویقی را به سگ برساند. یا سگ‌هایی که عاشق جویدن هستند از یک اسباب بازی نرم که به راحتی از بین می‌رود، خوششان نخواهد آمد.

همچنین اسباب بازی‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با سن او باشند. اگر سگ شما کوچک و در حال رشد دندان است، برایش یک توپ مخمل در نظر بگیرید یا یک اسباب بازی کوچک را که می‌توانید با خیال راحت از آن گاز بگیرد.

مراقب خرید اسباب بازی‌هایی باشید که به قطعات کوچکتر شکسته می‌شوند، زیرا ممکن است این قطعات را بلعیده و به دستگاه گوارش او آسیب برساند. به یاد داشته باشید، همیشه اسباب بازی‌هایی را خریداری کنید که مخصوص سگ است.

انتخاب اسباب بازی برای سگ‌ها آنقدرها هم که به نظر می‌رسد دشوار نیست. مهم‌تر از همه این است که سگ خود را بشناسید و اسباب بازی هایی را پیدا کنید که متناسب با شخصیت وی باشد.

اگر فکر میک‌نید که سگ‌تان اسباب بازی‌های زیادی دارد که از آنها استفاده کرده و بازی با آن را یاد گرفته، سعی کنید چند مورد از آنها را برای مدتی کنار بگذارید، سپس در آینده دوباره به سگ‌تان معرفی کنید؛ چراکه ماه‌ها بعد، سگ شما فکر خواهد کرد که آنها جدید هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.