خرید خاک بستر گربه

0

گربه ها در دامان طبیعت بصورت غریزی برای دفع کردن ادرار و مدفوع خودشان زمین را میکنند و آن را پوشش میدهند. ولی برای گربه های اهلی که در خانه نگه داری میشوند باید بستر گربه تهیه شود تا بتوانند ادرار و مدفوع خود را دفع کنند.

مشاهده قیمت و خرید

انواع خاک بستر گربه

انواع خاک بستر گربه

خاک گلوله شونده یا کلامپینگ: این خاک از رس و بنتونیت تشکیل شده است و هنگام خیس شدن به هم میچسبن و مثل گلوله میشوند. وقتی خاک گلوله شده را بردارید بقیه خاک تمیز می باشد. ویژگی های مثبت این خاک مقرون به صرفه بودن ، بخوبی مایعات را جذب میکند ، جدا کردن فضولات از بقیه قسمت های خاک و اگر این کار زود به زود صورت گیرد از بوی نامناسب خاک جلوگیری میکند ، در دسترس بودن.
ویژگی های منفی این خاک سنگین بودن و داشتن گرد و خاک که به پای گربه ممکن است بچسبد و در خانه پخش شود.

مشاهده قیمت و خرید

خاک پلت

این خاک از پلت که شامل تراشه های چوب و روزنامه های فشرده است تشکیل شده است.
این خاک برای حامی محیط زیستان مناسب هستند و به محیط زیست برگردانده میشوند. سبک و قابل حمل می باشد. و جدا کردن قسمت های دور ریختنی خاک از دیگر قسمت های خاک نیز از نکات مثبت آن می باشد.
از نکات منفی آن میتوان به موقعی که خیس میشن و از هم جدا شده و ممکن است به وسایل خانه شما بچسبن ، سازندگان این خاک مدعی هستند که میتوان از این خاک برای کود گیاهان یا میتوان آن را در توالت ریخت ولی اسیدی بودن ادرار گربه برای گیاهان مناسب نیست و ریختن آن باعث گرفتگی فاضلاب توالت میشود. قیمت گران و هنگام ریختن در ظرف عمق بیشتری لازم دارد و اگر زود به زود تمیز نشود ممکن است بوی بد بگیرد.

مشاهده قیمت و خرید

خاک ژل سیلیکا

جدید ترین خاک گربه می باشد و اسم دیگر آن خاک کریستالی هست.
نکات مثبت: جذب بالا  ، جلوگیری از پخش بو ، هنگام اشباح شدن ، کریستال های این خاک به رنگ زرد میشود و میتوانید بفهمید چه موقعی باید آن را عوض کنید ، به وسایل خانه نمیچسبن ، سبک و قابل حمل
نکات منفی: گران و به دلیل تیز بودن برخی از کریستال های این خاک ممکن است گربه ها خوششان نیاید.
به این نکته توجه کنید که گربه از تنوع زیاد خوشش نمی آید و نمیتوانید هر دفعه خاک آن را عوض کنید ولی اگر تصمیم بر عوض کردن خاک آن داشتید باید کم کم از خاک جدید به خاک قبلی این کار را انجام دهید و رفته رفته آنرا بیشتر کنید که گربه شما عادت کند.
در آخر یکی از وسایل لازم به منظور راحتی و تمیزی گربه خرید خاک بستر برای این حیوان دوست داشتنی می باشد.
قیمت خاک بستر گربه حدودا بین ۲۰ تا ۱ ملیون ۸۰۰ ت می باشد (بستگی به کیفیت و حجم دارد).

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.