راهنمای خرید استند لوازم آرایشی

0

همه خانم ها از تعدد، خرابی و فشردگی لوازم آرایشی خود گله مندند. استند لوازم آرایشی یکی از پرکاربرد ترین تجهیزاتی است که هر خانم لازم است آن را داشته باشد. مطمئننا همگی شما در آرایشگاه ها، داروخانه ها، پاساژها، مغازه ها و… انواع استند لوازم آرایشی را دیده اید. استندهایی که در اماکن بزرگ تفریحی و تجاری استفاده می شود؛ دارای ابعادی بزرگ و مواد اصلی سازنده متفاوتی می باشند. همین تفاوت ها موجب شده تا خرید استند لوازم آرایشی کاربردی، کمی مشکل باشد.

مشاهده قیمت استند آرایشی

لوازم آرایشی مانند پد و پنبه آرایشی، اسپری تافت مو، کرم ضد آفتاب، دستگاه اتوی صورت،  فر کننده مو، رژلب، مداد چشم، مداد ابرو، کرم دور چشم، پرایمر و … در این استند قرار می گیرند. نگران نباشید؛ در هنگام خرید کافیست به نکات کوچک اما راهگشایی که در این مقاله به آن ها اشاره می شود؛ دقت کنید.

انواع استند لوازم آرایشی

انواع استند لوازم آرایشی

این استندها را می توان براساس نوع کاربرد و جنس مواد سازنده به انواع مختلفی تقسیم کرد. همانطور که در بالا گفتیم برخی از شرکت های تجاری و فروشنده لوازم آرایشی، استندهایی از جنس مقوا را در اختیار فروشندگان قرار می دهند. البته برخی از آن ها از تبلیغ به عنوان ابزاری برای فروش بیشتر استفاده کرده و استندهای شکیل تر و از جنس شیشه و پلاستیک را در اختیار فروشندگان قرار می دهند.
مسلما استندهایی که برای محیط های تجاری کاربرد دارند برای مصارف خانگی و روزمره مناسب نیستند. به علاوه جنس آن ها باید از نوع مقاوم تری مثل چوب و پلاستیک های نشکن باشد تا علاوه بر ماندگاری بالا زیباتر هم باشند. اگر قصد خرید استند لوازم آرایشی را دارید؛ به علت خرید خود، مکان یا فضایی که استند در آن قرار می گیرد، دکوراسیون و جایی که استند را در آن جا قرار می دهید، رنگ، جنس و مواردی از این قبیل توجه ویژه ای را داشته باشید.

خرید استند لوازم آرایش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.