خرید اسپرسو ساز خانگی

0

برای دوست داران قهوه طریقه ی درست کردن قهوه بسیار اهمیت دارد. به همین منظور از قدیم تا به امروز دستگاه های زیادی برای درست کردن قهوه درست شده اند تا امروزه بتوان قهوه را براحتی و سادگی درست کرد. یکی از این دستگاه ها اسپرسو ساز است.

مشاهده قیمت و خرید

تفاوت اسپرسو با قهوه چیست؟

تفاوت اسپرسو با قهوه چیست؟

تفاوت قهوه و اسپرسو در طریقه ی درست کردن آنها می باشد و از نظر نوع قهوه به هم تفاوتی ندارند و از نظر طعم و مزه با هم متفاوت هستند زیرا قهوه ی اسپرسو غلیظ تر است و بر خلاف قهوه های دمی طعمی میانه دارد.

مشاهده قیمت و خرید

انواع اسپرسو ساز خانگی

اسپرسو ساز با پمپ دستی

با توجه به اسمش تهیه اسپرسو با یک اهرم دستی ایجاد میشود.

اسپرسو ساز پمپ برقی

در این نوع شما دمای مورد نیاز را مشخص میکنید و دستگاه با یک پمپ فشار قوی اسپرسو را برای شما درست میکند.
پمپ نیمه خودکار: شما قهوه را آسیاب کرده و قبل از روشن شدن دستگاه آن را در فیلتر قرار میدهید و با فشردن دکمه دستگاه اسپرسوی خود را دریافت میکنید.
پمپ خودکار: شما قهوه را آسیاب کرده و در فیلتر قرار میدهید و دستگاه بصورت خودکار روشن میشود و سپس پس از تهیه اسپرسو خاموش میشود.

مشاهده قیمت و خرید

اسپرسو ساز با پمپ فوق خودکار

در این مدل ها همه کارها را دستگاه بصورت خودکار انجام میدهد. دانه های آسیاب شده قهوه بصورت خودکار پرس میشود و درون فیلتر قرار گرفته ، آبی که جوش آمده برای شما اسپرسو را با فشار زیاد تهیه میکند. کار با این نوع دستگاه خیل آسان است اما هزینه زیادی دارد.
در کل کسانی که مصرف قهوه زیادی دارند خرید یک اسپرسو ساز بهترین گزینه است. برای خرید یک اسپرسو خانگی مناسب باید به ویژگی از جمله: ویژگی های کاربردی _ قیمت_ طراحی و کیفیت_ نوع قوه مصرفی _ سیستم قطع خودکار _ توان دستگاه و فشار بخار و پرتافیلتر که قسمت پلاستیکی ، استیلل و وزن یک پرتافیلتر کیفیت و دوام دستگاه را مشخص میکند و سبد پرتافیلتر با دو نوع فشرده و غیر فشرده است و بسیاری از اسپرسوساز های خانگی سبد های فشرده دارند. و در کل طراحی پرتافیلتر طریقه عملکرد را مشخص میکند.

در کل اسپرسو ساز ها در قیمت حدودا ۱۵۰ تا ۷۰ ملیون تومان قابل خرید است!

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.