خرید جعبه شمع آماده در تعداد کم

0

جعبه شمع آماده یکی از انواع جعبه آماده به شمار می آید. شمع در سایز ها و رایحه های مختلف تولید می شود و از آن برای موارد مختلف از جمله قرار های عاشقانه استفاده می شود. جعبه و بسته بندی شمع در فروش آن تاثیر بسیار زیادی دارد و باید مناسب با رایحه و کاربرد شمع طراحی شود. جنس جعبه های شمع بسته به کاربرد ایندربورد، پشت طوسی و یا کرافت می باشد.

خرید جعبه شمع آماده ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

خرید جعبه آماده شمع تکی و چند تایی

جعبه های شمع بسته به قیمت و کاربرد در سایز های مختلف به فروش می رسند و انواع درب جدا، درب دارویی و کشویی دارند. جعبه های طلقی برای نشان دادن بخشی از محصول مفید هستند.

جعبه شمع آماده کرافت

جنس کرافت حس نوستالژی به مشتری می دهد و برای افراد بسیار خوشایند است. جعبه کرافت با دورپیچ رنگی هم امروزه بسیار پر طرفدار شده است.

کاور شمع

بعضی تولید کنندگان تمایل دارند بخشی از محصول خود را به نمایش بگذارند و برای این منظور از کاور برای برندینگ محصول خود استفاده می کنند. علاوه بر این با استفاده از کاور در هزینه صرفه جویی می شود.

جعبه هدیه شمع آماده

شمع یک هدیه لاکچری و لوکس به شمار می روند و برای مناسبت هایی مانند ولنتاین هدیه بسیار خوبی به شمار می روند. برای این نوع شمع ها از جعبه های خاص و هاردباکس استفاده می شود.

استند شمع

در فروشگاه ها شمع ها را در استند های شکیل به فروش می رسانند. این گزینه برای تولید کننده هایی مناسب است که تمایل به بسته بندی گران ندارند و می خواهند برندینگ محصول داشته باشند.

خرید جعبه شمع آماده ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

چاپ روی جعبه شمع آماده چگونه انجام می شود؟

چاپ روی جعبه شمع آماده چگونه انجام می شود؟

چاپ روی جعبه بسته بندی شمع به صورت چاپ افست، چاپ فلکسو و چاپ سیلک میباشد و تا ۶ رنگ نیز انجام میشود و انواع خدمات پس از چاپ مانند طلاکوب، سلفون و یووی بر روی این نوع جعبه قابل اجرا می باشد .

جعبه شمع آماده چرا کسب و کار شما را دگر گون می کند ؟

چاپ و تولید جعبه شمع بخاطره اهمیت آن در فروش شمع، امرزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. اغلب افرادی که در تولید یا تزیین انواع شمع فعالیت می کنند، از اهمیت چاپ جعبه برای محصولی مانند شمع غافل نیستند و میدانند که بسته بندی شمع بر فروش آن بسیار تاثیر گذار است. چاپ و بسته بندی شاید در اولین فروش تاثیر زیاد مستقیمی نداشته باشد ولی حتما در فروش های بعدی تاثیر زیادی دارد. اغلب تولید کنندگان میخواهند به مشتری محصولی را تحویل دهند که فروش های بعدی را هم برای آنها به همراه داشته باشد.

خرید جعبه شمع آماده ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

چاپ جعبه شمع آماده چگونه فروش شما را چند برابر می کند؟

چاپ جعبه شمع آماده چگونه فروش شما را چند برابر می کند؟

با استفاده از جعبه های شمع که تجمل و توجه به جزئیات را نشان می دهند، می توان توجه مشتریان را برانگیخت. این جعبه های شمع یک عامل کلیدی در تصمیمات خرید مصرف کنندگان است. باز کردن جعبه شمع خرید را به عنوان یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل می کند. جعبه های شمع همچنین از محصولات هنگام حمل و نقل محافظت می کنند و در قفسه های مغازه ها و فروشگاه ها توجه افراد راجلب می کنند. جعبه شمع می تواند با لوگو یا طرح شما چاپ شود و برای حمل هدایای تبلیغاتی و سایر اقلام انتخاب فوق العاده ای می باشد. زیرا هم حفاظت و هم امنیت را ارائه می دهند. مقوا همچنین قابل بازیافت است (بنابراین سازگار با محیط زیست است) و فضای زیادی برای نگهداری نیاز ندارد.

چرا باید از جعبه شمع آماده استفاده کنیم؟

جعبه های شمع برای نمایش در مغازه مناسب، و برای سایر انواع تبلیغات نیز ایده آل هستند. اگر در یک کنفرانس شرکت می کنید یا مناسبتی در فروشگاه مانند مناسبت های تعطیلی یا معرفی محصول دارید، این جعبه ها برای مشتریان شما عالی هستند. شمع های معطر خانگی به طور کلی هدایای عالی هستند. آن ها را با جعبه های شمع زیبا ست کنید و دیگر نیازی به بسته بندی آن ها ندارید. رنگ و اندازه ی مناسب برای شمع های خود را هنگام انتخاب جعبه شمع در نظر بگیرید.

مزایای جعبه شمع آماده چیست؟

مزایای جعبه شمع آماده چیست؟

  • بسته بندی حرفه ای و مجلل با استفاده از جعبه شمع امکان پذیر می شود.
  • با استفاده از جعبه شمع نام تجاری را می توان به آسانی و زیبایی طراحی کرد.
  • اندازه مناسب برای جعبه های هر نوع شمع وجود داشته و تنوع آن زیاد است.
  • ارسال شمع ها برای فروش اینترنتی با استفاده از جعبه شمع آسان است.
  • جعبه شمع از شمع ها محافظت می کند و مانع شکستگی و خراب شدن شمع ها می شود.
  • جعبه شمع را می توان یک نوع ابزار تبلیغاتی نیز در نظر گرفت.
  • جعبه شمع زیبا و مناسب نمایانگر کیفیت محصول می باشد.
  • بااستفاده از جعبه شمع ازش محصولات خود را بالا می برید.
  • جعبه شمع فروش محصولات شما را بالا می برد.
  • با استفاده از جعبه شمع برای هدیه دادن مشکل بسته بندی نخواهید داشت.
  • جعبه شمع روشی مقرون به صرفه و پایدار برای بسته بندی محصولات است.
  • جعبه شمع سبک است و حمل و نقل آن را راحت تر می کند.

چه مواردی را بهتر است در ارسال جعبه شمع آماده رعایت کنیم؟

چه مواردی را بهتر است در ارسال جعبه شمع آماده رعایت کنیم؟

شمع های صنایع دستی از محبوب ترین محصولات مصرفی برای خرید آنلاین هستند و تقاضا همیشه قبل از تعطیلات افزایش می یابد. امروزه تقریباً در همه جای اینترنت می توانید شمع ببینید و بخرید. بنابراین، اگر شما یک خرده فروش آنلاین هستید که به دنبال فعالیت در این زمینه می باشید، نحوه ی ارسال شمع ها اهمیت زیادی دارد.

شمع های خود را ترجیحا در کاغذ پوستی بپبچید و در جعبه های زیبا قرار داده و به مشتری ارسال کنید. همچنین می توانید با استفاده از چاپ روبان زیبا این جعبه ها را تزیین کنید و بر زیبایی آن بیافزایید و فروش خود را بالا ببرید.

چرا استفاده از جعبه شمع آماده مهم است؟

آیا تا به حال این جمله را شنیده اید که می گوید: تصویر همه چیز است؟ برند– تجاری خوب برای مشتری ارزش زیادی دارد. استفاده از بسته بندی شیک و سفارشی به شما این امکان را می دهد که یک جعبه جعبه به یاد ماندنی را چاپ کنید و در عین حال نام تجاری خود را تقویت کنید.

جعبه های شمع زرق و برق دار برای نگهداری انواع شمع ها از شمع های ساده گرفته تا محصولات شیشه ای لوکس مناسب است. این شمع ها ممکن است شکننده و آسیب پذیر باشند. بنابراین نگهداری از آن ها اهمیت زیادی دارد. هیچ کس نمی خواد شمع شکسته و یا آسیب دیده را بخرد. شمع ها هرگز از مد نمی افتند. تنوع موجود فقط بیشتر و هیجان انگیزتر می شود. شمع یک هدیه مناسب برای هر کسی است و انتخاب جعبه شمع مناسب تأثیرات زیست محیطی ندارد و به طور کامل قابل بازیافت هستند. جعبه شمع مقرون به صرفه بوده و در فروش آن موثر است.

مزایای جعبه شمع آماده چیست؟

مزایای جعبه شمع آماده چیست؟

جعبه شمع تصور خوبی در ذهن مشتری ایجاد می کند

بسته بندی با جعبه شمع برجسته است. یک مشتری همیشه شمعی را انتخاب می کند که بیشتر برای او جذاب است و بسته بندی تنها راه برای جلب مشتری است. این بسته بندی شمعی سفارشی به دلیل خلاقیت آن ها تأثیر خوبی بر روی مشتری می گذارد.

جعبه شمع حجم فروش را بالا می برد

جعبه های شمع جذاب و چشمگیر حجم فروش را تکمیل می کند. این جعبه شمع منجر به افزایش ناگهانی فروش شمع می شود که برای عملیات تجاری بسیار مفید است.

با استفاده از جعبه شمع هزینه های عملیاتی پایین می آید

جعبه های شمع ارزان هستند و چاپ آن ها آسان است. از مواد اولیه کمتری استفاده می کنند که هزینه ها را کاهش می دهد. هرچه هزینه کمتر باشد، سود بیشتر است.

جعبه شمع تبلیغات خوبی برای برند می باشد

جعبه های خزنده به شرکت کمک می کند تا برند خود را ارتقا دهد. با استفاده از این فیلدها نام تجاری را روی آن ها چاپ می کنند، که تبلیغ نهایی برای محصول شما است. وقتی مردم بسته شمع جذاب شما را ببینند، جذب محصول شما خواهند شد.

با استفاده از جعبه شمع اعتماد مشتریان را جلب می کنید

بسته بندی جذاب شمع دلیلی برای افزایش اعتماد شما به مشتریان می شود. این مزیت تجارت شما را رونق می دهد. هر کسب و کاری می خواهد اعتماد مشتریان خود را جلب کند. و جعبه شمع به شما در رسیدن به هدفتان کمک می کند.

جعبه های شمع مهارت های حرفه ای را نشان می دهند

جعبه های شمع چاپ شده سفارشی منبع شهرت و حرفه ای بودن برند شما هستند. این کار به شما کمک می کند تا حرفه ای بودن را به مشتریان خود نشان دهید، که در نهایت شهرت شما را افزایش می دهد.

طراحی جعبه شمع آماده چگونه است؟

طراحی جعبه شمع آماده چگونه است؟

جعبه شمع طراحی شیک و محکمی دارد. جعبه های شمع لوکس را می توان با طرحی متناسب با هویت برند چاپ کرد. از طریق چاپ تمام رنگی، می توانید آثار هنری خود را در داخل و خارج از جعبه چاپ کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا فضای طراحی هنری را حداکثر کنید. یک پوشش آبی براق یا مات اضافه کنید تا توجه را به خود جلب کند.

برای جعبه شمع آماده کدام ماده را باید انتخاب کرد؟

انتخاب مواد اولیه بستگی به اندازه و وزن محصول شما دارد. کارتن برای شمع های کوچک و سبک بهترین است، در حالی که مقوا راه راه با شمع های سنگین و سفارشات با حجم بالا بهتر می باشد.

چگونه ابعاد جعبه شمع آماده محصول چاپ شده سفارشی خود را به طور دقیق اندازه گیری کنم؟

برای اندازه گیری دقیق فضای داخلی جعبه، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • طول را از سمت چپ به راست جعبه اندازه بگیرید.
  • عرض را از قسمت جلویی تا پشتی جعبه اندازه بگیرید.
  • عمق را از قسمت های بالا تا پایین جعبه اندازه بگیرید.

آیا می توان بر روی قسمت داخلی جعبه شمع آماده انجام داد؟

آیا می توان بر روی قسمت داخلی جعبه شمع آماده انجام داد؟

بله، می توانید طرحی ایجاد کنید یا رنگی به داخل جعبه برای چاپ اضافه کنید. به این ترتیب یک جعبه شمع با چاپ دورو داشته باشید که توجه بیشتری راجلب می نماید.

آیا می توان جعبه شمع آماده را با ویژگی های خاص سفارشی کرد؟

انواع مختلفی از ویژگی های خاص وجود دارد که می توان در چاپ جعبه شمع از آن ها استفاده کرد. مانند مانند UV کامل یا موضعی و استفاده از روکش های مختلف و چاپ هی برجسته که به زیباتر شدن جعبه شمع کمک می کند.

ویژگی های جعبه شمع آماده چیست؟

طراحی گرافیکی: از جلوه های گرافیکی مختلف در زمینه های سفارشی جعبه شمع استفاده می شود. این جعبه ها بر اساس نیاز مشتریان ارزشمند است. ایده های خلاقانه در طراحی گرافیک شمع را جذاب می کند و مشتری را مجذوب خود می کند.

اغوا کننده و جذاب: این جعبه ها، شمع ها را جذاب می کند. جعبه شمع می تواند حدود ۵۰ درصد به زیبایی شمع ها بیفزاید. مصرف کننده همیشه جذاب ترین محصول را انتخاب می کند و جعبه های شمع به جذب مشتری کمک می کند.

حفاظت: ویژگی مهم جعبه شمع این است که شمع ها را از آسیب خارجی محافظت می کند. در حین حمل، جعبه شمع، شمع ها را از ضربه های غیر معمول محافظت می کند. این شمع ها ظریف و شکننده هستند. بنابراین جعبه های شمع، آن ها را سالم نگه می دارند.

سازگار با محیط زیست: برای ساخت این جعبه ها از منابع طبیعی استفاده می شود. این منابع شامل مواد کاغذی است که از جنگل زدایی جلوگیری می کند و سازگار با محیط زیست است. یکی از مشکلاتی که تولیدکنندگان در زمینه بسته بندی با آن روبرو هستند، تاثیرات زیست محیطی آن است، که جعبه شمع این مشکل را ندارد.

قیمت خرید جعبه باکس شمع آماده چقدر است ؟

برای اطلاع از قیمت و جزئیات بسته بندی و جعبه شمع می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. طراحان مجرب ما بسته بندی محصول شما را با دیزاین اختصاصی و مناسب شما طراحی می کنند. ما متناسب با سلیقه شما با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و متفاوت ترین متریال، از محصولات شما محافظت کرده و برند شما را ارتقا می دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.