خرید جعبه باکس گل آماده در تعداد کم

0

جعبه گل آماده یکی از انواع جعبه آماده به شمار می آید. خرید گل همیشه لذت‌بخش است و هدیه گرفتن گل همه جوره جذاب! حالا این گل‌ها در یک دسته گل معمولی باشند یا سبد یا باکس گل فرقی ندارد. گرچه باکس گل ترکیبی از سورپرایز و گل است و طرفداران بیشتری هم دارد! باکس گل تزیین مجموعه‌ای از گل‌ها در یک جعبه یا باکس است. از آنجایی که گل‌ها موجودات ارزشمندی هستند بعضی دیزاینرهای خوش ذوق تصمیم گرفتند آن را درون جعبه یا صندوقچه‌ای بگذارند تا مانند چیزهای قیمتی در امان باشد. انسجام گل‌های هم‌ردیف و منظم درون جعبه بسیار دلربا است و هرکسی از هدیه گرفتن آنها سورپرایز می‌شود.

خرید باکس جعبه گل آماده ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

مزیت خرید باکس گل آماده چیست ؟

مزیتی که جعبه گل در مقایسه با دسته گل دارد این است که به دلیل جنس محکم باکس، از گل‌ها بیشتر محافظت می‌شود و به دلیل این‌که دارای اسفنج خیس است، رطوبت مورد نیاز گل را تامین می کند. به همین دلیل می توانید آن را در مسافت‌های طولانی با خودتان به عنوان یک گل مناسب برای تولد ببرید بدون این که گل ها پژمرده شوند یا آسیب ببینند.

این روزها یکی از ایده های خلاقانه و آسان برای تهیه هدیه و زیبا سفارش باکس گل (Order a flower box) است که می تواند احساس شعف بی نظیری را در طرف مقابل تان به وجود آورد. جعبه گل بهترین هدیه از سال‌های قدیم تاکنون بوده است. اگر به کتاب معروف فلاور باکس که توسط یکی از نویسنده های مطرح گل آرایی یعنی Chantal Aida Gordon نوشته شده است نگاهی بیاندازید، خواهید دانست که هدیه دادن باکس گل از ۲۸۰۰ سال قبل از میلاد مسیح و از زمان هخامنشیان در ایران رواج دارد.

سفارش باکس گل به چه مناسبت‌هایی انجام می شود ؟

سفارش باکس گل به چه مناسبت‌هایی انجام می شود ؟

اگر به دنبال یک سفارش باکس گل لاکچری برای سالگرد ازدواجتان هستید و یا می‌خواهید از زحمات کسی تشکر کنید و یا حتی در پی یک هدیه مناسب برای مراسم خواستگاری هستید، این باکس‌ها می‌تواند خواسته‌ی شما را برآورده کند و طرف مقابل را خوشحال کند.

از آنجایی که هر گل معنای خاص خودش را دارد سعی ما این بوده تا با استفاده از گل‌های مختلف بتوانیم پیام شما را به بهترین نحو ممکن از این جعبه‌های پر از گل استفاده کنید.

اگر به دنبال سفارش جعبه گل رز عاشقانه هستید می‌توانید از جعبه گل لبخند که با گل‌های رز دیزاین شده استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید از کسی معذرت خواهی کنید و یا به عیادت یک بیمار بروید، بدون شک باکس  دردانه که با گل‌های میخک شاخه‌ای آراسته شده است، می‌تواند به شما کمک کند.

جعبه گل شِکوفا که در یک ظرف طرح مس و با گل‌های فریزیا گل‌آرایی شده، یک انتخاب کلاسیک و زیبا برای کسانی خواهد بود که طراح‌های قدیمی را نسبت به سبک‌های مدرن ترجیح می‌دهند.

قیمت جعبه گل به مقدار و نوع گل‌های استفاده شده، جنس باکس و نوع گل آرایی آن بستگی دارد و به همین دلیل بازه‌ متغیری خواهد داشت. با خرید جعبه گل های ما یک روز پس از ثبت سفارش با پیک موتوری یا خودرو سفارش شما در محل تحویل داده خواهد شد.

خرید باکس جعبه گل آماده ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

انواع باکس جعبه گل آماده کدام است ؟

ما برای رضایت خاطر شما سعی کرده‌ایم که باکس‌های گل را از میان باکس‌هایی با متریال با‌کیفیت انتخاب و تازه‌ترین گلها را که ماندگاری بالایی دارند در آنها دیزاین کنیم . مشتریان ما همیشه جعبه گل را به تنهایی هدیه نمی‌دهند و اگر هدیه‌هایشان کوچک هم باشد، قرار گرفتن یک باکس با گل‌های شاداب و باطراوت در کنار هدیه اصلی خیالشان را راحت می‌کنند.

ما برای تنوع قیمت جعبه گل، باکس‌های مختلفی با جنس‌های متفاوت برای دیزاین استفاده می‌کنیم مانند:

  1. جعبه گل آماده کاغذی (دوست دار محیط زیست)
  2. جعبه گل آماده مخملی
  3. جعبه گل آماده شفاف
  4. جعبه گل آماده مقوایی
  5. جعبه گل آماده چوبی
  6. جعبه گل آماده فلزی

اگر شما هم دوست‌دار محیط زیست هستید. خرید باکس‌ اکوفرندلی (قابل تجزیه شدن سریع) را تجربه کنید.

امروزه انتخاب گل برای هدیه بسیار ساده‌تر از گذشته است چرا که با بالا رفتن تنوع و نوع بسته‌بندی کار را برای سلیقه‌های متفاوت راحت‌تر کرده است و جعبه‌های گل در شکل‌، رنگ و جنس‌های مختلف برای انتخاب موجود است.

باکس گل هدیه را می‌توانید بعد از پژمرده شدن و دورریختن گل‌ها برای استفاده‌های دیگر نگه دارید.

خرید آنلاین جعبه گل آماده چگونه انجام می شود؟

خرید آنلاین جعبه گل آماده چگونه انجام می شود؟

طراحان خوش سلیقه ما با دیزاین‌های شیک و متنوع، انواع جعبه‌های گل را تزیین می‌کنند.  اگر می‌خواهید برای مناسبتی باکس گل کوچک به شخص مورد نظرتان هدیه دهید انتخاب‌های زیادی در پیش روی شماست. اگر تصمیم دارید دوست یا معشوقتان را شگفت زده کنید، اگر سالگرد ازدواج‌تان در پیش است، اگر تولد عزیزی را می‌خواهید با زیباترین گل‌ها جشن بگیرید انواع باکس های لاکچری با تازه‌ترین گل‌ها و قیمت‌های منصفانه آماده ارسال برای شما هستند.

کاربرد خرید جعبه باکس آماده گل چیست ؟

باکس گل هدیه‌ی مناسبی برای بیماران یا افرادی است که وقت کافی برای نگهداری از گل‌ها ندارند. نگران تازه ماندن گل‌های درون باکس گل هم نباشید. فوم مرطوبی که زیر گلها قرار دارد باعث می‌شود گل‌ها تا روزها تازه بمانند. این گل‌ها نیاز به گلدان یا ظرف دیگری برای نگهداری ندارند. بعلاوه نیازی نیست ترتیب گل‌های داخل باکس گل را به هم بزنید.

این گل‌ها به راحتی ۲ تا ۳ روز با آب و رطوبتی که در فوم زیر آنها هست، تازه و درخشان می‌مانند. با وجود این، کمی مراقبت بیشتر در این گل‌آرایی‌های زیبا می‌تواند تفاوت فاحشی ایجاد کند و باعث شود زمان بیشتری تازه بمانند. اگر گل‌هایی با طول عمر بالا انتخاب کنید و البته کمی هم از آنها بیشتر مراقبت کنید، باکس گل شما بین ۵ تا ۷ روز  تازه و زیبا خواهد ماند. البته باکس گل یکی از انواع گل عرض تبریک هم هست که خیلی ها از هدیه گرفتن آن خوشحال می‌شوند.

جعبه گل بهترین هدیه از سال‌های قدیم تاکنون بوده است. گلفروشی آنلاین مرغوب‌ترین و بهترین مدل‌های باکس های ۲۰۲۱ را برای شما گل آرایی نموده است. بر اساس کیفیت و مراسم‌ها انواع متنوعی از باکس شیشه‌ای و لوکس و باکس گل رز هلندی را آماده کرده‌ایم.

سفارش باکس گل رز چگونه است ؟

سفارش باکس گل رز چگونه است ؟

این روزها یکی از ایده های خلاقانه و آسان برای تهیه هدیه لوکس و زیبا سفارش باکس گل رز هلندی است که می تواند احساس شعف بی نظیری را در طرف مقابل تان به وجود آورد. همان طور که می دانید هر گلی معنای زیبایی در پس خود دارد، پس با آرایش زیبای جعبه گل رز و انتخاب تعداد مناسب گل رز، شیک ترین هدیه خاطره انگیز را آماده کنید.

جعبه های پر از گل رز هلندی بهترین و مناسب ترین هدیه برای زوج های جوان در دوران نامزدی یا سالگردهای ازدواج هستند. شما با انتخاب خلاقانه یک جعبه گل رز می توانید به همسرتان یادآوری کنید که هیچ گاه بهترین انتخاب زندگیتان را فراموش نمی کنید.

می توانید ایده ای جذاب برای سالگرد ازدواج طراحی کنید، مثلا تعداد گل ها را نمادی برای تعداد سال های زندگی مشترک قرار دهید. باکس های شیشه ای هم ایده های بی نظیری برای به نمایش گذاشتن گل های رز هستند و جلوه رویایی به آن می بخشند.

می توانید در داخل جعبه گل رز هلندی یک هدیه جذاب مانند شکلات یا عطر قرار دهید، بانوان عاشق چنین سوپرایزهایی هستند. مسلما هدیه بسیار جالبی خواهد بود.

همیشه وقتی دوست یا نامزدتان شما را به تولدش دعوت می کند برای تهیه هدیه مناسب دچار سردرگمی می شوید ایده جعبه گل رز با طراحی سال تولد و یا اسم مخاطب تان، هدیه جذابی را به وجود می آورد.

خرید باکس جعبه گل آماده ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

باکس گل رز هلندی را چطور سفارش دهیم؟

حالا می رسیم به اینکه چطور این هدیه حیرت برانگیز را آماده کنیم. گل فروشی اینترنتی ما بهترین نمونه های باکس گل رز با طراحی قلب ، حرف اول اسم و یا هر ایده ای که شما بدهید، در اسرع وقت آماده می کند و هدیه شما را به عزیزانتان می رساند.

یادتان باشد علاوه بر رنگ و بوی گل که یادآور خاطرات است، تعداد شاخه های گل هم می تواند پیامی مخفی به گیرنده برساند و می توانید احساس تان را این گونه انتقال دهید.

این امکان برای افراد خوش سلیقه فراهم نمونده ایم تا بتوانند قبل از خرید جعبه گل ، رنگ و ظاهر باکس به همراه گل‌های داخل جعبه را به صورت سفارشی انتخاب نمایید، همچنین می‌توانید حس و عشق خود را در جمله‌ای خاص روی کارت پستال گل به عزیزان خود منتقل کنید.

باکس گل حروف را چطور سفارش دهیم؟

همانطور که اشاره کردیم جعبه گل در انواع مختلفی موجود میباشد شما میتوانید با مراجعه به صفحه باکس گل حروف  و یا در محصولات زیربرخی از نمونه کارهای ما را مشاهده کنید ، همچنین برای طراحی باکس سفارشی خود با ما در تماس باشید  ، همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن سفارش شما را بررسی و ارسال مینماید.

باکس گل شیشه ای را چطور سفارش دهیم؟

این نوع باکس از لحاظ بصری یکی از لوکس ترین طراحی های موجود در میباشد که بیشتر با نام باکس گل شیشه ای لاکچری نیز شناخته میشود ، همچنین میتوان این محصول را به عنوان  یکی از محصولات پرسفارش نام برد ، جنس این باکس ها از پلکسی گلاس شفاف است.

در محصولات زیر شما میتوانید نمونه های مختلفی از باکس های شیشه ای را مشاهده فرمایید.

باکس گل رز را چطور سفارش دهیم؟

باکس گل رز قرمز نه تنها در ایران بلکه در کل جهان از شهرت خاصی برخوردار است ، این جعبه گل از لحاظ عاطفی حس فراموش نشدنی را به مخاطب شما میرساند، این باکس در انواع و طرح های مختلفی در موجود میباشد و یکی از پرفروش ترین باکس  ها در جهان میباشد.

شما میتوانید این باکس را به صورت گروهی ( دسته ای از گل رزها) و یا به صورت تکی (گل رز جاودان ) در رنگ های متنوع  سفارش دهید، در بالا میتوانید انواع طراحی های مختلف باکس  رز هلندی را مشاهده فرمایید.

باکس گل تولد را چطور سفارش دهیم؟

مطمئنا گل می تواند یک هدیه ی بی نظیر برای عزیزانمان در روز تولدشان باشد ، شما میتوانید با سفارش این باکس و همچنین نوشته ای ، احساسات خود را به بهترین نحو برای عزیزان خود ابراز کنید و آنها را سوپرایز کنید.

تمامی محصولات اشاره شده را  با تضمین بهترین کیفیت گل و تضمین محصول، به دست شما عزیزان میرساند تا حسی فراموش نشدنی را تجربه کنید.

خرید جعبه گل | باکس گل (Buy flower Box)

خرید جعبه گل | باکس گل (Buy flower Box)

هر گل علاوه بر زیبایی، یک معنی مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال گل رز نماد عشق است و از دیرباز از این گل برای ابراز عشق استفاده میشود. شما میتوانید با انتخاب باکس گل رز و انتخاب دیزاین و تعداد گل مناسب به عزیزانتان ابراز احساستان کنید.

تزئین و گل آرایی گل‌ها در جعبه‌های مختلف

باکس گل با طراحی خاص و منحصر به فرد، آماده سفارش آنلاین در هر مناسبتی هستند. تزئینات مختلفی که شاید برای هر مراسمی هم متفاوت باشند.

یکی از پیشنهادهای جذاب برای تهیه هدیه لوکس و زیبا سفارش باکس گل رز است که می تواند حس فوق العاده ای را به طرف مقابل تان القا کند. همان طور که می دانید هر گلی معنا و مفهوم زیبایی در خود دارد، پس با تزئین زیبای جعبه گل رز  شیک ترین هدیه خاطره انگیز را آماده کنید. جعبه های پر از گل رز بهترین و مناسب ترین گزینه برای زوج های تازه ازدواج کرده در دوران نامزدی یا سالگردهای ازدواج میباشد. شما با انتخاب خلاقانه یک جعبه گل رز می توانید به همسرتان یادآوری کنید که بهترین انتخاب زندگی تان است.

باکس گل رز را چطور سفارش دهیم؟

گل فروشی اینترنتی بهترین محصولات باکس گل رز با طراحی قلب، جعبه گل با حرف اول اسم و یا هر طرحی که شما بدهید، در سریع ترین زمان ممکن باکس گل هدیه شما را به دست عزیزان شما می رساند. این امکان برای افراد خوش سلیقه فراهم نمونده ایم تا بتوانند قبل از خرید جعبه گل، رنگ و ظاهر باکس به همراه گل‌های داخل جعبه را به صورت سفارشی انتخاب نمایید، همچنین می‌توانید حس و عشق خود را در جمله‌ای خاص روی کارت پستال گل به عزیزان خود منتقل کنید.

مزایای خرید باکس گل

مزایای خرید باکس گل

مزیتی که جعبه گل در مقایسه با سایر محصولات مانند سبد گل و دسته گل دارد این است که به دلیل جنس محکم باکس، از گل‌ها بیشتر محافظت می‌شود و به دلیل آنکه دارای اسفنج خیس است، از تبخیر آب اسفنج های جلوگیری میکند و رطوبت مورد نیاز گل را تامین می کند. علاوه بر استحکام، جعبه گل نسبت به محصولات دیگر بسیار شیک‌تر و زیبا تر بوده و همین امر باعث شده تا محصولاتی ویژه مانند:

  • جعبه گل و شکلات آماده
  • جعبه گل برای تولد آماده
  • جعبه باکس گل نامزدی آماده
  • جعبه گل با پول آماده
  • گل خواستگاری آماده
  • جعبه گل ترحیم آماده
  • جعبه گل بله برون آماده
  • جعبه گل هدیه آماده

مراقبت از گل‌های زیبا در باکس گل چگونه است ؟

برای مراقبت طولانی مدت گل‌هایتان این چند مورد را فراموش نکنید:

۱) برای اینکه گل‌های داخل باکس گل شما برای زمان بیشتری تازه بماند آنها را در یک جای نسبتا سرد و بدون تابش مستقیم آفتاب قرار دهید.

۲) با پاشیدن کمی آب به گل‌ها باعث حفظ رطوبت گل و گلبرگ ها میشوید. البته مراقبت باشید آب به گلبرگ های گل هایی مثل رز برخورد نکند. زیرا موجب لک شدن گلبرگ های زیبای گل رز میشود.

۳) اگر گل‌ها را از داخل باکس بیرون می آورید ساقه‌های آن را ۱ تا ۲ سانتی‌متر با چاقوی تیز یا قیچی برش بزنید. گلدان تمیز را با آب ولرم پر کنید. برگ‌های اضافه را از ساقه‌ی گل‌ها بچینید و در نهایت گل‌ها را درون گلدان قرار دهید. این کار هم باعث تازه ماندن بیشتر گل‌هایتان خواهد شد.

قیمت باکس گل چقدر است ؟

قیمت باکس گل چقدر است ؟

قیمت جعبه گل به تعداد و نوع گل های استفاده شده، جنس باکس، نوع دیزاین و گل آرایی آن بستگی دارد. ما برای تنوع قیمت جعبه گل و برای پوشش تمام سلیقه‌ها از جعبه گل هایی با طرح و جنس مختلف مانند باکس گل چوبی، جعبه گل فلزی، باکس گل شیشه ای، جعبه گل سرامیکی، جعبه گل کنفی و… در محصولاتمان استفاده کرده ایم. شما در گلفروشی آنلاین میتوانید محصولات متنوعی از هر گروه مانند باکس گل لاکچری، باکس گل ارزان و جعبه گل فانتزی را پیدا کنید و با خرید اینترنتی جعبه گل دلخواهتان را در زمان و مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.

گل جعبه ای را بفرستید تا احساسات خود را به افراد مهم زندگی خود منتقل کنید

گاهی اوقات کلمات برای بیان عشق شما کافی نیست، برای انتقال این احساسات به عزیزانتان در مناسبت های مختلف، برای آنها گل جعبه ای بفرستید. اگر سال نو است، میتوانید برای عزیزانتان جعبه گل مخصوص سال نو بفرستید و بهترین ها را برای آنها در سال جدید آرزو کنید. اگر روز تولد یک فرد خاص زندگی شما است، می توانید یک جعبه گل رز با طراوت بخرید و سورپرایزش کنید. برای انواع مناسبت ها میتوانید از باکس گل های زیبا استفاده کنید و مطمعن باشید که در همه مجالس ها جعبه گل شما میدرخشد.

مزایای استفاده از باکس گل طبیعی

باکس گل های زیبا در رنگ‌های گوناگونی وجود دارد که می‌توانید با توجه به علایق و سلیقه طرف مقابلتان یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. انواع باکس گل طبیعی یکی از شگفت انگیزترین عناصر طبیعی هستند که پیام عشق، علاقه، محبت خالصانه، احترام و خوشحالی را به خوبی میرسانند. پس بهتر است همواره از جعبه گل طبیعی استفاده کنید و یک دنیا زیبایی و حال خوب را به عزیزانتان هدیه دهید. به جرات می‌توان گفت که گل داخل جعبه بهترین و شیک‌ترین هدیه‌ای می‌باشد که می‌توانید خریداری نمایید و برق خوشحالی را در چشمان فرد مورد نظر ببینید.

برای چه مراسم‌هایی خرید باکس گل مناسب است؟

برای چه مراسم‌هایی خرید باکس گل مناسب است؟

سفارش جعبه گل برای مراسماتی همچون مراسمات تبریک، خواستگاری، نامزدی، به عنوان هدیه تولد یا سالگرد ازدواج، عروسی، گل قدم نو رسیده، ترحیم و تسلیت و … انجام میشود.

چند مدل جعبه گل داریم؟

جعبه گل بر اساس نوع محصول به جعبه گل تبریک، جعبه گل خواستگاری، خرید جعبه گل نامزدی، جعبه گل هدیه، جعبه گل تولد، سبد گل عروسی، جعبه گل قدم نو رسیده تقسیم میشوند.

از نظر جنس جعبه نیز به باکس گل شیشه ای، باکس گل چوبی، باکس گل پلاستیکی و باکس گل فلزی تقسیم میشوند.

چگونه برای خرید باکس گل اقدام کنیم؟

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفحه دسته بندی باکس گل، مدل های مختلف این محصولات را ملاحظه کنید و با توجه به مناسبت مراسم و مقدار هزینه ای که برای خرید باکس گل در نظر گرفته اید، از انواع این محصولات مدل مد نظرتان را انتخاب و سفارش بدهید. محصول مد نظر شما در ساعت و تاریخ انتخابی شما به آدرس مد نظرتان به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

آیا می شود قبل از ارسال محصول تصویر جعبه گل برایمان ارسال شود؟

شما مشتریان عزیز میتوانید با هماهنگی واحد فروش ما عکس محصول خود را از طریق نرم افزار whatsapp دریافت و مشاهده کنید.

آیا سفارش ما سالم به دستمان میرسد و پژمرده نمی شود؟

آیا سفارش ما سالم به دستمان میرسد و پژمرده نمی شود؟

در مورد سلامت و کیفیت محصول گلفروشی آنلاین ما به شما تضمین خواهد داد که سفارش شما مطابق با عکس داخل سایت آماده و ارسال خواهد شد.

هزینه ارسال جعبه گل چه قدر میشود؟

هزینه ارسال جعبه گل در شهر تهران رایگان میباشد؛ اما اگر بخواهید به شهر های اطراف تهران گل ارسال کنید هزینه ارسال شامل سفارش شما خواهد شد.

راهنمای سفارش جعبه گل

  • به صورت تلفنی سفارشات خود را ثبت نمایید.
  • می‌توانید با انتخاب هر محصول به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.
  • هزینه حمل و نقل ارسال گل در شهر تهران رایگان ( حداکثر ۴۵۰۰۰ تومان )می‌باشد.
  • قبل سفارش می‌توانید از مشاورین فروش گل مشاوره بگیرید.
  • شما میتوانید برای خرید گل در انواع گوناگون به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و سفارش گل مدنظر خود را دهید و عزیزان خود را با این کار سوپرایز کنید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن سفارش گل شما را ثبت و ارسال می نمایند.

برای سوپرایز کردن عزیزان خود همیشه باید نکاتی را رعایت کنید ، با توجه به روش های زیر شما میتوانید به بهترین وجه یک روز عالی را برای عزیزان خود رقم بزنید.

۵ روش کلیدی مهم برای سورپرایز کردن به وسیله باکس جعبه گل آماده

۵ روش کلیدی مهم برای سورپرایز کردن به وسیله باکس جعبه گل آماده

  • هرچند که اکثر افراد از غافلگیر شدن خوشحال می شوند ، اما بعضا نیز علاقه ای به سورپرایز شدن ندارند، به همین خاطر بهتر است ابتدا درمورد روحیات طرف مقابل آگاهی کافی داشته باشید، ممکن است در ان زمانی که شما تدارکات یک مهمانی را انجام داده اید شخص انرژی ای برای روبرو شدن با یک هیجان را نداشته باشد.
  • در انتخاب روش غافلگیری خلاقیت به خرج دهید و تا حد امکان از روش های کلیشه و تکراری استفاده نکنید ، با توجه به اینکه هر شخص به گونه ای متفاوت غافلگیر می شود. سورپرایز کردن میتواند بدون مهمان و یا جمعیت زیاد انجام شود .
  • از هر مناسبتی میتوان برای سورپرایز کردن استفاده کرد اما بهتر است مناسبت هایی انتخاب شود که برای فرد دارای ارزش بیشتری می باشد مانند سالگرد ازدواج و تولد.انتخاب گل کاملا به سلیقه شما و مناسبت بستگی دارد، شما میتوانید با توجه به مناسبت با خرید دسته گل یا یک باکس مخاطب خود را سوپرایز کنید.
  • یکی دیگر از مسائلی که در این رابطه حائز‌ اهمیت است ، یافتن مکانی مناسب برای غافلگیر کردن شخص است ، که این مورد بنا بر سلایق و نوع سورپرایز متفاوت خواهد بود ، به طور کافی شاپ میتواند مکان مناسبی باشد.
  • چنانچه برایتان گرفتن یک مراسم و حضور در کنار آن شخص و سورپرایز کردن حضوری مقدور نیست ، می توان با سفارش انلاین از گل فروشی آنلاین مخاطب خود را غافلگیر کنید .

با توجه به موارد ذکر شده انتخاب شما برای خرید گل و یا سفارش جعبه گل ارزان باز است و میتوانید در لیست محصولات زیر انواع جعبه گل در طراحی و سبک های متفاوت با قیمت های مناسب را انتخاب کنید و یا با مراجعه به صفحه خرید گل لیست بی شماری از طراحی های متفاوت را مشاهده فرمایید و یک روز فراموش نشدنی را برای عزیزان خود رقم زنید.

نگهداری از گل‌های زیبا در باکس گل چگونه است ؟

برای نگهداری طولانی مدت گل‌هایتان این نکات ساده را به یاد داشته باشید:

برای اینکه گل‌ها و شکوفه‌های درون باکس گل شما برای زمان بیشتری تازه بماند آنها را در یک اتاق نسبتا سرد و دور از تابش مستقیم نور و گرما قرار دهید.

با اضافه کردن یا پاشیدن کمی آب به گل‌ها و کمک به حفظ رطوبتشان به تازه ماندن بیشتر آنها کمک می‌کنید. این کار باعث می‌شود گل‌های شما ۲ تا ۳ روز بیشتر تازه بماند.

اگر گل‌ها را از درون باکس درمی‌آورید ساقه‌ی آنها را یک تا دو سانتی‌متر با چاقوی تیز یا قیچی باغبانی ببرید. گلدان تمیز را با آب ولرم پر کنید. برگ‌های اضافه را از ساقه‌ی گل‌ها بچینید و در نهایت گل‌ها را درون گلدان قرار دهید. این کار هم باعث تازه ماندن بیشتر گل‌هایتان خواهد شد.

قالب و جنس جعبه‌های باکس گل آماده چگونه است؟

قالب و جنس جعبه‌های باکس گل آماده چگونه است؟

انواع جعبه‌های گل، بصورت خوابیده، استوانه‌ای، قلبی، مکعبی، ذوزنقه‌ای، مستطیلی، تک گل ایستاده، پلکسی در دار، پلکسی گلاس (همراه با منافذی برای جایگاه شاخه‌های گل) و جعبه‌های صندوقچه‌ای در بازار موجود هستند.

البته جنس این جعبه‌ها می تواند از نوع چوبی، مقوای فشرده، پلکسی، اکریلیک، شیشه‌ای یا فلزی باشد. جعبه‌ها در اندازه‌های مختلف و برای انواع گل‌ها کاربرد دارند. باکس گل می‌تواند جلدهای چوبی، مقوای فشرده براق، چرمی، مخملی و یا سنتی داشته باشد.

 درون جعبه‌ها معمولا فلورا فوم (اسفنج مرطوبی که آب را درخود نگه می‌دارد و گل‌ها به راحتی آب مورد نیاز خود را از آن می‌گیرند) یا کپسول کوچک آبرسان برای آب‌دهی گل ها قرار داده می‌شود، بنابراین خیالتان از بابت طراوت آنها آسوده باشد.

تزئین گل‌ها در جعبه‌های مختلف آماده گل چگونه است ؟

خلاقیت و تازگی در گل‌آرایی و چیدمان گل تقریبا بی‌نهایت است. هرکس بنا بر سلیقه‌ی خود گل‌هایی را انتخاب می‌کند، جعبه‌ها در شکل و اندازه‌های مختلف وجود دارند و به همین خاطر هر باکس گل یک نمونه‌ی منحصر بفرد است. تزئینات مختلفی که شاید برای هر مراسمی هم متفاوت باشند. در ادامه‌ی این مطلب به تعدادی از این تزیین‌ها و گزینه‌های خرید باکس گل اشاره می‌کنیم.

خرید جعبه باکس گل رز آماده چگونه است ؟

گل رز را می‌توان پادشاه گل‌ها نامید. اصلا روایت داریم اگر رز نباشد هیچ داستان عاشقانه‌ای پا نمی‌گیرد! رزهای زیبا یکپارچه، تمام جعبه را در بر می‌گیرند و تا آخر داستان با جسارت همراه شما می‌مانند. حالا بسته به نوع سلیقه و مبلغی که برای خرید گل در نظر دارید، می توانید تعداد شاخه‌ها، رنگ و نوع گل رز و همینطور نوع باکس را انتخاب کنید؛ از باکس گل میلیونی گرفته تا باکس گل ارزان!

خرید باکس جعبه گل حروف آماده چگونه است ؟

خرید این سبک باکس گل، پیشنهادی خوب برای متمایز بودن است. سلیقه به خرج دهید؛ اگر مطمئن هستید که برای چه کسی گل می‌خواهید حرف اول اسمش را گل بزنید و برایش ببرید.

خرید باکس جعبه گل اعداد آماده چگونه است ؟

حتما توجه کردید برای بعضی افراد چقدر تاریخ‌های خاص مهم است. از تاریخ تولد گرفته تا تاریخ آشنایی و تاریخ نامزدی و تاریخ عروسی و غیره. فراموش کردن آنها هم گاهی می‌تواند دردسر ساز باشد! با خرید باکس گل اعداد برای جشن تولد یا سالگرد عروسی و ازدواج به همسر خود ثابت کنید خیلی هم فراموش‌کار نیستید. ایده‌ی باکس گل اعداد ایده‌ای ناب و جذاب است و بهتر است از آن غافل نشوید.

خرید باکس جعبه گل خواستگاری آماده چگونه است ؟

روز خواستگاری روزی مهم برای افراد است. چه این خواستگاری به صورت سنتی باشد و یا مدرن فرقی نمی‌کند. در هر صورت تا همیشه در یاد و خاطره‌ها خواهد ماند و چه بهتر که این خاطره با باکس گلی زیبا، به بهترین شکل ممکن در یادتان بماند. ترکیبی از انواع گل‌های گرم و خوش‌بو می‌تواند شب خوبی را در خاطراتتان بسازد. سعی کنید از گل‌هایی که عطر نافذی دارند مثل گل مریم استفاده کنید تا هر بار با استشمام عطر آنها خاطره‌ی شب خواستگاری برایتان تداعی شود.

خرید باکس جعبه گل و شکلات آماده چگونه است ؟

حرف از گل و شکلات که می‌شود مطمئنا همگی یاد روز عشق یا ولنتاین می‌افتیم. جعبه‌ای از گل‌های ولنتاین زیبا به همراه تلفیقی از شکلات‌های خوشمزه ایرانی و خارجی با روکش‌های عجیب و غریب و دوست‌داشتنی، ترکیب خوبی می‌شود. برای هر مناسبتی که دوست دارید یا حتی بدون مناسبت می‌توانید باکس گل و شکلات سفارش بدهید. از دیدن گل‌ها لذت ببرید و کامتان را با شکلات شیرین کنید!

خرید باکس جعبه گل رز جاودان یا گل دیو و دلبر آماده چگونه است ؟

هر کاری با عشق شدنی است. این نماد عشق را با ترفندی شگرف جاودانه ساختند. رزهای قوی و درشت به روش خاصی مومیایی شده و درون همان شیشه‌ای که در کارتون دیو و دلبر دیده‌ایم، قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید هدیه‌ای خاص به کسی بدهید بی‌شک گل رز جاودان یک انتخاب عالی است. این گل در انواع طرح و مدل‌های باکس شیشه‌ای وجود دارد و اگر از محفظه‌ی آن خارج نشود، بدون نیاز به آب و نور تا مدتی طولانی (حدود ۱ تا ۳ سال) تازه و سالم خواهد ماند.

باکس گل رز جاودان در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع، هدیه‌ای بی‌رقیب برای روز ولنتاین یا هر موقعیت دیگر است و می‌تواند نمادی از جاودانه بودن عشق و احساس شما باشد.

خرید باکس جعبه گل سوپرایزی آماده چگونه است ؟

جعبه‌هایی که برای سورپرایز استفاده می‌شوند از طراحی خاصی برخودار هستند. باکس گل سورپرایز دارای جایگاه خاصی برای قرار دادن گل است و یک بخش نیز برای قرار دادن هدیه‌ای خاص طراحی شده است. بعضی از این باکس‌ها یک کشو در قسمت جلویی دارند و یا به صورت دو طبقه هستند. باکس گل سورپرایز می‌تواند برای شگفت‌زده کردن عزیزتان در یک روز خاص انتخاب فوق‌العاده‌ای باشد.

قیمت باکس جعبه گل آماده چگونه است ؟

قیمت باکس جعبه گل آماده چگونه است ؟

انواع باکس گل در اندازه‌ها و طرح‌های متفاوت وجود دارد که می‌توانید بنا بر سلیقه و بودجه‌ی خود سفارش دهید. موارد مختلفی بر قیمت باکس گل موثر است؛ نوع گل‌های انتخابی، جنس جعبه و باکسی که انتخاب می‌کنید و البته نوع تزئینات آن، بر قیمت تمام شده‌ی باکس گل شما تاثیر می‌گذارد. گل‌های مختلف از انواع رز، میخک، گل داوودی، گل رز هلندی و غیره قیمت‌های متفاوتی دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.