خرید خمیر دندان

0

در هنگام خرید خمیر دندان باید به عوامل زیادی توجه داشت؛ چرا که دندان های ما بسیار حساس هستند و با کمی بی توجهی ممکن است پوسیده و خراب شوند. بعضی از خمیر دندان ها فقط برای مقابله با یک مشکل یا جند وضعیت خاص طراحی شده اند و ممکن است برای همه ی مردم مناسب نباشد. بهتر است قبل از خرید، با انواع خمیر های ساخته شده برای دندان آشنا شوید.

مشاهده قیمت و خرید

انواع خمیر دندان

انواع خمیر دندان

کودکان نیاز به خمیر دندان متفاوتی نسبت به بزرگسالان دارند. برخی از خمیر های موجود برای کودکان فاقد فلوراید هستند و برای بلعیدن ایمن هستند و مشکلی را برای کودک ایجاد نمی کنند. این نوع خمیر با طعم های مختلفی در بازار وجود دارد.

خمیر دندان هایی که خاصیت سفید کنندگی دارند؛ اغلب حاوی مقداری کمی از مواد ساینده و خشن هستند که باعث سفیدی دندان های شما خواهد شد. البته برخی از دندان پزشکان معتقدند که استفاده ی طولانی مدت از این نوع مواد می تواند باعث فرسایش مینای دندان و حتی زردی آن شود. همچنین بعضی از افراد مثل افرادی که مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر هستند؛ بهتر است از این نوع خمیر دندان استفاده نکنند. البته برخی از خمیر های ساخته شده که حاوی پراکسید هیدروژن یا پراکسید کلسیم می توانند بدون عمل سایشی باعث سفیدی دندان ها شوند.

اگر شما جزو افرادی هستید که دندان های حساسی دارید و با خوردن غذا های سرد دندان هایتان درد می گیرد؛ باید از خمیر دندانی استفاده کنید که مخصوص دندان های شما تولید شده باشد. برای دندان های حساس به خمیر های تولید شده کلرید استرانسیم اضافه می کنند که با مسدود کردن و عایق بندی منافذ موجود در ریشه ی دندان های شما، حساسیت به غذا را کاهش می دهد.

نوع دیگر از خمیر های تولید شده برای دندان ها، خمیر دندان طبیعی است که به جای استفاده از فلوئور از موادی مثل نعناع، آلوئه ورا، مرم و … استفاده می شود و این محصول برای کسانی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند انتخاب مناسبی می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.