خرید تصفیه کننده آب

0

وقتی نوبت به مراقبت از سلامتی خانواده می رسد باید هنگام خرید خیلی دقت به خرج دهید. یکی از وسایل مهم برای هر خانه ای دستگاه تصفیه کننده آب است. انتخاب دستگاه تصفیه کننده آب به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، بستگی دارد. شما باید قبل از تصمیم گیری تکنولوژی های جدید برا بررسی کنید؛ تا دستگاه تصفیه آب متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید دستگاه تصفیه کننده آب

نکاتی برای خرید دستگاه تصفیه کننده آب

کیفیت آب : همانطور که در بالا اشاره کردیم کیفیت آب را باید قبل از خرید بررسی کنید. اگر آب شما دارای سطح سختی و شوری بالایی است بهتر است از دستگاه های تصفیه آب RO که با اسمز معکوس کار می کنند؛ استفاده کنید. دستگاه هایی با فناوری RO غشای نیمه نفوذپذیر دارند و به از بین بردن فلزات و ناخالصی ها کمک می کند. دستگاه های تصفیه آب UF برای مناطقی که آب سختی بالایی ندارد به از بین بردن گرد و غبار و باکتری کمک کند. همچنین مقرون به صرفه است و انرژی زیادی مصرف نمی کند. دستگاه های تصفیه آب ماورا بنفش (UV)   از یک لامپ با قدرت بالا برای ضد عفونی کردن و تصفیه استفاده می کنند. یکی از معایب این دستگاه این است که مثل تصفیه آب RO نمی تواند ناخالصی های محلول در آب را از بین ببرد. دستگاه های تصفیه کننده آب که با کربن فعال کار می کنند، بسیار برای دفع سموم آفات و علف کش ها مناسب اند و می توانند بدون برق هم کار کنند. با حذف مواد شیمیایی طعم آب را بهتر می کند و بوی بد آن را از بین می برد.

گنجایش : در نظر گرفتن ظرفیت ذخیره سازی تصفیه کننده آب یکی از مسائل مهم است. اگر در منطقه ای هستید که برق شما مرتبا قطع می شود که به دستگاهی با ظرفیت ذخیره سازی بالا نیاز دارید که به مشکل بر نخورید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.