راهنمای خرید درب بازکن تصویری

0

در دنیای امروز که دیگر اکثر خانه‌ها به شکل آپارتمان شده است؛ نیاز به آیفون (درب بازکن) بیشتر از قبل حس می‌شود و به علت پیشرفت علم و امنیت بالاتر اکثر مردم ترجیح می‌دهند که از آیفون‌های تصویری استفاده کنند. خرید آیفون تصویری کار ساده‌ای نیست و ما این جا هستیم تا به شما کمک کنیم. در این بخش قصد داریم شما را با نکات مهم برای خرید یک درب بازکن تصویری خوب آشنا کنیم و پس از آن به سراغ بررسی قیمت این کالا در بازار برویم.

مشاهده قیمت و خرید

خرید در بازکن تصویری

خرید در بازکن تصویری

نکات مهمی که در خرید یک در بازکن تصویری خوب باید رعایت کنید عبارتند از:

۱) نکته اول ابعاد مانیتور است. من به شخصه به مانیتور بزرگ علاقه دارم ولی خب این مورد کاملا سلیقه‌ای است. در عین حال هرچه مانیتور بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. اکثر مانیتورهای دربازکن‌های بازار در ابعاد ۳.۵ و ۴.۳ و ۷ و ۱۰ اینچ هستند.

۲) لمسی یا غیر لمسی بودن آیفون تصویری مورد مهم بعدی است. با پیشرفت علم و کاربرد راحت‌تر، خیلی از درب بازکن‌های تصویری به صورت لمسی هستند. با این حال در این مورد نیز انتخاب با شماست ولی خب قطعا موارد لمسی لوکس‌تر و زیباتر هستند.

۳) قابلیت انتقال زنگ که کاربرد بالایی مخصوصا در خانه‌های دوبلکس یا تریبکس دارد. این آپشن باعث می‌شود زنگ یک طبقه یا خانه را کامل به طبقه‌ای یا خانه‌ای دیگر انتقال دهید. برای مثال شما به مسافرت می‌روید و زنگ واحد خود را به واحد همسایه خود انتقال می‌دهید و درخواست می‌کنید که آن‌ها به زنگ‌های منزل شما پاسخ دهند.

۴) گارانتی و خدمات پس از فروش در مورد درب بازکن تصویری بسیار مهم هستند. پس حتما از برندی خرید کنید که در هر دو مورد ذکر شده خوب باشد.

۵) درب بازکن تصویری هم برند ایرانی دارد و هم برند خارجی و این کامل به شما و معیارهای خرید شما ربط دارد که از کدام یک خرید کنید. به نظر من در ابتدا موارد مورد نیاز را یادداشت کنید و پس از آن به سراغ بررسی درب بازکن مورد نظر در هر برندی بروید.

۶) موردی که خیلی از افراد به آن دقت نمی‌کنند؛ کیفیت تصویر درب بازکن است. سعی کنید درب بازکنی را خریداری نمایید که کیفیت تصویر خوبی داشته باشد.

مشاهده قیمت و خرید

قیمت انواع درب بازکن تصویری در بازار

در بخش قبل توانستیم با هم نکات مهم در مورد خرید درب بازکن تصویری را بررسی کنیم و حال نوبتی هم که باشد، نوبت به بررسی قیمت این کالا در بازار رسیده است.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها و اطلاعات به دست آمده در این قسمت از یک سایت کاملا معتبر و رسمی هستند؛ اما خب به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است زمانی که شما اقدام به خرید می‌نمایید قیمت‌ها کمی اختلاف داشته باشند و خب امیدواریم در آن زمان از قیمت‌های زیر ارزان‌تر باشند.

 

ارزان‌ترین آیفون تصویری بازار از برند آلدو است. مناسب برای یک واحد است. قابلیت دید در شب دارد. دارای دوربین سونی ژاپن است. تا دمای منفی سی درجه سانتی گراد نیز کار می‌کند! دارای دو اسپیکر ضد آب است. قابلیت نصب برای خانه‌های ویلایی را دارد. قیمت این درب بازکن تصویری هفصتد هزار تومان است.

 

پرفروش‌ترین آیفون تصویری بازار از برند آلدو است. هم دارای گوشی و هم پنل است و یک محصول کامل است و به هیچ چیز دیگری نیاز ندارد. سایز صفحه نمایش آن ۴.۳ اینچ است. مناسب برای یک واحد است. دوربین آن ساخت ژاپن است. دارای دوربین  دید در شب قوی است. قابلیت ضبط تصاویر را ندارد. قیمت این محصول یک میلون و هشتصد و شصت هزار تومان است.

 

گران‌ترین آیفون تصویری بازار از برند سوزوکی است. دارای هشت عدد گوشی هفت اینچی حافظه‌دار است. همچنین دارای یک پنل است. قابلیت ضبط تصاویر را نیز دارد. قابلیت اتصال به دو پنل را دارد. درای یک عدد ترانس است. قیمت این پکیج هشت گوشی‌ و یک پنل، پانزده میلیون و ششصد هزار تومان است.

 

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.