راهنمای خرید دستگاه تست قند خون

0

اگر به دیابت مبتلا هستید و نیاز به خرید دستگاه پزشکی برای اندازه گیری مقدار قند (گلوکز) خون خود دارید، ما به شما خرید دستگاه تست قند خون را پیشنهاد می‌کنیم. ورزش، غذا، داروها، استرس و سایر عوامل بر میزان گلوکز خون شما تأثیر می گذارند. با ردیابی نوسانات سطح گلوکز خون و استفاده از دستگاه اندازه گیری گلوکز خون می توانید، دیابت را بهتر کنترل کنید.

انواع مختلفی از دستگاه تست قند خون در دسترس است، از مدل های بسیار ابتدایی گرفته تا دستگاه های پیشرفته با ویژگی ها و گزینه های متعدد…

انواع دستگاه تست قند خون

انتخاب دستگاه تست قند خون مناسب

انتخاب دستگاه تست قند خون مناسب

راهنمای دفترچه : هنگام انتخاب دستگاه اندازه گیری گلوکز خون به راهنمای موجود در دفترچه راهنما دقت ویژه ای داشته باشید. ابتدا یک نوار یا تیغه مخصوص دستگاه تست قند خون را در دستگاه قرار دهید. سپس نوک انگشت تمیز تان را با سوزن مخصوص دستگاه فشار می دهید تا یک قطره خون از دستتان بیاید. با دقت خون را به قسمت نوار آزمایش منتقل کرده و منتظر بمانید تا قند خون در صفحه نمایش ظاهر شود. در ضمن بسیاری از تولید کنندگان  شماره های مشاوره رایگانی دارند که می توانید با آنها تماس بگیرید.

پوشش بیمه : با سازمان ارائه دهنده بیمه درمانی خود مشورت کنید. برخی از شرکت های بیمه ای، پوشش خود را تنها به مدل های خاص یا تعداد نوارهای آزمایش محدود می کنند.

هزینه : قیمت دستگاه های اندازه گیری قند خون با یکدیگر متفاوت است. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تیغه های دستگاه هم بعد از استفاده باید دور انداخته شوند و بعد از مدتی نیاز است تا نوار یا تیغه های جدیدی را خریداری کنید.

سهولت استفاده و نگهداری : استفاده از بعضی دستگاه های تست قند خون نسبت به دیگری آسان تر است.

اگر هزینه ها، ویژگی ها و سایر ملاحظات را بررسی کرده اید و هنوز مطمئن نیستید که کدام دستگاه تست قند خون را بخرید، از پزشک یا راهنمای دیابت خود مشورت بگیرید.

قیمت و خرید دستگاه تست قند خون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.