راهنمای خرید کرم دور چشم

0

با افزایش سن، پوست بدن چربی و غدد عرق را از دست داده و خشک می شود. در حقیقت از بین رفتن کلاژن و الاستین منجر به ایجاد چین و چروک صورت و دور چشم می شود. همچنین با نازک شدن پوست اطراف چشم، رگ های خونی مایل به آبی تیره بیشتر نمایان می شوند. به همین دلیل است که حلقه های تیره ای رنگ دور چشم  با افزایش سن تشدید می یابند. البته گاهی اوقات برای درمان، سن شما مهم نیست و می توانید با شروع درمان در زمان مناسب، از پیری دور چشم جلوگیری کنید. با خرید لوازم آرایشی و زیبایی مانند کرم دور چشم، می توان چربی های از دست رفته احیا و رنگ پوست را به شکل اولیه خود برگرداند.

مشاهده انواع کرم دور چشم

ترکیبات کرم دور چشم

ترکیبات کرم دور چشم

  • آنتی اکسیدان ها: آنتی اکسیدان ها از پوست شما در برابر آسیب سلول محافظت می کنند. آنها می توانند پوست شما را روشن کنند و از آسیب رسیدن به پوست اطراف چشم جلوگیری کنند. در هنگام خرید کرم دور چشم، بدنبال موادی مانند ویتامین C، ویتامین E و اسید فرولیک، بر روی جعبه باشید.
  • اسید هیالورونیک یا سرامیدها: این مواد با به دام انداختن آب، پوست شما را مرطوب می کنند.
  • رتینول: این ماده باعث تحریک کلاژن سازی و جلوگیری از ایجاد خطوط ریز بر روی پوست و چین و چروک می شود.
  • پپتیدها: برای پر شدن کیسه های زیر چشم، به دنبال پپتیدها باشید. این مواد کلاژن و الاستین پوست را افزایش می دهد.
  • نیاسینامید یا اسید کوچیک: این مواد می توانند به روشن شدن حلقه های زیر چشم کمک کنند. آنها با کاهش سرعت سلول های تولید کننده رنگدانه، پوست شما را روشن می کنند. دقت کنید که اگر تیرگی زیر چشم شما به این دلیل است که شما خیلی زیاد بیدار هستید؛ کرم دور چشم را فراموش کرده و به جای آن کمی بخوابید.

در نهایت باید بگوییم که برای حصول بهترین نتیجه، کرم دور چشم را به طور مداوم و طولانی مدت استفاده کنید. در ضمن معمولاً حدود سه الی چهار ماه طول می کشد تا اثرات استفاده از دارو را بر روی پوست خود ببینید.

مشاهده انواع کرم دور چشم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.