راهنمای خرید دستگاه دی وی آر DVR

0

دستگاه دی وی آر در واقع دستگاهی است که تصاویر را از دوربین‌های مداربسته دریافت می‌کند و به شکلی در می‌آورد که بتواند آن را در هارد ذخیره کند. همچنین در مدل‌هایی از این دستگاه، این قابلیت وجود دارد که در بستر اینترنت به راحتی به تصاویر دسترسی داشته باشید. در این بخش قصد ما این است که شما را در خرید یک دستگاه دی وی آر خوب از صفر تا صد همراهی کنیم و پس از آن قیمت این دستگاه را در بازار تا حد ممکن زیر ذره‌بین قرار دهیم.

ضبط تصاویر دوربین‌های مداربسته خیلی مهم است؛ زیرا در برخی موارد پیش می‌آید که نیاز است برای مثال دوربین‌های مداربسته را در فلان ساعت در روز قبل چک کرد و این که این تصاویر ضبط شده‌ باشند امری بسیار مهم است. دستگاه دی وی آر معمولا بر اساس کیفیت ضبط و تعداد ورودی‌های تصویر به مدل‌های چهار کانال، هشت کانال، شانزده کانال، سی و دو کانال تقسیم می‌شود.

مشاهده قیمت و خرید

خرید دستگاه دی وی آر

راهنمای خرید دستگاه دی وی آر DVR

نکات بسیار مهمی در خرید دستگاه دی وی آر وجود دارد که با هم آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. این نکات عبارتند از:

۱) نکته اول که بسیار مهم است این است که ما تمام نکات مهم در مورد خرید این دستگاه را به شما خواهیم گفت؛ با این حال سعی کنید قبل از خرید با یک کارشناس خبره در مورد این کار مشورت کنید.

۲) برند این دستگاه‌ها از مهم‌ترین موارد تاثیرگذار در قیمت آن‌ها است. طبیعتا برندهای معروف‌تر هم امکانات بهتری در اختیار شما خواهند گذاشت و هم اینکه قطعا قیمت بالاتری دارند؛ اما خب کیفیت بالای آن‌ها را نیز دست کم نگیرید.

۳) این که دستگاه شما چند کانال باشد نیز بسیار مهم است. در ابتدا این را بگویم که کمی به آینده فکر کنید. ممکن است که در آینده بخواهید چند دوربین دیگر اضافه کنید. پس سعی کنید دستگاهی با تعداد کانال مناسب و کمی بالاتر از نیاز فعلی خود، خریداری کنید.

۴) امروزه کیفیت ضبط  این دستگاه‌ها فرق دارد و از اچ دی تا الترا اچ دی، کیفیت ضبط آن‌ها متغیر خواهد بود. پس حتما به این مورد نیز توجه کنید.

۵) کیفیت ساخت این نوع از دستگاه‌ها بسیار بسیار مهم است. تعدادی از دستگاه‌های بی‌کیفیت حتی در امر ضبط تصویر نیز در برخی اوقات با مشکل برخورد می‌کنند و در اصل این فقط پول شما است که هدر رفته است.

۶) سعی کنید دستگاه  را از برندی خریداری کنید که هم خود برند، برندی اثبات شده باشد و هم این که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش خوب باشد.

مشاهده قیمت و خرید

قیمت انواع دستگاه دی وی آر در بازار

در بخش قبلی توانستیم شما را با زیر و بم خرید یک دستگاه دی وی آر آشنا کنیم. حال نوبتی هم که باشد، نوبت به بررسی قیمت این کالا در بازار رسیده است.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها و اطلاعات به دست آمده در این قسمت از یک سایت کاملا معتبر و رسمی هستند؛ اما خب به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است زمانی که شما اقدام به خرید می‌نمایید قیمت‌ها کمی اختلاف داشته باشند و خب امیدواریم در آن زمان از قیمت‌های زیر ارزان‌تر باشند.

ارزان‌ترین دستگاه دی وی آر در بازار از برند خاصی نیست. یک کیلوگرم وزن دارد. وضوح ویدیوهای ضبط شده ۱۰۸۰ است.  دارای چهار ورودی و خروجی ویدیو است. دارای چهار ورودی و خروجی صدا است. سیستم عامل نصب شده روی آن لینوکس است و همچنین با سیستم‌ عامل‌های دیگر نیز سازگاز است. قیمت این دستگاه یک میلیون تومان است.

دستگاه ارزان بعدی از برند هایلوک است. دارای یک خروجی صدا است. چهار کاناله است. وضوح ویدیوهای ضبط شده آن ۱۰۸۰ و ۷۲۰ است. دوربین‌های قابل پشتیبانی آن تا دو مگاپیکسل است. قیمت این کالا نیز یک میلیون تومان است.

پرفروش‌ترین دستگاه دی وی آر در بازار از برند داهوا است. از ۱۲۸ کاربر پشتیبانی می‌کند. از هارد یک تا ده ترابایتی پشتیبانی می‌کند. قیمت این کالا دو میلیون و ششصد هزار تومان است.

دستگاه پرفروش بعدی از برند هایلوک است. هشت کاناله است. تا دو مگاپیکسل دوربین را پشتیبانی می‌کند. دارای یک درگاه هارد دیسک است. قیمت این کالا یک میلیون و هشتصد هزار تومان است.

گران‌ترین دستگاه دی وی آر در بازار از برند هایک ویژن است. ظاهر بسیار لوکسی دارد. ۱۶ کاناله است. دارای دو درگاه اتصال هارد دیسک است. همچنین تا ۱۶ ترابایت ظرفیت را پشتیبانی می‌کند. قیمت این دستگاه دوازده میلیون و دویست هزار تومان است!!!

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.