خرید روغن ماساژ بدن

0

ماساژ تراپی یکی از متدهای قدیم ریلکسیشن و درمانی است که در سال های اخیر در کشورمان رواج زیادی یافته است. یکی از الزامات ماساژ تراپی، تهیه روغن ماساژ بدن است. روغن ها به چرب شدن پوست کمک می کنند و به دست ها کمک می کنند تا آزادانه روی بدن بلغزند. همچنین روغن ها به بدن جذب می شوند و باعث لطافت بیشتر پوست یا عضله می شوند. روغنهای ماساژ بدن، معمولاً با روغنهای اساسی تزریق آروماتراپی معطر می شوند که به ایجاد روحیه آرامش بخش کمک می کند. توجه داشته باشید که روغن های سنگین برای ماساژهای با اصطکاک کم و ماساژهای آرامش بخش بهترین عملکرد را دارند. در عوض روغن های سبک برای ماساژ سنگین تر مانند ورزش و بافت های عمیق بهتر کار خواهند کرد. همیشه بعد از استفاده از روغن های سنگین، دوش بگیرید و اگر حساسیت پوستی دارید، مطمئن شوید که روغن هایی با برچسب ضد آلرژی انتخاب کرده اید.

مشاهده قیمت و خرید

انواع روغن ماساژ بدن

انواع روغن ماساژ بدن

  • روغن ماساژ قابل پخش در آب. روغن های قابل پخش در آب از محبوبیت بالایی برخوردار هستند زیرا نه تنها عمر حوله ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند بلکه احتمال آتش گرفتن حوله ها در خشک کن را نیز کاهش می دهند. مواد به کار رفته در این روغن ها عبارتند از: روغن آفتابگردان ، روغن سبوس برنج ، گلیسیریدهای نارگیل – از روغن نارگیل ، پلی سوربات ۸۵ و ویتامین E (فاقد روغن مغز است)
  • روغن ماساژ بدن بادام شیرین. روغن بادام شیرین یکی از محبوب ترین روغن های ماساژ، در بین ماساژ درمانی ها است. روغن بادام شیرین استخراج شده از رنگ بادام زرد کم رنگ است. چربی این روغن به شما اجازه می دهد تا دست به راحتی روی پوست سر بخورد. روغن بادام شیرین نسبتاً سریع جذب می شود، اما نه آنقدر سریع و باید مرتباً آن را استفاده کنید. روغن بادام شیرین ضد حساسیت است و معمولاً باعث تحریک پوست نمی شود.
  • روغن هسته زردآلو.از نظر بافت و رنگ مشابه روغن بادام است، اما قیمت آن کمی بیشتر است. سرشار از ویتامین E است و ماندگاری بیشتری نسبت به روغن معمولی دارد. این روغن، کاملا مغذی و منبع مفیدی از ویتامین A و اسیدهای چرب ضروری است.
  • روغن نارگیل. اگرچه ممکن است شما روغن نارگیل را به عنوان یک روغن جامد سفید بشناسید؛ اما وقتی روغن نارگیل گرم می شود؛ یک روغن مایع سبک و کم چرب است. در روغن نارگیل تکه تکه شده فقط بخشی از روغن را در خود دارد. تری گلیسیریدهای با زنجیره بلند حذف شده اند و فقط تری گلیسیریدهای با زنجیره متوسط ​​باقی مانده اند.
  • روغن ماساژ بدن جوجوبا. جوجوبا در واقع مومی است که از دانه گیاه جوجوبا استخراج می شود. جوجوبا گزینه مناسبی برای اکثر افراد مستعد ابتلا به آکنه است. ماندگاری جوجوبا بسیار طولانی است و بنابراین اگر به طور منظم از آن استفاده نکنید انتخاب خوبی است. این ماده بسیار خوب جذب می شود و همین امر باعث می شود این روغن ماساژ بدن، برای آروماتراپی گزینه خوبی باشد.

مشاهده قیمت و خرید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.