خرید روغن بدن

0

چگونه روغن مناسب پوست خود را انتخاب کنیم (و از چه روغن هایی استفاده می کنم)؟ اگر جزء کسانی هستید که دوست دارید خودتان عمل مراقبت از پوست را در خانه انجام دهید، پس احتمالاً از خود پرسیده اید که از چه روغن (های) و در چه زمانی باید استفاده کنید. در ادامه به معرفی تعدادی روغن بدن، پرداخته ایم:

  • روغن کنجد : برای پوست های چرب مستعد آکنه
  • روغن هسته انگور : برای پوست های چرب و مستعد آکنه که به راحتی جذب می شود وهیچ مانده چربی ندارد.
  • روغن هسته گل محمدی : برای پوستهای چرب / ترکیبی / طبیعی. برای کاهش بیش از حد رنگدانه عالی است.
  • روغن جوجوبا : برای هر نوع پوستی مناسب است!
  • روغن آفتابگردان : برای پوست های خشک و مستعد آکنه
  • روغن بادام شیرین : برای انواع پوست مناسب است.

مشاهده قیمت و خرید

تجربیات استفاده از انواع روغن بدن

تجربیات استفاده از انواع روغن بدن

من پوستی خشک و مستعد آکنه دارم. برای تهیه یک روغن بدن خانگی، مخلوطی از روغن جوجوبا، روغن هسته گل محمدی و روغن هسته انار درست می کنم . روغن دانه انار خیلی غلیظ است که به تنهایی نمی توان از آن استفاده کرد، اما من بنا به علاقه شخصی آن را به مرطوب کننده هایم اضافه می کنم! این روغن بدن، خاصیت ضد پیری شگفت انگیزی دارد و به تجمع پوست کمک می کند.

به علاوه از روغن جوجوبا برای پاکسازی روغن (به جای پاک کننده های شدید کف) و مرطوب کردن کف پا ها که اغلب خشک هستند؛ استفاده کردم!

از روغن نارگیل هم بر روی موهایم به عنوان ماسک، با استفاده از غلطک های روغن مخصوص استفاده می کنم (شخصا از روغن نارگیل تکه تکه شده، برای اثر بخشی بیشتر استفاده می کنم).

روغن کرچک (با ریزترین روغن اسانس اسطوخودوس)را هر شب روی مژه هایم قرار می دهم. البته برای استفاده از این روغن، روش خاصی مورد نیاز است و باید دستورالعمل های خاصی را دنبال کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.