خرید سبزی خرد کن

0

در بیشتر خانه های ایرانی سبزی های خرد شده با حجم تقریبا بالا موجود می باشد و دلیل آن پختن غذاهای خوشمزه ایرانی از جمله قرمه سبزی ، انواع سوپ  و انواع آش به آن نیاز داریم. به همین منظور خرید یک سبزی خرد کن مناسب میتواند به ما کمک شایانی کند.

مشاهده قیمت و خرید

چرا باید سبزی خرد کن بخریم؟

خرد کردن سبزی با دست  و چاغو خطرات زیادی داد ، وقت گیر و خسته کننده است.

برای خرید سبزی خرد کن به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید سبزی خرد کن به چه نکاتی توجه کنیم؟

قدرت موتور: سبزی خرد کن با برق کار میکند و چرخش تیغه های آن به قدرت موتور بستگی دارد. همچنین اندازه و ظرفیت دستگاه نیز با قدرت موتور رابطه مستقیم دارد. معمولا دور موتور سبزی خرد کن های خانگی ۱۴۰۰ دور در دقیقه است.
فن موتور: اگر شما از سبزی خرد کن زیاد کار بکشید موتور آن داغ میشود به همین منظور در بعضی از مدل های این دستگاه فن در پایین دستگاه تعبیه شده است که سبب خنک شدن دستگاه میشود.
ظرفیت دستگاه: شما با توجه به نیازتان باید تعیین کنید که دستگاه را با چه ظرفیتی خریداری کنید. معمولا سبزی خورد کن های خانگی کوچک ۱ تا ۲ کیلوگرم و بزرگ ۳ تا ۴ کیلوگرم ظرفیت دارند.
ابعاد دستگاه نیز مهم است.
جنس تیغه ها: جنس تیغه های دستگاه فلز، فولاد، استیل و فولاد ضد زنگ می باشد ولی بهتر است از جنس فولاد ضد زنگ استفاده کنید.
داشتن قابلیت تنظیم درشتی یا ریزی سبزی خرد شده نیز از دیگر ویژگی ها است.
لوازم جانبی: معمولا بیشتر مدل ها دارای کاردک یا کفگیر می باشند ولی بعضی از مدل ها سنگ برای تیز کردن تیغه ها ، سوهان یا اسفنج برای تمیز کردن دستگاه نیز است.
همچنین به سروصدا و لرزش، قیمت و طریقه ی تمیز کردن دستگاه با توجه به جنس بدنه و تیغه های آن نیز توجه کنید.

قیمت سبزی خرد کن چقدر است ؟

در آخر چون سبزی خرد شده در بیشتر خانه ها موجود می باشد نشان میدهد خرید یک سبزی خرد کن مناسب خالی از لطف نیست. قیمت سبزی خرد کن ها معمولا حدودا بین ۴۰۰ هزار تومان تا حدودا ۸ میلیون تومان می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.