خرید سنگ پا

0

اولین سنگ پا از ماگمای سرد شده ی سنگ های آتشفشانی ساخته شد. این وسیله مورد توجه قرار گرفت و استفاده از آن هم در طی زمان افزایش یافت. در دنیای امروزی علاوه بر استفاده از سنگ های قدیمی از سنگ پا برقی هم استفاده می شود. در ادامه به بررسی فواید سنگ مخصوص پا و انواع آن می پردازیم.

مشاهده قیمت و خرید

فواید سنگ پا

فواید سنگ پا

سنگ پا برای شما فواید زیادی دارد.  از بین بردن جوش های سر سیاه، رفع ترک خوردگی پا، نرم کردن پوست، از بین بردن مو های زائد و ده ها موارد دیگر از فواید استفاده از این سنگ است. همچنین در کار های صنعتی هم این سنگ کاربرد های گوناگونی دارد. البته در کار های صنعتی از سنگ مخصوص بدن استفاده نمی شود.

مشاهده قیمت و خرید

سنگ پا برقی

هنگام خرید سنگ پا برقی باید به سر غلتان وسیله توجه ویژه ایی داشته باشید. کیفیت و جنس قسمت غلتان این دستگاه باید قدرت و ایمنی لازم را داشته باشد تا هنگام استفاده از آن دچار آسیب نشوید. سر غلتان بعضی از سنگ پا های برقی را می توان عوض کرد و این برای کسانی که تصمیم دارند چند نفری از این وسیله استفاده کنند، بهتر است. سعی کنید با توجه به نوع پوستتان سنگ پا را خریداری کنید. به طور مثال اگر کف پای شما ضخیم است و به شدت پوست پوست می شود؛ بهتر است از وسیله ای که سر غلتانی با قدرت و سرعت زیاد دارد؛  استفاده کنید. بعضی از مدل ها دارای تنظیم سرعت هستند. هنگام استفاده از این وسیله باید بتوانید به نقاطی که برایتان سخت و مشکل است دسترسی داشته باشید و کار با آن سریع شما را خسته و آزرده نکند. سعی کنید مدلی را خریداری کنید که بتوانید به راحتی در هر جایی استفاده کنید. معمولا سنگ های برقی، باتری قابل شارژ دارند. توجه به این داشته باشید که دستگاه چند ساعت شارژ می تواند ذخیره کند و چقدر کارایی هنگام استفاده ی طولانی مدت دارد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.