خرید ژل ضدعفونی کننده دست

0

شستن دست ها در دنیایی که پر از ویروس و میکروب است اهمیت زیادی دارد؛ چرا که ما برای انجام دادن اغلب فعالیت هایمان از دست ها استفاده می کنیم و باید مرتب دست ها را تمیز و ضدعفونی کنیم. توجه نداشتن به این موضوع می تواند برای ما بسیار خطرناک و دردسر ساز باشد. به طوری که شاید مجبور شویم ماه های زیادی را به خاطر بی توجهی به شستن دست ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی سپری کنیم. یکی از گزینه های مناسب برای تمیز نگه داشتن دست ها ژل ضدعفونی کننده دست است. بعضی از ژل های دست را می توان با خود در طول روز به همراه داشت و از آن استفاده کرد.

مشاهده قیمت و خرید

ویژگی های ژل ضدعفونی کننده دست

ویژگی های ژل ضدعفونی کننده دست

اولین ویژگی مهم داشتن قدرت مناسب برای تمیز کردن دست از میکروب ها و آلودگی های ناشی از محیط است. ژل ضدعفونی کننده دست هر چه قدر بتواند سریع تر دست را ضدعفونی کند و برای مدت طولانی تر بر روی پوست ویژگی ضدعفونی کنندگی خود را حفظ کند مناسب تر خواهد بود.

داشتن عطر ملایم برای یک ژل ضدعفونی کننده دست بسیار مهم است. البته بوی ژل نباید به قدری باشد که موجب حساسیت و قرمزی پوست در استفاده های مکرر شود. بهتر است از ژل هایی استفاده کنید که بیشتر  از ترکیبات طبیعی و گیاهی مثل (آلوورا( ساخته شده باشد تا آسیبی به پوست وارد نشود.

در سال های اخیر ژل هایی ساخته شده اند که دارای الکل هستند.این ژل ها اثر آنتی میکروبیال  دارند و بدون نیاز به آب می توانند سریع تر از بقیه ی ژل ها باکتری های روی پوست را از بین ببرند. بعضی از ژل های  ضد عفونی کننده دست که از الکل استفاده نمی کنند یا درصد الکل بسیار کمی دارند ممکن است به جای از بین بردن میکروب ها، فقط رشد باکتری ها را متوقف کند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.