خرید فوتبال دستی

0

خرید فوتبال دستی برای آن دسته از خانواده هایی که پسر دارند، بسیار حیاتی می باشد. البته بازی ها جنسیت بندی ندارند ولی عموما پسران به این دسته از خرید اسباب بازی، پسران علاقه بیشتری را نشان می دهند.
هنگامی که تصمیم به خرید فوتبال دستی می گیرید، به عوامل مختلفی در آن باید توجه کنید. هر کدام از این عوامل به نحوی می توانند بر روی لذت و یا عدم آن بر روی بازی شما تاثیر بگذارند. به همین علت در ادامه قصد داریم تا شما را با نکاتی که باید به آن ها دقت داشته باشید، آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مشاهده انواع فوتبال دستی

راهنمای خرید فوتبال دستی؛ هر آنچه باید بدانید

راهنمای خرید فوتبال دستی؛ هر آنچه باید بدانید

فوتبال دستی از جمله بازی هایی می باشد که سن و سال نمی شناسد. چرا که می تواند دنیایی از هیجان را به افراد علاقه مند القا کند. از این رو اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، باید بدانید که به چه عواملی حواس خودتان را معطوف کنید. از این موارد مهم می توان به گزینه های زیر اشاره کرد که به بررسی جامع تر آن خواهیم پرداخت.

  • بدنه میز فوتبال دستی
  • جنس کف میز فوتبال دستی
  • فرم پای آدمک ها
  • جنس توپ فوتبال دستی
  • پایه فوتبال دستی

بدنه میز فوتبال دستی

یکی از موارد بسیار حائز اهمیت در راهنمای خرید فوتبال دستی، بدنه میز آن می باشد. قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید حتما به بدنه دقت آن توجه داشته باشید تا هیچگونه لقی در آن حس نشود. میز شما به هیچ عنوان نباید لق باشد؛ چرا که بر روی عملکرد شما تاثیر خود را می گذارد و می تواند مانع از دریبل زدن شما شود.

جنس کف میز فوتبال دستی

جنس کف میز از دیگر موارد حائز اهمیت است. به عنوان مثال کف نباید سخت و یا نرم باشد و چیزی باید بین این دو مورد باشد. چرا که کف سخت باعث خواهد شد تا توپ به صورت مداوم و در حین بازی سر بخورد و اگر نرم باشد نیز شاهد کندی در حرکت خواهید شد.

از این رو یکی از بهترین انتخاب هایی که در پیش روی شما قرار گرفته شده است، این است که جنس میز شما از ام دی اف و یا نئوپان خام باشد. این جنس باعث خواهد شد تا بتوانید راحت تر عملیات دریبل کردن را انجام دهید و سرعت بیشتری را نیز در شلیک کردن حس کنید.

قیمت فوتبال دستی

فرم پای آدمک ها؛ از دیگر موارد در راهنمای خرید فوتبال دستی

از دیگر مواردی که توانسته اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد، فرم پای آدمک ها می باشد. فرم پای آدمک ها باید استاندارد لازم را داشته باشند تا بتوانند راه را برای بازی تکنیکی شما باز کنند. به عنوان مثال در آدمک های قدیمی شاهد فرم هفت بودیم که همین موضوع باعث ارائه یک بازی ضعیف میشد. در حالی که در نمونه های امروزی پای آدمک با سطح زمین به صورت موازی است.

جنس توپ و پایه فوتبال دستی

یکی دیگر از مواردی که در راهنمای خرید فوتبال دستی بسیار حائز اهمیت می باشد، جنس توپ و پایه فوتبال دستی است. ایده آل ترین جنس توپ موردی است که نه سختی بسیاری داشته باشد و نه نرمی زیاد. باید حد واسط این دو مورد را به خود اختصاص داده باشد. همچنین در انتخاب فوتبال دستی به پایه آن نیز توجه کنید. سعی کنید گزینه ای را انتخاب نمایید که حالت تاشو داشته باشد. این کار باعث خواهد شد تا بتوانید به راحتی آن را عمل کنید و جای مناسب آن را نیز پیدا کنید.

خرید فوتبال دستی

در این مقاله به بررسی راهنمای خرید فوتبال دستی پرداخته شد. هر کدام از این موارد اهمیت بسیار زیادی را پیدا کرده اند و جا انداختن هر کدام از آن ها می تواند از لذت شما در هنگام بازی کاهش دهد. از این رو توجه بسیاری را به موارد ذکرشده داشته باشید.

خرید فوتبال دستی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.