خرید قرص کپسول Co2 آکواریوم

0

گیاهان آکواریوم نیز مانند گیاهان معمولی به دی اکسید کربن و مواد مغذی نیاز دارند به صورتی که اگر برای برخی گیاهان دی اکسید کربن مورد نیاز را فراهم نکنید امکان نگه داری آن ها فراهم نمیشود و گیاهان قوی تر نیز در صورت عدم دریافت کربن دی اکسید مورد نیاز امکان رشد و شاداب شدن نخواهند داشت. به همین منظور باید امکان دریافت دی اکسید کربن را برای آنها فراهم کنید.

مشاهده قیمت و خرید

به طور معمول با ۳ روش میتوان دی اکسید کربن گیاهان را فراهم کرد:

قرص دی اکسید کربن که برای آکواریوم های کوچک مناسب می باشد.

کپسول دی اکسید کربن قابل شارژ و غیر قابل شارژ که برای آکواریوم های بزرگ تر از ۱۰۰ لیتر استفاده میشود.

توجه داشته باشید که با قرص دی اکسید کربن علاوه بر فراهم کردن دی اکسید کربن مورد نیاز گیاه میتوانی مقدار پی اچ آب را تنظیم کنید.

طریقه ی استفاده قرص کپسول Co2 آکواریوم

طریقه ی استفاده قرص کپسول Co2 آکواریوم

قرص را ۱۵ دقیقه بعد از اینکه نور به داخل آکواریوم تابانده شد و هیچوقت در هنگام تاریکی یا شب قرص را در داخل آکوازیم نیندازید زیرا گیاهان در شب اکسیژن دریافت میکنند.

مشاهده قیمت و خرید

خرید قرص کپسول Co2 آکواریوم

توجه داشته باشید که به اندازه ی کافی از قرص استفاده کنید زیرا افزایش بیش از حد کربن دی اکسید به جانوران آبزی نیز صدمه میزند به همین منظور میتوانید از وسیله ای بنام کیت تست یا نشانگر کربن دی اکسید برای نشان دادن میزان کربن دی اکسید داخل اب استفاده کنید.

در آخر اگر میخواهید گیاهی شاداب داشته باشید و به موقع رشد و بزرگ شود با قرص یا کپسول کربن دی اکسید باید دی اکسید کربن مورد نیازشان را فراهم کنید.

قیمت خرید قرص کپسول Co2 آکواریوم چقدر است ؟ 

قرص کربن دی اکسید حدودا بین ۵ تا۸۰ ت و کپسول نیز تا یک ملیون و ۴۰۰  ت یافت میشود.

مشاهده قیمت و خرید

وجود گاز دی اکسید کربن برای ادامه حیاط گیاهان امری ضروری است و گیاهان دریایی از این کار مستثنی نیستند و به دی اکسید کربن نیاز دارند.
در آکواریوم های گیاهی برای ایجاد شرایط لازم برای شادابی و رشد گیاهان آبزی علاوه بر تامین نور مناسب ، شفافیت آب ، کنترل پارامتر های فیزیکی و شیمیایی آب به وجود دی اکسید کربن نیز باید اشاره کرد.
در این میان تامین دی اکسید کربن برای فتوسنتز و رشد گیاهان از اهمیت بالایی برخوردار هست بطوری که برای برخی از گیاهان بدون وجود دی اکسید کردن نگه داری آن ها میسر نمیشود.

میتوان به ۳ طریق دی اکسید کربن گیاهان آبزی آکواریوم را تامین کرد :

۱: قرص دی اکسید کربن
۲: کپسول های دی اکسید کربن غیر قابل شارژ
۳: کپسول های دی اکسید کربن قابل شارژ مجدد
برای آکواریوم های کوچک تر با قرص میشود نیاز گیاه را برطرف نمود ولی برای آکواریوم های بزرگ تر از ۱۰۰ لیتر باید از کپسول آن استفاده کرد.
شما میتوانید با قرص های کربن دی اکسید علاوه بر برطرف کردن نیاز گیاهتان مقدار پی اچ آب را نیز تثبیت کنید. توجه داشته باشید که با این قرص میتوان براحتی نیاز ها گیاهانتان را برطرف کرد و استفاده از قرص یک گزینه مناسب و اقتصادی برای تانک های پلنت کوچک و متوسط نیز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.