خرید فیلتر زیرشنی آکواریوم

0

همواره یکی از کارهای مهم برای نگه داری آکواریوم تصفیه آب داخل آب می باشد. ماهی ها و گیاهان بدون یک آب تصفیه شده مناسب نمیتوانند سالم باشند. تصفیه آب آکواریوم با وسیله های گوناگون انجام میشود که یکی از این وسایل فیلتر زیر شنی میباشد.

مشاهده قیمت و خرید

فیلتر زیر شنی چیست و چه فوایدی دارد؟

فیلتر زیر شنی چیست و چه فوایدی دارد؟

این دستگاه نه تنها باعث تصفیه آب میشود بلکه باعث افزایش باکتری هوازی آب آکواریوم میشود که در نتیجه باعث جذب نیترات و آمونیاک آب میشود که از مسمومیت ماهی ها جوگیری میکند.

این دستگاه در زیر شن آکواریوم قرار میگیرد و باعث میشود املاح و فضولات و… آب اکواریوم به زیر آن منتقل شود و در نتیجه آبی شفاف و سالم دارید.

مشاهده قیمت و خرید

در خرید فیلتر زیر شنی به نکات زیر توجه کنید

فیلتر زیر شنی باید با اندازه و حجم اکواریوم شما متناسب باشد.

شما باید قبل از ریختن آب ، ماهی ها و وسایل جانبی اکواریو این وسیله را جایگذاری کنید ولی اگر این کار را انجام نداده اید با دقت بالا وسایل تزئینی و ماهی ها را به مکان دیگر منتقل کرده و وسیله را جایگذاری کنید.

قبل از جایگذاری آکواریوم را تمیز کنید.

هنگام جایگذاری کردن دستگاه زیاد به پلاستیک فشار وارد نکنید.

این دستگاه شامل شلنگ ، حساب ساز ، پمپ و صفحه پایه میباشد.

در آخر برای رهایی از فضولات ماهی ها که و کدر شدن آب میتوانید یک فیلتر زیر شنی مناسب خریداری کنید.

قیمت فیلتر زیر شنی آکواریوم چقدر است ؟ 

قیمت فیلتر زیر شنی حدودا بین ۴ تا ۸۰ ت می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

کسانی که آکواریوم دارند و ماهی پرورش میدهند باید به کیفیت آب آن نیز توجه کنند. به همین دلیل باید از فیلتراسیون استفاده کرد. برای این منظور از فیلتر زیر شنی باید استفاده کرد.

فیلتر شنی دو نوع دارد : ساده و پازی یا چند تکه تولید میشوند که کار هر دو نوع تقریبا مانند یکدیگر است.
این فیلتر ها در کف آکواریوم قرار میگیرند و روی آن شن میریزند. همچنین این فیلتر ها بیشتر در آکواریوم های با ابعاد کوچک مورد استفاده قرار میگیرند. فیلتر زیر شنی از سالیان دور تولید خود را شروع کرده و مخاطبان زیادی دارد، اگرچه سالیان زیادی از تولید اولیه این محصول میگذرد ولی بدلیل ساده بودن این محصول و نحوه ی راه اندازی آسان امروزه نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

فیلتر شنی دارای یک صفحه مشبک و یک لوله ی هوا که که توسط جریان هوا تولید شده از پمپ سبب مکش هوا و در نتیجه هدایت آب به سمت لوله فیلتر میگردد و با این کار آب از لا به لای ماسه ها روی سطح فیلتر عبور میکند و طی این مسیر ذرات معلق و فضولات ماهیان در لابلای ماسه ها به دام می افتند و در نتیجه آب زلال استخراج میشود.
یکی از ویژگی های دیگر این محصول این میباشد که روی شکل و ظاهر آکواریوم تاثیری نمیگذارد و برای جانوران داخل آن مزاحمت ایجاد نمیکند.
اگر چه امروی بدلیل پیشرفت صنعت تولید تجهیزات آکواریوم فیلتر زیر شنی انتخاب ساده ای بنظر میرسد املا بدلیل سهولت و قیمت کم این محصول کمکان آن یک سیستم فیلتر عالی برای نگه دارندگان آکواریوم میباشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.