خرید مخلوط کن

0

افرادی که به آشپزی و پخت و پز علاقه دارند، بهتر از بقیه می فهمند که وسیله ی زیر دستشان چقدر مهم است و روی غذا می تواند چقدر تاثیر بگذارد. خرید یک مخلوط کن خوب به شما این امکان را می دهد، که با آن انواع غذا و شیرینی ها  را تهیه و آماده کنید. قبل از خرید باید ویژگی های یک مخلوط کن را بشناسید تا هنگام استفاده دچار مشکل نشوید.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی که هنگام خرید مخلوط کن باید توجه کنیم 

نکاتی که هنگام خرید مخلوط کن باید توجه کنیم 

جنس : جنس بدنه و تیغه هنگام خرید دستگاه بسیار مهم است؛ چرا که قرار است مدت ها از این وسیله استفاده کنید. بدنه ی دستگاه را معمولا از استیل یا پلاستیک می سازند. بدنه هایی که جنس پلاستیک هستند معمولا دوام و استحکام زیادی ندارند، سبک هستند و رنگ آن هم ممکن است در طی زمان تغییر کند. بدنه های استیلی در برابر خوردگی مقاوم هستند، استحکام مناسبی دارند، تمیز کردن آن ها آسان است و زیبایی بیشتری هم دارد. جنس تیغه را با توجه به نوع کارتان انتخاب کنید. معمولا تیغه هایی که از استیل ساخته می شوند برای خرد کردن اجسام سفت مناسب تر است. نکته دیگری هم که باید هنگام خرید مخلوط کن به آن توجه کنید؛ جنس پارچ مخلوط کن است. جنس پارچ مخلوط کن ها از شیشه و پلاستیک است. پارچ های شیشه ای استحکام خوبی دارند ولی ممکن است در اثر بی دقتی دچار آسیب شوند. پارچ های پلاستیکی سبک هستند و در برابر ضربه مقاوم اند.

فیلتر : برخی از مخلوط کن ها دارای فیلتری هستند که از ورود مواد به داخل دستگاه جلوگیری می کند. این فیلتر باعث افزایش عمر مخلوط کن می شود.

وات مصرفی : این مقیاس به شما کمک می کند میزان برق مصرفی دستگاه را متوجه شوید و با استفاده از آن از قدرت موتور دستگاه آگاه شوید. این مقدار معمولا روی جعبه دستگاه درج می شود.

مشاهده قیمت و خرید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.