خرید میز آرایش

0

میز آرایش در بیشتر اتاق خواب دختران و اتاق خواب اصلی دیده می شود. این میز به شما این امکان را می دهد که تا با تمام لوازم آرایشی خود آماده ی رفتن به بیرون یا محل کار شوید. میز های آرایش در ابعاد و سبک های مختلفی متناسب با دکوراسیون شما موجود است، که هنگام خرید باید چند نکته را بدانید.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید میز آرایش 

نکاتی برای خرید میز آرایش 

ارتفاع میز آرایش 

ارتفاع میز آرایش یکی از فاکتورهای مهم است. طول میز آرایش به ویژگی های آن مثل اندازه  و سطح طراحی آن بستگی دارد. همچنین به دکوراسیون اتاق شما هم بستگی دارد. برای اتاق های کوچک با فضای کم طول میز آرایش به طور کلی بین ۸۰ تا ۹۰ سانتی متر مناسب می باشد. همچنین میزان تحمل بار هم بر روی ارتفاع میز تاثیر گذار است.

جنس میز آرایش 

جنس میز آرایش به مواد به کار رفته در آن بستگی دارد. عواملی مثل اندازه، سبک و طرح روی جنس میز تاثیر می گذارد. میز آرایش ها از چوب، طلا، فلز و شیشه ساخته می شوند که هر کدام مزایای و معایبی دارند. چوب بیشتر در ساخت میز های آرایش استفاده می شود. چوب به طرح های مختلفی در می آید و استحکام آن مناسب است ولی در مناطق مرطوب ممکن است دچار پوسیدگی شود. جنس شیشه هم زیبایی های خاص خودش را دارد ولی در اثاث کشی و جا به جایی ممکن از دچار ترک و خوردگی شود. میز های فلزی از دوام بسیار بالایی برخوردارند و استحکام بسیار مناسبی دارند. قبل از خرید این نوع از میز آرایش به این دقت داشته باشید که فلز ضد زنگ باشد.

آینه میز آرایش 

در هنگام خرید به اندازه آینه توجه کنید. شما می توانید یک آینه ی بزرگ انتخاب کنید یا آینه های سه بخشی را خریداری کنید. به طور کلی اندازه ی آینه ی میز به سلیقه ی شما بستگی دارد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.