خرید منقل سفری

0

برای افرادی که زیاد مسافرت می کنند و اهل گشت و گذار هستند، داشتن یک منقل سفری می تواند یکی از ضروری ترین وسیله هایی باشد که یک گردشگر به آن نیاز دارد. با استفاده از منقل شما می توانید انواع کباب ها و غذا های خوشمزه درست کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید. در ادامه به بررسی نکاتی برای خرید منقل سفری می پردازیم.

مشاهده قیمت و خرید

آشنایی با ویژگی های مختلف منقل مسافرتی 

آشنایی با ویژگی های مختلف منقل مسافرتی 

منقل تاشو

منقل های تاشو قابلیت نصب به صورت معمولی و یا حتی دیواری نصب می شود که مخصوص خانه هاست. منقل های تاشو بسیار کوچک هستند و اندازه ی برخی از آن ها آنقدر کوچک است که شما می توانید به راحتی آن را داخل ساک قرار دهید. جنس های قابل استفاده و دارای دوام بالا معمولا استیل، چدن و آهن گالوانیزه است که کار پخت و پز را برای شما آسان می کند. به خاطر اینکه در داخل منقل زغال قرار می گیرد باید کف بدنه حاوی سوراخ هایی باشد که هوا را به درون منقل سفری منتقل کند و اکسیژن لازم برای آتش گرفتن زغال را فراهم کند. ضخامت منقل های مسافرتی باید به حدی باشد که بتواند وزن سیخ ها را تحمل کند و خود منقل در عین حال وزن زیادی نداشته باشد تا به راحتی بتوان آن را جابجا کرد. برخی از منقل های تاشو علاوه بر زغال با گاز شهری یا هر دوی آن ها کار می کنند که می تواند در مواقع خاص نیاز های شما را فراهم کند. مورد دیگر هم که هنگام خرید منقل های تاشو باید به آن توجه کنید راحتی در شست و شو است. بنابراین از خرید منقل هایی که خاصیت ضد زنگ دارند خودداری کنید.

منقل ایستاده

مهمترین فاکتور برای خرید منقل های ایستاده، ارتفاع آن ها است که ارتفاع منقل سفری باید مناسب شما باشد. دارای کیف های مخصوصی هستند. همچنین هنگام خرید به زنجیر و جنس پایه ها دقت زیادی کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.