خرید مینی واش

0

شستن لباس کودک ها دارای اهمیت زیادی می باشد زیرا پوست کودک و بو لباس آنها روی آنها تاثیر مثبت یا حتی منفی میگذارد. به همین منظور نمیشود لباس کودک را با لباس بزرگ تر ها در یک ماشین لباس شویی و با یک مواد شوینده شست به همین منظور خرید می نی واش یکی از بهترین گزینه هاست.

مشاهده قیمت و خرید

چرا مینی واش بخریم؟

چرا مینی واش بخریم؟

لباس های کودک زود به زود کثیف می شوند و با توجه به حساسیت پوست کودک باید در یک مکان و با مواد شوینده دیگر شسته شود همچنین شما نمیتوانید بخاطر یک یا چند لباس کوچک بچگانه ماشین لباسشویی بزرگ خود را روشن کنید و در این صورت هم مصرف برق، آب و مواد شوینده شما بالا می رود.

انواع مینی واش

مینی واش ها در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید می شوند.
مینی واش اتوماتیک دارای یک برنامه شستشو است که مانند ماشین لباسشویی با توجه به زمان بندی و حالت شستشوی مختلف لباس را می شوید.
ولی در نوع دستی یک برنامه شستشو محدود دارند که در بازه زمانی محدود شسته و اگر بعد از شستشو رضایت نداشتید دوباره باید اهرم را چیخانده و دستگاه مجدد شروع به شستشو کند.

مشاهده قیمت و خرید

ویژگی مینی واش ها

میزان ظرفیت دستگاه که بستگی به کاربرد شما دارد.
سرعت چرخش موتور که معمولا بین ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ است که نمایانگر سرعت شستن لباس ها است.

میزان مصرف آب و برق مینی واش چقدر است ؟

میزان مصرف آب به ظرفیت و مصرف برق به عواملی مانند مدل دستگاه ، تعداد دفعات استفاده ، شرایط استفاده …. بستگی دارد.
در کل خرید یک مینی واش برای خانواده ای که کودک دارند و کودک خود اهمیت میدهند لازم می باشد. توجه داشته باشید مینی واش فقط برای شستشوی لباس کودک نیست. شما میتوانید از مینی واش برای شستن لباس های زیر ، جوراب و همچنین شستشوی لباس هایی که رنگ پس میدهند مناسب باشد. همچنین دانشجویانی که نمیتوانند ماشین لباسشویی تهیه کنند و نمیخواهند که هزینه بالایی بپردازند  میتوانند مینی واش بخرند.

قیمت مینی واش

قیمت مینی واش ها حدودا بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان متغیر است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.