خرید چسب‌ پاک کننده بینی

0

پوست ما  بزرگترین اندام در بدن ماست که برای محافظت از بدن، توسط خالق خوبی های و زیبایی ها، طراحی شده است. گاهی اوقات پوست بینی دارای منافذ بازی است که این منافذ، موجب بروز آکنه و حتی بزرگ تر شدن سایز بینی می شوند. چسب‌ پاک کننده بینی، لایه برداری  قوی است که برای پاکسازی پوست ساخته شده است. طراحان چسب‌ پاک کننده بینی، باید مراقب انتخاب مواد با کیفیت برای ساخت این محصول باشند. این محصول نه تنها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد ، بلکه باید مواد حساسیت زای پوستی و تحریک کننده های رایج را نیز در ساخت آن در نظر گرفته شود و از استانداردهای آزمایش ایمنی FDA برخوردار باشد. اما خصوصیات یک چسب‌ پاک کننده بینی خوب چیست؟

مشاهده قیمت و خرید

خصوصیات چسب‌ پاک کننده بینی

خصوصیات چسب‌ پاک کننده بینی

نوارهای بینی از سه لایه مواد پزشکی ۳M ساخته شده اند.

قسمت زیرین چسب، یک نوار پزشکی غیربافته ضد حساسیت است که به پوست متصل می شود و به پوست اجازه می دهد شش تا هشت ساعت از چسبیدن به بینی نفس بکشد.

لایه میانی یک فیلم پلی استر با روکش چسب است. این ماده پلی استر انعطاف پذیر و در عین حال سفت، همیشه می خواهد به شکل تخت اصلی خود برگردد، بنابراین وقتی خم می شود سعی می کند تا با بینی مطابقت داشته باشد، به عقب باز می گردد و یک عمل بلند کردن را ایجاد می کند.

لایه فوقانی از نبافته ریون با روکش چسب ساخته شده است که به محصول جلوه تمیزتری می بخشد.

نوارهای بینی از نوارهای انعطاف پذیر و شبیه فنر ساخته شده اند که درست در بالای سوراخ بینی قرار می گیرند.

چسب‌ پاک کننده بینی، باعث تسکین فوری احتقان در اثر سرماخوردگی ، آلرژی یا انحراف تیغه بینی می شوند و حتی خروپف ناشی از احتقان بینی در شب را کاهش می دهند .

برای استفاده از چسب‌ پاک کننده بینی، آستر محافظ را برداشته تا چسب در معرض آن قرار گیرد ، سپس نوار بینی را روی بینی خود قرار دهید. نوار باید در امتداد عرض بینی شما قرار داشته باشد و زبانه های آن در قسمت فلرینگ سوراخ بینی قرار بگیرند. چسب را به آرامی مالش دهید تا روی بینی شما محکم شود. چسب های بینی در اندازه های مختلفی موجود هستند که شما باید تعیین کنید که کدام اندازه برایتان مناسب است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.