خرید ژل شست و شو دهنده صورت

0

معمولا افراد هنگام صحبت کردن به صورت های همدیگر نگاه می کنند؛ تا بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند و حالات شخص مقابل خود را بفهمند. بنابراین صورت شما اهمیت بسیار زیادی دارد. تمیز کردن مداوم صورت با ژل شست و شو دهنده صورت، صابون و … به شما کمک می کند پوست درخشان تر و زیباتر داشته باشید. باکتری ها و قارچ ها با شستن صورتتان از بین می رود در نتیجه کمتر دچار بیماری های پوستی از جمله آکنه و لک های پوستی خواهید شد.

مشاهده قیمت و خرید

با چی صورتم را تمیز کنم؟

با چی صورتم را تمیز کنم؟

ژل شست و شو دهنده صورت یکی از انتخاب های مناسب برای تمیز نگه داشتن پوست صورت شماست. در صورتی که از این ژل ها مکرر استفاده شود پوست شما بسیار درخشان تر خواهد شد و از پیری پوست صورتتان تا حد زیادی جلوگیری می شود.

برای پوست های بسیار چرب و دارای منافذ باید از ژلی استفاده شود تا چربی های پوست را تا حد زیادی کاهش دهد. ترکیبات این از دسته از ژل ها از موادی مثل سالیسیلیک اسید است و قدرت اسیدی زیادتری نسبت به بقیه ژل های شست و شو دهنده ی صورت دارد. همچنین این ژل کمک کند سریع تر از شر میکروب ها و چربی های اضافه ی روی پوست خلاص شود.

پوست های حساس بهتر از ژل هایی استفاده کنند که کمتر کف کند و قدرت اسیدی زیادی نداشته باشد. این دسته از ژل ها معمولا از موادی مثل دکسپانتنول، آلوورا و در بعضی محصولات عصاره ی بابونه هم استفاده می شود تا پوست کمتر دچار قرمزی و خشکی شود.

اگر پوست شما خشک است باید از ژلی استفاده کنید که ph ملایم و مناسب داشته باشد و بتواند خشکی پوست شما را برطرف کند و باعث تشدید آن نشود. این ژل شست و شو دهنده صورت ترکیبات اسید هیالورونیک دارند که مشکل آبرسانی پوست شما را برطرف خواهند کرد.

https://affstat.adro.co/click/56576913-463c-4991-bf21-7728e8fd8f3c

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.